לוגו חברת ספיד דיגיטל

מטא מתכוננת לשווק את הדור הבא של משקפי הסטורי של המותג ריי באן

מטא מתכוננת לשווק את הדור הבא של משקפי הסטורי של המותג ריי באן
התכנון של מטא כרגע לשיווק המשקפיים בשלב הראשוני לסטרימרים יוצרי תוכן בלייב, מהלך זה עשוי להיות דחיפה חזקה עבור המשקפיים המצוידות במצלמה.

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

לפי דיווח חדש של Lowpass:

הגרסה הבאה של המשקפיים המצוידות במצלמה של מטא תאפשר למשתמש לשדר וידאו ישירות לפייסבוק ולאינסטגרם!

ובנוסף הן יכללו תכונות שיאפשרו לצופים לדבר אליך במהלך השידור.

מטא עשויה לשווק מבצע חשוב לסטרימרים יוצרי תוכן בלייב עם הדור הבא של משקפי ה-Ray Ban Stories שלה.
בהתבסס על הדלפות המידע האחרונות לגבי התכונות החדשות שמיועדות להוספה למכשיר.

על פי Lowpass במקור פורסם:
“Live streamers will be able to directly communicate with their audience, with the glasses relaying comments via audio over the built-in headphones. Meta has in the past leaned on Instagram influencers to promote Ray-Ban Stories, and this new feature could be a pretty big draw for that crowd.”

רבים מהסטרימרים כיום נושאים את הטלפון שלהם על גימבל ביד והופכים את התגובות שמתקבלות למכשיר דרך רמקול. הסטרימרים רוב הזמן בעלי מוטיבציה גבוהה להגיב לתגובות.

משתמשים יכולים לתרום כסף כדי שהסטרימר יקרא את התגובות בקול רם בלייב , מה שמגביר את הסיכוי לקבלת תגובה.

במציאות הציבורית, כמובן, יכול להיות בעייתי, מאחר שמשתמשים יכולים לשלם כדי שתגובות גזעניות או מופרזות יפורסמו.

אבל אם הסטרימרים יוכלו לשמור על האינטראקציה וההכנסה הקשורה לה דרך רמקול פרטי.

בעודם עדיין יכולים להתנהל בעולם מסביבם, זה יכול להיות משיכה גדולה לסטרימרים מוכרים.

כיום, יותר אנשים מחפשים להפוך לסטרימרים.
משפיעני רשת שצוברים קהל עוקב גדול והכנסה אמיתית דרך השידורים החיים שלהם.

ילדים שגדלים וצורכים את התוכן הזה ירצו יותר ויותר לנסות את זה גם בעצמם.
זה יכול להפוך את האפשרות הזו ליישום מרכזי למשקפיים הכחמים של מטא.
אם כמובן הם יצליחו לאפשר תהליך כזה.

וזה אכן כבר נראה בר השגה.

הגרסה הנוכחית של משקפי Ray Ban Stories כבר מאפשרת למשתמשים לצלם וידאו, להאזין למוזיקה ולענות לשיחות.

כך שהרחבה כזו לשידור חי נראית כמעט צעד לוגי.
מבחינה טכנית, זה יחייב פיתוח משמעותי, בהתחשב לדרישות המתקדמות של וידאו מתמשך.
אך זה עשוי להיות הדבר שיסייע להגביר את מכירת היחידות ואת השימוש המתמשך, שהיה חסרון משמעות של הגרסה הראשונה.

מדיווחים ראשונים נמסר:

מעל 90% ממשתמשי הגרסה הראשונית של משקפי Ray Ban Stories הפסיקו להשתמש בהם לאחר מכן.

והמכירות הכלליות היו משמעותית נמוכות ממה שציפתה מטא.

המכשיר נראה כאילו הוא קודם לדגם המשקפיים המראה תצוגה מלאה, שעדיין נמצאת בשלבי פיתוח כיום.
מטא כעת מעוניינת לייצר את התשתית הנכונה למשקפיים שירקמו עור וגידים לשלב הבא.

מטא גם עובדת על כלים משופרים להגנת הפרטיות של המשתמשים.
כמו גם על אלמנטים לעוצמת סאונד בהתאמה אישית כדי לשפר את חוויית השמע.

העדכון הבא עשוי לא להפוך לחובה את המשקפיים עם מצלמה לרוב האנשים.
אך יצירת תוכן מפושטת דרך שידור ישיר ותגובות פרטיות יכולות להיות דרך טובה לעודד את השימוש.

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן