לוגו חברת ספיד דיגיטל

מה צריך לדעת על
קמפיינים בטיקטוק ? קידום ממומן ? פרסום בטיקטוק ?
קל שזה ספיד.

פרסום ממומן בטיקטוק
האסטרטגיה המקצועית להצלחת הקמפיינים

סקירה כללית והקדמה:

טיקטוק (TikTok)

בגרסה הסינית ידוע בשם Dǒuyīn (בסינית מפושטת: 抖音, מילולית: "קול רוטט"),
הוא יישומון שיתוף וידאו ורשת חברתית מקוונת בבעלות החברה הסינית ByteDance.
משמשת ליצירת קטעי וידאו קצרים מסוגים שונים (ריקוד, קומדיה, חינוך ושלל נושאים אחרים), באורך 3 שניות עד 10 דקות (לכל המשתתפים).
טיקטוק היא הגרסה הבין־לאומית של היישומון Dǒuyīn, שהושק בספטמבר 2016 בסין.
בשנת 2017 היישום הושק עבור מערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד במרבית השווקים מחוץ לסין.
עם זאת, הוא הפך לזמין ברחבי העולם לאחר שמוזג ב־2 באוגוסט 2018 עם רשת חברתית סינית אחרת, מיוזיקלי.
באוקטובר 2018 טיקטוק היה ליישומון עם מספר ההורדות הגבוה ביותר בארצות הברית.
נכון לשנת 2018, היישום זמין ביותר מ־150 שווקים, וב־75 שפות.
נכון ל־2023, ליישום יש יותר משני מיליארד משתמשים ברחבי העולם המתקשרים כרשת חברתית לכל דבר,
כולל כפתור לייק, אפשרות להגיב על קטעי ווידאו, לשתף אותו עם משתמשים אחרים,
להוסיף משתמשים לרשימת המעקב, להשתמש בקובצי הקול המשותפים ועוד.

איך עושים פרסום ממומן בטיקטוק?

מערכת הפרסום ברשת טיקטוק בגדול נראת כמו שכפול כמעט מדויק של המערכת של פייסבוק מבחינת ממשק הניהול.
למעשה, גם תהליך ההקמה וניהול הקמפיינים נראים כרפליקה של מה שקורה בפייסבוק.
כנראה שזה לא במקרה, כי פאנל ניהול הפעילות העסקית שלכם הוא ממשק שנקרא Business Center.
בביזנס סנטר של טיקטוק תרכזו את כל הנכסים שלכם הקשורים לפלטפורמה חשבונות פרסום, עמודים ופיקסלים, לצד הרשאות משתמשים.
בנוסף ניתן לנהל כמעט הכל בצורה מאוד דומה להתנהלות באדס מנג׳ר המוכר של מטא.

בפתיחת החשבון צריך לשים לב לסמן את החשבון כעסק ולא כסוכנות(במידה ואתם רוצים לפרסם בשביל עצמכם). הבחירה הזו תשפיע על טיב התמיכה שתקבלו מטיקטוק והצוות שתתנהלו מולו.
אם אתם בעלי העסק המפרסם, פתחו חשבון עסק.
אם אתם סוכנות שמקימה חשבון מרכזי לניהול הגישות ללקוחות, תפתחו חשבון בהתאם.

מעוניינים לשמוע עוד פרטים על קידום ממומן בטיקטוק עם ספיד?

מהם הכלים העומדים לרשותנו לפרסום ממומן בטיקטוק?

איך עושים קמפיינים בטיקטוק פרסום ממומן ספיד דיגיטל
בחירת אופן ניהול הקמפיינים שלכם (מהיר וקל / מדויק וקצת יותר מורכב)

מה ההבדל בין מודעות בהגדרת custom mode ל- simplified mode?
לאנשים שפחות מבינים בתחום הפרסום הממומן ושאינם מעוניינים להשקיע זמן ומאמץ
על מנת להפוך את הקמפיינים שלהם לאיכותיים ומשתלמים אפשרות ה-simplified mode היא בשבילם.
ההגדרות מינימיליות בשביל לפרסם את המודעות וכך גם אפשרויות פילוח הקהלים ומדידת הנתונים מהקמפיין.
המקצוענים תמיד משתמשים ב-custom mode, אפשרות זו מעניקה מגוון רחב של יכולות ושליטה
על צורת הקמפיין והמודעות שלכם מרמת הקהלים, מעקב האירועים והקרייאטיב עצמו שהקהל יחשף אליו.

ישנן מספר מטרות ויעדים בקמפיינים וצריך לבחור על פי מה שברצונכם להשיג מהמודעות שלכם.
סוגי קמפיינים יכולים להיות: כניסות לאתר, קליקים על קישור, הרשמות, רכישות, צפיות בוידאו, הגדלת מעורבות ועוד.
הפתרון האולטימטיבי לנהל קמפיינים בצורה מקצועית ואיכותית.

קמפיינים בטיקטוק הגדרת מטרות המודעות
קמפיינים בטיקטוק הגדרת מטרות המודעות

איך לבחור את מטרת הקמפיין שלכם?
מודעות למותג (Awareness), לשקול הצעה (Consideration) או המרות (Conversions)?
לפני שמעלים מודעות לפרסום צריך לקחת בחשבון מה המטרה הסופית שאנו רוצים שהקהל שנחשף למודעות יעשה לאחר הצפייה.
הבחירה לרוב נגזרת מתוך סוג המודעה ומה שהיא מקדמת, לדוגמא:
אם אתם עסק שמספק שירותים באיזור תל אביב ולא מדובר במוצרים ספציפיים, תרצו לפרסם קמפיין מודעות באיזור תל אביב שידעו שאתם קיימים.
מזווית אחרת אם אתם עסק שמוכר בגדים אונליין ואתם רוצים לצאת במבצע השקה, כדאי ללכת על קמפיין המכירות בדגש על מכירות(המרות באתר/אפליקציה).

כדי לפגוע בול, אתם צריכים לכוון ישירות למטרה.

אם ערכתם סקר שוק, פילחתם את קהל היעד שלכם והכנתם תוכן קריאייטיבי ומניע לפעולה,
הגיע הרגע שבו עליכם לבחור את סוג הקמפיין שישיג לכם את התוצאות הטובות ביותר מבין סוגי המודעות השונות באינסטגרם.

טעויות קריטיות כאשר מנסים לחסוך במקצוענים
שינהלו לכם את הקמפיין:

אנשים בישראל ובעולם באופן כללי נחשפים היום למאות ואף אלפי מסרים פרסומיים
במגוון פלטפורמות שונות המנסות למשוך את תשומת הלב.

אם אתם בעלי עסק או מנהלים בחברה סיכוי טוב שהתנסתם בעצמכם כבר בשימוש כלשהו
בפרסום קמפיינים ממומנים וקיבלתם מאפס תוצאות עד תוצאות מצוינות.
כאשר תשכרו מקצועני פרסום במערכות של טיקטוק תוכלו להיות בראש שקט
שהמודעות שלכם מנוהלות ומתוחזקות בצורה לא פחות ממושלמת.

תמיד האפשרות הזולה ביותר היא לחסוך ולעשות זאת בעצמך,
אבל רק אם יש ברשותכם את היכולות לבצע את המשימות האלו ואת הזמן להקדיש להן.
נסכים על זה שכשיש לכם בעיה בצנרת של הבית תמיד אפשר לשים כפפות ולשחות בתוך הבוץ,
זה יקח זמן זה יקח מאמצים רבים ואולי בסוף תצליחו לבצע את המשימה במקרה הטוב.
במקרה הרע תבזבזו שעות רבות לחינם ובסוף תרכשו שירות של חברה חיצונית בכל זאת.
לכן עדיף מראש לפנות אל מומחים בתחום ולתת להם לטפל בפרסום שלכם בטיקטוק.

 

6 טעויות קריטיות נפוצות של מפרסמים בשיטת עשה זאת בעצמך:

איפיון שגוי של הקהל היעד:
בקמפיין אינסטגרם, יש להבין את הקהל היעד בצורה מדויקת.
השקעה בהבנה מעמיקה של דרישותיו, רגשותיו וצרכיו של הקהל תוביל לתוצאות מוצלחות
הרבה יותר מסתם קידום של שגר ושכח.

חוסר עקביות תדמיתית:
יש להבין שבניית תדמית בעמוד הטיקטוק שלכם היא חלק קריטי מהקמפיין,
ולא רק השקפה שלילית או חיובית על מוצר או שירות.
חשוב לשנות את התדמית בהתאם לסגנון ולהבנה הרגשית של הקהל.

תכנון והגדרת תקציב פרסום שגוי:
ניהול קמפיינים בטיקטוק דורש תכנון תקציבי נכון והבנה שהתוצאות יכולות לדרוש זמן.
אי ניהול נכון של התקציב והציפיות יכול להוביל לכשלים במתן שירות אמין ומקצועי.

עצלנות ושכפול הגדרות קיימות:
כל קמפיין בטיקטוק הוא ייחודי, ולכן חשוב להבין כי תוכניות קיימות לא בהכרח מתאימות לכל סוג של עסק.
התעקשות על נוסח יצאו יכולה לגרום לאי הצלחה.

חוסר מחשבה בקריאייטיב:
חשוב להבין שקריאייטיב מרהיב הוא חלק קריטי מכל קמפיין בטיקטוק.
אי התייחסות נכונה ליצירת קריאייטיב ייחודי ומותאם אישית עשויה לפגוע
ביכולת למשוך את הקהל ולגרום לפעולות משתמש חיוביות.

דף בלי אתר אינטרנט:
כשאתם מניחים את כל הביצים בסל אחד, העסק שלכם בסיכון.
פרופיל טיקטוק ללא אתר אינטרנט משאיר אתכם תלויים בטיקטוק ונתונים לחסדיהם.
אם מטא יחליטו להעניש אתכם או לסגור לכם את הדף או לחסום לכם את משתמש הפרסום
הלך הכל לפח.

אז איך תוכלו להמנע מטעויות?

קודם כל, תפסיקו לפעול בשיטת ״עשה זאת בעצמך״
אם תבזבזו את כל הזמן שלכם על העלאת קמפיינים, הגדרת תקציבים, הגדרת קהלים, יצירה וכתיבת מודעות, ניתוח ואופטמיזציית הקמפיינים
לא ישאר לכם זמן לנהל את העסק או החברה שלכם.
עכשיו אחרי שהבנו את הקונספט, אתם פונים לחברה מקצועית שמתמחה בפרסום ממומן בטיקטוק וברשתות החברתיות בפרט.
דיברנו על חשיבות הפנייה לאנשי מקצוע רבות, וכל שנותר לנו הוא לספר לכם, כיצד אנו עושים זאת.

ספיד דיגיטל, מומחי פרסום שלא מסתפקים בלעשות את מה שהלקוח רוצה, אנחנו יודעים מה העסק שלך צריך,
ויחד נבנה עבורך את אסטרטגיית הקידום שנכונה לתחום העיסוק שלך.
מועניינים לשמוע עוד? דברו איתנו או השאירו פרטים בטופס בתחתית העמוד👇.

ספיד - מומחים לקמפיינים ממומנים

על מנת להבטיח לעצמכם את כל היתרונות הנלווים למהלכי הפרסום והשיווק הממומנים ברשתות החיפוש, המדיה והחברתיות
וכדי שתוכלו להשיג תוצאות אפקטיביות ללא בזבוז כספים מיותר,

אתם חייבים ללמוד באופן מקצועי את מערכת הפרסום של מגוון הפלטפורמות הזמינות לשימוש כיום
או לשכור את שירותיהם של מומחי פרסום ושיווק בדיגיטל.
אנו מאפשרים לכם לקבל מאיתנו הדרכה וליווי צמודים או להישען אחורה ולתת לנו לנהל עבורכם
את כל הפעולות המקצועיות הנדרשות לצרכי הפרסום והשיווק עד לקבלת תוצאות.

ביו היתר בפעולות המקצועיות שאנו מיישמים, תוכלו לרכוש מאיתנו:

קידום ממומן קמפיינים ממומנים ספיד דיגיטל

שאלות תשובות
קמפיינים & קידום ממומן בטיקטוק

קמפיינים דיגיטליים הם מערכות של פרסומות ופרסום ממומן ברשתות החברתיות, מנועי החיפוש ורשת האינטרנט.
שמיועדים לקידום מוצר, מותג, או שירות והגעתם אל קהל יעד הרלוונטי.

הקידום הממומן שונה מקידום אורגני בו אנשים מגיעים אל העסק שלכם מחיפוש נקודתי של מילות חיפוש ספציפיות.
בקידום ממומן (קמפיינים דיגיטליים) ניתן להגיע לקהלי היעד הרלוונטים באמצעות פרסומות ברשתות החברתיות, מנועי החיפוש כתבות תוכן ועוד.
קידום ממומן מביא תוצאות כאן ועכשיו בעוד בקידום אורגני צריך להמתין ולבצע קידום אורגני רציף לאורך זמן על מנת לראות תוצאות(פעילויות לטווח קצר ופעילויות לטווח ארוך).

קידום ממומן מיועדים לעסקים, ארגונים, מותגים וכל מי שרוצה לקדם את מוצריו או שירותיו בסביבת האינטרנט, ולהגיע לקהל יעד כאן ועכשיו באופן יעיל ומהיר.

בתחום הקמפיינים הדיגיטליים קיימים מגוון סוגים, כולל מודעות ב:
פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, גוגל, יוטיוב, לינקדאין המתמקדות בפרסום ברשתות החברתית.
קמפיינים חיפושיים שמשתמשים במנועי חיפוש(גוגל, בינג, יאהו ועוד).
מיילים פרסומיים(אימייל מרקטינג), וגם קמפיינים ברשתות המדיה של טאבולה ואווטבריין עם כתבות תוכן באתרים.

חשוב לשים לב לייעוץ ולבניית הקמפיין כך שיהיה אפשר למדוד את התוצאות, להתאים את הקמפיין לקהל היעד ולנצל את היתרונות של ניתוח תוצאות כדי לשפר את הקמפיין באמצעות כלים דיגיטליים.

השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם על מנת לקדם את העסק שלכם!

מאמרים בנושא קידום ממומן

2, 3, ק-מפיין!

שנצא לדרך?

דילוג לתוכן