מטא מסירה אפשרויות טרגוט בקמפיינים והמפרסמים יפגעו מכך

מטא מסירה אפשרויות טרגוט בקמפיינים והמפרסמים יפגעו מכך
מטא מודיעה על הסרת אפשרויות טרגוט פרטניות מקמפיינים פרסומיים בפייסבוק ואינסטגרם, מהלך שישנה את אסטרטגיית הפרסום הדיגיטלי של כל המפרסמים!

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

מכה בכנף לקמפיינרים?

מטא, חברת האם של פייסבוק ואינסטגרם בהודעה דרמטית לכל המפרסמים

בתאריך ה- 15 בינואר 2024, החברה מתכננת שינוי משמעותי בתחום השיווק הדיגיטלי בפלטפורמות שלה.
הסרה ו/או איחוד של חלק מאפשרויות הטרגוט בקמפיינים של פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם.
השינוי נובע מכך שחלק מהאפשרויות אינן בשימוש נרחב, פרטניות מדי, או קשורות לנושאים שנתפסים כרגישים, כגון בריאות, גזע ואתניות.

כפי שפורסם בהודעה רשמית של מטא:

Starting January 15, 2024, we’re״ removing or consolidating some detailed targeting options that relate to topics people may perceive as sensitive. Existing ad sets with impacted targeting options will continue to run until March 18 2024, but will require you to update your targeting selections. After this date, we will stop delivering ads to the discontinued detailed targeting options, and impacted ad sets may be paused.״

השינויים מגיעים בעקבות אתגרים שונים שמטא נתקלה בהם בעבר
בנוגע לשימוש לא אתי ואף בלתי חוקי באפשרויות הטרגוט הפרטניות במערכת הפרסום שלה.
ההשלכות של המהלך הזה עלולות להיות משמעותיות עבור מפרסמים, שכן ייתכן שיצטרכו לשנות את אסטרטגיית הפרסום שלהם כדי להגיע לקהל היעד הרלוונטי בפייסבוק ואינסטגרם.

מטא לא סיפקה פרטים מדויקים

על הקטגוריות שיוסרו, ולכן קשה למדוד את ההשפעה הפוטנציאלית וההיקף המלא של השינויים.
עם זאת, המהלך מהווה צעד נוסף מחוץ לטרגוטים הפרטניים והידניים,
שיכולים לשמש לפרסום מפלה בדרכים שונות.
לדוגמה, אף שלא ניתן לפרסם על פי גזע, ניתן לפנות למשתמשים המתגוררים באזורים מסוימים,
מה שיכול להוביל לתוצאה דומה.

מטא מעדיפה שמפרסמים ישתמשו באפשרויות הטרגוט הרחבות ובאפשרויות Advantage+ שלה,
שמסתמכות יותר על מערכותיה ולרוב מניבות ביצועים טובים יותר (אם שואלים את מטא כמובן),
על ידי הצגת הפרסומות למשתמשים שלא הייתם חשובים לפנות אליהם בעצמכם.
כך שבעוד שמטא מסירה יותר ויותר קטגוריות לטרגוט עם הזמן,
ייתכן שתהיו מוטבים בסמכות על אפשרויות התצוגה המערכתיות שלה.

מטא מסירה מספר אפשרויות טרגוט לפרסום ממומן בפייסבוק ואיסנטגרם
מטא מסירה מספר אפשרויות טרגוט לפרסום ממומן בפייסבוק ואיסנטגרם
קרדיט: DALL-E

לסיכום, השינוי הזה באפשרויות הטרגוט המודעות של מטא
הוא נקודה חשובה לשים לב אליה בתכנון קמפיינים פרסומיים בפייסבוק ואינסטגרם בשנת 2024.

מטא מציינת כי מפרסמים שיש להם קמפיינים פעילים עם אפשרויות הטרגוט הישנות
יחוו השפעה וקבלו התראה במנהל המודעות (ads manager),
התראה שמודיעה להם אם יש צורך לעדכן את הקמפיינים שלהם לאחר שהשינוי ייכנס לתוקף.
מטא גם מבטיחה לספק המלצות חלופיות לטרגוטים ברגע שזה יהיה אפשרי.

בעידן שבו הפרטיות והאתיקה

בפרסום הדיגיטלי נמצאות תחת זכוכית מגדלת,
שינויים אלה מצביעים על מגמה חשובה בתעשיית הפרסום.
הם מדגישים את הצורך להתאים את אסטרטגיות הפרסום לסטנדרטים חדשים של פרטיות ואתיקה,
תוך שמירה על יעילות ומיקוד בקהל היעד הרלוונטי.
עבור מפרסמים, זה זמן להתאמה וחשיבה מחודשת על אסטרטגיות הפרסום שלהם,
כדי להבטיח שהם עדיין יכולים להגיע לקהל היעד שלהם באופן יעיל ואחראי.

בסופו של דבר, השינויים הללו מצביעים על כיוון חדש בתחום השיווק הדיגיטלי,
שבו האיזון בין יעילות לאתיקה נמצא במרכז הבמה.
זה זמן של הזדמנויות חדשות ואתגרים למפרסמים,
שיצטרכו להיות יצירתיים ומודעים יותר מתמיד לצרכים ולרגישויות של הקהל שלהם.

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

Which website building platform should you choose?
אתר מכירות

איך בונים אתר אינטרנט? 2024

בימינו, בניית אתר אינטרנט הפכה להיות משימה פשוטה יותר מאי פעם,בזכות התקדמות הטכנולוגיה והזמינות של כלים חדשים ושונים. ישנן מספר אפשרויות לבניית אתר, וכל אחת

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן