לוגו חברת ספיד דיגיטל

קידום רשתות חברתיות ? פייסבוק ואינסטגרם ? טיקטוק / לינקדאין ? סושיאל מדיה?
קל שזה ספיד.

קידום ברשתות החברתיות?
ניהול סושיאל מדיה?

נייס טו מיט👋

 

סוגי הרשתות החברתיות הנפוצות כיום ולמה הפכו ערוצים אלו לערוצי שיווק מעולים כיום?

יתרונות השיווק בסושיאל:

אז איך מתבצע פרסום ברשתות החברתיות?
איך משווקים ברשתות החברתיות?


המדריך המלא של שיווק ברשתות חברתיות באינטרנט

כל אדם כיום יודע כי אתר אינו מספיק על מנת לקדם עסק ולהזרים מזומנים למנהלי החברה, אלא אתר מקודם ברשת.
הרשתות החברתיות הפכו עד מהרה לכלי קידום מצוין, רבים טוענים כי הקידום דרך הרשתות החברתיות היווה דרך לרבים,
לכן רבים טוענים כי הדרך הטובה ביותר לקדם אתרים היא הרשת החברתית.

כיום קיימות חברות רבות העוסקות בנושא זה ובעזרת תיאום וכמובן, תכנון יחד עם הלקוח, הן מגיעות לתוצאת טובות.
ולכן החברה משגשגת עם רצף של לקוחות המגיעים ורוכשים את המוצר או השירות פעמים נוספות.

מאמר זה יכלול את כל הנושא של קידום ברשתות חברתיות, יתרונות של שיווק ברשתות חברתיות,
בין הרשתות שיופרטו במאמר זה יהיו פייסבוק, לינקדאין, טיקטוק, יוטיוב ,אינסטגרם.

מטרת המאמר הוא להעניק מידע מקיף וכולל ללקוח, המעוניין לקדם את העסק שלו דרך הרשתות החברתיות.

מה הן רשתות חברתיות?

רשתות חברתיות הן הטרנד החם של השנים האחרונות, שכן אלו פלטפורמה ברשת המבוססת על העלאת התוכן של הגולשים.
תוכן זה יכול להיות סרטונים קצרים, פוסטים, תמונות, סרטונים ארוכים ועוד.

המטרה של הרשתות החברתיות לעזור לגולשים לשתף את המידע החשוב להם אודות אירועים משמעותיים בחיים.
כמו כן חלק מהרשתות החברתיות מאפשרות לתקשר זה עם זה ללא עלות.

האדם מיסודו יצור חברתי וחברותי, ועד מהרה הרשתות החברתיות הפכה להיות לכר פורה לגולשים שונים.
חברות שונות מנצלות את היכולת של הרשתות החברתיות, ביניהן חברת ספיד דיגיטל.

ספיד היא אחת מהחברות המובילות לקידום ולשיווק ברשת האינטרנט, הן בשירותי בניית אתרים וכן בשיווקם.

החברה החלה את פעילותה בשנת 2019, מאז היא צברה וותק וניסיון רב כמובן בנתה אתרים רבים ומקדמת עסקים רבים
בכל סוגי הרשתות החברתיות הקיימות ומובילה אותם לעסק משגשג איכותי וטוב.

עובדי החברה מורכבים ממומחים שונים בתחום קידום אתרים והרשתות החברתיות,
בניית אתרים, ואנשים שנושמים ועוסקים בקידום ברשת האינטרנט כדבר יום ביומו.

סוגי רשתות חברתיות

פייסבוק (Facebook)

זוהי הרשת החברתית הכי פופולארית, ויש לה מגוון רחב של משתמשים בכל רחבי העולם.
המשתמשים נהנים ממגוון רחב של אפשרויות שונות, כמו הקלטות אודיו, וכן תגובות על פוסטים של אחרים,
וכמובן המערכת גם מאפשרת להעלאות סרטונים ותמונות ולשתף אותם עם חברים.

כמובן, הרשת החברתית, מאפשרת להתאגד בקבוצות, ובעלי עסקים מנצלים זאת לקידום העסקים שלהם,
ובכך מצליחים להגיע בקלות לקהל רב ברחבי העולם.

וואטסאפ (Whatsapp)

זוהי רשת חברתית, שמטרתה לקשר בין אנשים, בכך שמעבירה מסרים מיידים בין המשתמשים,
ובנוסף לכך ניתן להעלות בו תמונות וסרטונים, ולשתף בה אנשים.
התאגדות בקבוצות היא קרקע נוחה מאד לקידום עסקים בקבוצות ייעודיות לכך או גם באחרות, שלא ייעודיות לכך.

לינקדאין (linkedin)

הייחוד של רשת זו, לעומת כל הרשתות הקיימות היא, שהיא מיועדת לעובדי הייטק,
כך ניתן להגיע למנהלי חברות ואנשי הייטק בקלות רבה.

הרשת הפכה לאורך השנים לכר נהדר עבור חברות כח אדם המעוניינות לגייס עובדים חדשים לשורות שלהם.
כך הרשת מכילה כמות גדולה של אנשים מהמעמד הגבוה דבר שהופך אותה למושלמת.

אינסטגרם (Instagram)

קידום באינסטגרם אינו מתאים לכל אחד, שלמשל לא יתאים אנשי הייטק המעוניינים להגיע אל אנשים כמותם,
אלא היא מתאימה לאנשים העוסקים במקצועות שניתן לקדם אותם על ידי תמונות.
שכן הרשת הזו ייחודה בתמונות שהיא מעלה מורי דרך, מאמנים, עסקים מסוימים שיכולים להתפרסם על ידי תמונות.

טיקטוק (TikTok)

טיקטוק הוא יישומון שיתוף וידאו ורשת חברתית מקוונת בבעלות החברה הסינית ByteDance.
משמשת ליצירת קטעי וידאו קצרים מסוגים שונים (ריקוד, קומדיה, חינוך ושלל נושאים אחרים),
באורך 3 שניות עד 10 דקות (לכל המשתתפים).

טיקטוק היא הגרסה הבין־לאומית של היישומון Dǒuyīn, שהושק בספטמבר 2016 בסין.
בשנת 2017 היישום הושק עבור מערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד במרבית השווקים מחוץ לסין.

עם זאת, הוא הפך לזמין ברחבי העולם לאחר שמוזג ב־2 באוגוסט 2018 עם רשת חברתית סינית אחרת, מיוזיקלי.
באוקטובר 2018 טיקטוק היה ליישומון עם מספר ההורדות הגבוה ביותר בארצות הברית.

נכון לשנת 2018, היישום זמין ביותר מ־150 שווקים, וב־75 שפות. נכון ל־2022, ליישום יש יותר משני מיליארד
משתמשים ברחבי העולם המתקשרים כרשת חברתית לכל דבר, כולל כפתור לייק,
אפשרות להגיב על קטעי ווידאו, לשתף אותו עם משתמשים אחרים,
להוסיף משתמשים לרשימת המעקב, להשתמש בקובצי הקול המשותפים ועוד.

X – טוויטר (Twitter)

טוויטר היא רשת חברתית מקוונת המאפשרת פרסום מסרים קצרים של עד 280 תווים, פעולה שזכתה לשם "מיקרו-בלוגינג".

הרשת נוסדה במרץ 2006 על ידי ג'ק דורסי, סטודנט באוניברסיטת קורנל ששימש
כחבר מועצת המנהלים וכמנכ"ל עד 29 בנובמבר 2021, אוון ויליאמס שכיהן בעבר כמנכ"ל,
וביז סטון ששימש כמנהל העיצוב של החברה. באוקטובר 2022 נרכשה על ידי אילון מאסק תמורת 44 מיליארד דולר.

יוטיוב (Youtube)

היא חברה אמריקאית המפעילה אתר אינטרנט לאחסון ושיתוף סרטוני וידאו באותו שם.
החברה נוסדה בפברואר 2005, על ידי שלושה עובדים לשעבר של חברת PayPal: צ'אד הארלי, סטיב צ'ן וג'אווד כרים.

בנובמבר 2006, רכשה גוגל את החברה תמורת 1.65 מיליארד דולר; מאז, פועלת יוטיוב כאחת מחברות הבת של גוגל.

וויז (Waze)

הוא יישומון ניווט חינמי פרסום זה הוא ייחודי ומתאים לעסקים פיזיים ניתן לראות
את מיקום העסק במפת הדרכים ולקוחות יכולים לבוא אליו.

ספיד - מומחים לקידום בסושיאל

על מנת להבטיח לעצמכם את כל היתרונות הנלווים למהלכי הפרסום והשיווק הממוקדים ברשתות החברתיות
וכדי שתוכלו להשיג תוצאות אפקטיביות ללא בזבוז כספים מיותר,

אתם חייבים ללמוד באופן מקצועי את מערכת הפרסום של מגוון הפלטפורמות הזמינות לשימוש
כיום או לשכור את שירותיהם של מומחי פרסום ושיווק בסושיאל מדיה.

אנו מאפשרים לכם לקבל מאיתנו הדרכה וליווי צמודים או להישען אחורה ולתת לנו לנהל עבורכם
את כל הפעולות המקצועיות הנדרשות לצרכי הפרסום והשיווק
ברשת החברתית הגדולה והמשפיעה ביותר בעולם עד לקבלת תוצאות.


בין היתר בפעולות המקצועיות שאנו מיישמים, תוכלו לרכוש מאיתנו:

קידום ברשתות החברתיות

מעוניינים לשמוע עוד פרטים על ניהול סושיאל בספיד?

דילוג לתוכן