דף הבית » חבילות דיגיטל » בניית אתר מכירות
אם יש לכם חנות פיזית, אבל אין לכם אתר חנות או אתר מכירות,
מבחינת צרכנים הקונים רק באונליין (כ-65% מהאוכלוסייה), אתם פשוט לא קיימים.
זה הזמן להפוך אתכם מבלתי נראים, לנראים מדהים ובענק.
אנו מציעים לכם צוות מקצועי, שילווה אתכם בתהליך בניית האתר, משלב הרעיון ועד שלב העלייה לאוויר,
תוך מתן דגש על חווית משתמש ועיצוב האתר בהתאמה אישית, במטרה להשיג שיעורי המרה גבוהים.
בואו נגיד את זה ככה, אם אין לכם אתר, אתם בעצם לא קיימים.
זה נשמע משפט די מפוצץ, אבל זה נכון.
בלי אתר, לא תעלו בחיפושים רלוונטיים בגוגל, ובמנועי חיפוש אחרים.
נישה מכובדת בתחום בניית אתרים היא בניית אתר חנות למכירות אונליין.
אתר מכירות כשמו כן הוא, החנות שלך ושל העסק שלך בעולם הדיגיטלי.
הלקוח והעסק שלו הוא הדבר החשוב ביותר עבורנו.
אנחנו לוקחים כל עסק ברצינות רבה, כאילו היה העסק שלנו, וכך אנחנו מתייחסים אליו, בכבוד הראוי ובכובד ראש.
תהליך בניית אתרים בספיד דיגיטל מתבצע ברצינות ומחשבה מרובה.
על מנת ליצור אתר שיעמוד בשני היעדים החשובים אשר הם חווית משתמש איכותית, וקידום המטרות שלשמן הוא הוקם,
יש להבין שהגולש שואל את עצמו 3 שאלות מרכזיות כאשר הוא מבקר באתר.
כבר בכניסה לאתר, או לעמוד פנימי חייב שיהיה ברור לגולש לאן הוא הגיע.
זה יכול לבוא לידי ביטוי בשפה העיצובית, או במסרים שיבהירו לו לאן הוא הגיע.
מהם השירותים של העסק? מהם המוצרים של העסק?
כמויות האתרים אשר קיימים בגוגל היא אסטרונומית,
וכאשר גולש מבקר באתר חדש קל מאוד להפר את האמינות, ובכך לאבד אותו.
כדאי לעשות מאמצים רבים על מנת להעלות את רמת האמינות של האתר שלכם.
מעבר לעובדה שאתר אינטרנט משמש אתכם לתדמית של העסק,
הרי שהמטרה העיקרית שלו היא – למכור.
למכור את המוצרים או השירותים שלכם, למכור את הסחורה שלכם,
את מה שאתם מציעים לאנשים דרכו.
היתרון הגדול הטמון באתר אינטרנט לעסק,
הוא שאתם יכולים לבנות תוכנית אסטרטגית לבניית אתר
שתהפוך אותו למכירתי ולמוביל מטרה.
בעוד, שהמטרה המרכזית שלכם היא להוביל את הגולש להשארת פרטי ההתקשרות שלו או למכירה אונליין!
אם כן, כל אתר אינטרנט צריך להפוך "גולש באתר" ללקוח מתעניין (לליד) שעושה פעולה,
ומוכן להשאיר לכם את פרטי הקשר שלו (מה שמעיד על כך שהוא סומך עליכם),
או שרוכש את המוצר או אפילו להירשם לניוזלטר שלכם,
שיכול לגרום לכך שייווצר לכם מועדון לקוחות פרטי להמשך הדרך.
אתר חנות לדוגמא, לא חייב להיות אתר בסיסי שמבצע רק מכירות יבשות.
אין ספק שהתדמית שלכם חייבת להיות מוצגת באופן האיכותי ביותר,
לכן גם אם יש לכם כבר אתר תדמית,
ניתן לייצר ממנו גם אתר מכירות או חנות אינטרנטית משולבת
שתניב לכם מכירות והכנסה נוספת מהאתר.
אתרי וורדפרס רבים נבנים כך שהם משרתים מספר מטרות עיקריות ביניהן:
אתר המוסר מידע ומציע את המוצרים או השירותים השונים של בית העסק,
כאשר תהליך נכון של בניית אתר אינטרנט – ישיג עבורכם את התוצאה האופטימלית עבורכם!
ספיד דיגיטל מבינה את הצורך לעבוד מול ספק בניית אתרים אחד אמין ומקצועי. לכן, החברה מציעה מענה מקיף לכל צרכי האתר והעסק שלך, משלב הרעיון הראשוני ועד לניהולו השוטף.
החל משלב עיצוב ממשק המשתמש ועד מיתוג האתר בהתאמה לעסק - אנו שם בכל צעד לעיצוב האתר הבא שלך, תפור למידות ולצרכים, עם הטאץ' הייחודי שלנו.
על מנת להבטיח את איכות המוצר הסופי, אנו עובדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומתאימים את אתרינו לתקן W3 המייצג את איגוד האינטרנט העולמי. מלבד זאת, אנו מציעים מגוון פתרונות הנגשת אתרים כחלק מתהליך ביצוע הפרויקט.
ישנה נטייה לעיתים בקרב חלק מבעלי העסקים לחשיבות פחותה בבניית אתרים.
חלק מחפשים אתר בזול שזה כביכול חוסך בהוצאות.
אבל … יש כמה דגשים שכדאי לשים לב אליהם בטרם תיגשו לבנות את האתר שלכם, ואחד החשובים בהם הוא עיצוב אתרים.
האתר שלכם הוא הפנים שלכם מול הלקוח, שלא רואה אתכם ואולי לא מכיר.
את מרבית הלקוחות שיגיעו דרך אתר החנות שלכם כנראה לא פגשתם מעולם קודם,
ודעו לכם שממבט באתר הם יסיקו עליכם מסקנות ראשוניות.
האם האתר משדר מקצועיות הן בבנייתו והן בתוכנו הכתוב.
אתר שלא אופיין כראוי הוא כמו בית שנבנה ללא תכנון הנדסי,
יסודותיו יהיו עקומים והוא יראה כאילו חובבן בנה אותו.
הלקוח מסיק מכך שאם האתר נראה זול ונבנה ככל הנראה במחיר נמוך במיוחד על ידי בונה אתרים
לא מקצועי, אז כנראה כך אתם מתייחסים לעסק שלכם ומזלזלים בו.
בעל עסק שמזלזל בעסק שלו, כנראה יזלזל גם בלקוחותיו.
אם חוויית המשתמש תהיה גרועה בעסק האינטרנטי, סביר להניח כי חוויית המשתמש הפרונטלית תהא כזו גם כן.
האתר הוא איש המכירות שלכם ומייצג אתכם מול הלקוח,
ההוא זה שיכריע אם הגולש ישתכנע ויפנה אליכם או יפסול אתכם וימשיך לאתר הבא.
חישבו כיצד אתם רוצים להציג את עצמכם מול הלקוח.
איך בונים אתר ומבצעים אופטימיזציה לקידום אורגני בגוגל?
אם אתם מחפשים בונה אתרים מומלץ, אנחנו בספיד דיגיטל נבנה לכם את האתר שחלמתם עליו.
אנחנו מבצעים גם התאמת האתר לגוגל כולל תשתית יציבה ונכונה כהכנה לקידום אורגני בגוגל.
אתר תדמית
אתר תדמית הוא האתר הפופולרי ביותר כיוון שמדובר באתר המשמש כרטיס ביקור
של העסק, רק שיש בו גם תכנים רבים נוספים בבלוג האתר.
עמודי שירות
עמודי שירות המציגים תוכן מקצועי ומסודר על שירותי החברה, עמוד אודות המפרט על אודות החברה,
עובדיה והמקום שבו היא נמצאת וכמובן שיהיו באתר אפשרויות שונות ליצירת קשר עם החברה.
אתרי חנות אלקטרונית
אתרי חנות אלקטרונית יהיו אתרים המוכרים מוצרים שונים ישירות דרך האתר.
אתר קטלוג
אתר קטלוג הוא סוג נוסף של אתרים שמתאימים לבתי עסק
בתחום הצילום, העיצוב הגרפי, האדריכלות ועוד.
באתרים אלה, למשל, הדגש העיקרי הוא על גלריית התמונות ותיק העבודות של בית העסק.
כאשר תתחילו תהליך בניית אתר בספיד דיגיטל, הצוות המקצועי שלנו יאפיין יחד אתכם את העסק שלכם
והאתר שאתם צריכים כדי להפיק ממנו את הפוטנציאל הרב ביותר לניצול האינטרנט לצמיחת העסק.
השלבים העיקריים הם תכנון, עיצוב, פיתוח, בקרת איכות ופרסום.
אלמנטים חיוניים כוללים:
מידע על העסק, פרטי יצירת קשר, תכנים ממומנים לקהל היעד, תמונות ווידאוים, טופסי יצירת קשר ואפשרות לשיתוף חברתי.
ניתן לבצע אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) בכדי להגיע למקום הראשון בגוגל.
חלק מהפעולות שניתן לעשות:
יצירת תוכן איכותי, שימוש במילות מפתח, קישורים חיצוניים, והקפאת מהירות הטעינה ויש עוד הרבה כמובן.
נכון שנת 2023, התשובה הכי חד משמעתית כל עסק.
וזה בלתי תלוי בגודלו, כל עסק יכול להרוויח מבניית אתר אינטרנט.
זה עשוי לסייע בשיווק, בלספק מידע ללקוחות ולהניע את העסק אונליין.