לוגו חברת ספיד דיגיטל

שישה טיפים לכתיבת תוכן שיעזרו לעסק שלכם להגדלת המכירות

שוברים את הראש ולא יודעים איזה תוכן לכתוב בעמוד העסקי שלכם? חושבים שאתם לא יצירתיים מספיק? קראו את המדריך שיעזור לכם עם מחסום הכתיבה
שוברים את הראש ולא יודעים איזה תוכן לכתוב בעמוד העסקי שלכם? חושבים שאתם לא יצירתיים מספיק? קראו את המדריך שיעזור לכם עם מחסום הכתיבה

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

"נו כמה זה כבר קשה להעלות פוסט לפייסבוק?".

כולנו זוכרים שהמשפט הזה הדהד לנו בראש,
אבל אז כשנגשתם לכתוב נתקעתם במחסום כתיבה?

סידרנו לכם 6 טיפים שיעזרו לכם למקד את התכנים שלכם ולכתוב אותם בצורה טובה יותר,
על מנת להגיע לחשיפה רחבה שתעזור להגדיל את המכירות:

1. תהיו רלוונטיים

שם המשחק בתוכן ברשתות חברתיות הוא רלוונטיות.
אנחנו חיים במציאות שמביאה איתה מדי יום תרחישים, הדורשים תגובתיות מהירה.
היתרון הגדול במדיה החברתית הוא המיידיות והיכולת להעלות תוכן "כאן ועכשיו".
מושג מוכר בתחום הוא RTM (Real Time Marketing – שיווק בזמן אמת),
העלאת תוכן אותנטי הנוגע לשיח המתקיים ברשת – זה יכול להיות התייחסות לפוליטיקה, חג, מועד מיוחד או תופעת רשת.

2. חקרו את עולמות התוכן והקהלים

במדיה החברתית נהיה חייבים למקד את המסר שלנו לקהל יעד קונספטואלי אחד. זה נשמע מגביל לכאורה,
אבל אל תשכחו שתוכל לטרגט מספר קהלים יעודיים במקביל, ככה שבכל פרסום,
תפנו לקהל מטרה ספציפי באופן יותר אישי. לצורך כך אתם צריכים ללמוד את הקהלים שלכם,
להבין אילו תכנים הם צורכים ואיזה תוכן יהיה הכי אפקטיבי עבורם.
במקביל, תחקרו את עולמות התוכן הקשורים למוצרים ולשירותים שאתם מספקים.

3. בחרו קול ושפה

כמו שלכל אדם יש את הקול הפנימי והשפה בה הוא מתבטא, כך רצוי שלמותג שלכם יהיו קול אחיד ושפה קבועה.
תעלו פוסטים עם סגנון כתיבה שונה זה מזה (אלא אם כן העמוד מארח בכל פעם עובד/לקוח אחר שמספרים בגוף ראשון את החוויה שלהם.
תבחרו קול ושפה אחידים יעזרו לכם לסגנן את התכנים שלכם ולייצר אמינות בקרב הקהלים שלכם.

4. תפארת הפתיחה

כלל ה-1.7 שניות מתאר את הזמן בו הגולש הממוצע צופה בתוכן בניוז-פיד, עד שהוא עובר לתוכן הבא.
אתם צריכים לזכור אותו בכל פעם שאתם כותבים פוסט, אתם צריכים לייצר פתיחה מרשימה ומסקרנת לתוכן שאתם כותבים.
אם הצלחתם לתפוס את תשומת הלב של הגולש במילים הראשונות, הוא ימשיך לקרוא את התוכן.
לכן מומלץ להתחיל ישר בעיקר ולהימנע מסופרלטיבים טקסטואליים שרק מאריכים את הפוסט ויוצרים חוסר עניין.

5. ספרו סיפור אישי

הרשת החברתית היא זירה אסקפיסטית ומציצנית, בה הגולשים עוקבים אחרי חבריהם וצורכים תוכן שמעניין ומרגש אותם.
אנשים אוהבים סיפורים טובים וזוכרים אותם, ולכן כדאי לכם לייצר תכנים שנותנים הצצה אישית לעסק שלכם – זה יכול להיות סיפור הקמתו,
חשיפה אל "מאחורי הקלעים" של העסק, סיפור של עובדים, המלצות מלקוחות וכל סיפור אחר בעל מימד אישי שנותן ערך מוסף.

6. צרו אינטראקציה

על מנת להגדיל את החשיפה האורגנית לתכנים שלנו בפייסבוק, תייצרו אינטראקציה עם קהל העוקבים שלנו.
תוכן אינטראקטיבי שיגורם לקהל לעשות לנו לייק, להגיב, לשתף או אפילו להקליק על תמונה או על קישור,
יעזור לפייסבוק להבין שכנראה מדובר בתוכן איכותי שמניע את הגולשים רגשית.
כל מניפולציה שכזאת על הפוסט, מגבירה את החשיפה של התוכן שלנו, כל עוד כמובן לא עברנו על כללי פייסבוק.
דוגמה לתוכן אינטראקטיבי יכול להיות סקר, תמונה שמעודדת הקלקה עליה,
תשאלו שאלה את הגולשים מתוך רצון אמיתי להבין מה הם רוצים לקבל מאיתנו כעסק ועוד.

 

יש עוד אינספור דרכים שעוזרות לנו להגדיל את החשיפה של התוכן,
לייצר יותר אינטראקציה ולהביא בסופו של דבר את הקהל שלנו לשלב המכר,
אולם הערך העליון שתמיד צריך לזכור הוא שפייסבוק היא רשת חברתית ולא מכירתית.
אם נצליח לספק לגולשים שלנו תוכן איכותי, מרגש, מצחיק, אינטראקטיבי וכזה שנותן ערך מוסף,
אנו נגדיל את הנוכחות שלנו מחד ואת המכירות מאידך.

 

זקוקים לעזרה ביצירת תוכן ובהגדלת המכירות בדיגיטל? תשאירו פרטים אצלנו באתר והמומחים של
ספיד דיגיטל יחזרו אליכם בהקדם.

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

Huawei P70 Ultra
AI

Huawei P70 Ultra: סמארטפון עם טכנולוגיית AI מתקדמת

Huawei הכריזה רשמית על השקת ה-P70 Ultra,המכשיר החדש שנחשף באירוע עולמי, מציע טכנולוגיותמתקדמות ביותר בתחום ה-AI וחוויית משתמש חסרת תקדים. חדשנות בצילום וביצועים P70 Ultra

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן