לוגו חברת ספיד דיגיטל

X מציגה פיצ'רים חדשים למדור הדרושים, כולל שיפורים בגילוי והמלצות למשרות

לאחר הביקורות החיוביות, X מוסיפה עוד פיצ'רים ל"מדור הדרושים" החדש שצבר תאוצה לאחר שמאות חברות התחילו להשתמש ולהפיץ משרות ותפקידים פנויים.

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

יותר ויותר חברות מצטרפות למדור הדרושים של X

מדור הדרושים של X שיצא לפני חודשיים זכה לביקורות חיוביות מטעם משתמשים וחברות.
"מאות חברות" כביכול רושמות משרות פנויות במשתמש הX שלהן.

X שוקלים להוסיף עוד תכונות למדור הדרושים באפליקציה בתודה להצלחה הרבה ולביקורות החיוביות.
דברים כמו המלצות משרה, דרכים חדשות לפרסם דרושים, מרכז גילוי עבודה ועוד.

תמונות קונספט של עוד פיצ'ר, שיתוף עבודה הועלו ע"י X ב1 לספטמבר

קונספט של פיצ'ר חדש של שיתוף עבודה

תמונת הקונספט (קרדיט : X/twitter)

החברה בקרוב תפעיל מדור דרושים מאוכלס אוטומטית כפי שניתן לראות בתמונה.
הפיצ'ר יופעל בהודעות הפרטיות, בפוסטים, ובקהילות ברגע שאתה משתף פרסומת לעבודה בקישור.

דבר זה יכול להעצים עוד תפקידים בתוך האפליקציה.
במיוחד האפשרות של שיתוף העבודה בהודעות פרטיות וקהילות.

אנשים מתחילים להעלות פחות תוכן באופן ציבורי.
ככל שיותר אנשים מתחילים להשתמש בהודעות פרטיות בכל הרשתות החברתיות.

שיתוף העבודות יכול להבליט תפקידים למשתמשים שנמצאים יותר בפלטפורמה ע"י התבוננות בנקודות עניין.
דבר זה עוזר גם לאינטראקציה של המשתמש עם כלי העבודה של האפליקציה.
ככל שיותר משתמשים ייקחו חלק אקטיבי עם הפיצ'ר יותר עסקים יתחילו להשתמש במדור הדרושים. 

רגע, יש כאן איזה קטע

חברות צריכות לשלם 1000$ לחודש בשביל להציג מדור דרושים.
אחרי הכול הם גם צריכים להרוויח, לא חושבים?

בנוסף לכך X הודיעו שהם ישחררו בקרוב את המלצות העבודה למשתמשים.
פיצ'ר זה מבוסס על קהילות שהמשתמש משתתף בהן באופן אקטיבי.
חברות שהם בודקים, עבודות שהם לוחצים ועוד.

השבוע החברה עדכנה את מדיניות הפרטיות שלה עם נקודה ספציפית:

"יכול להיות שנאסוף ונשתמש במידע האשיש שלך (לדוגמה היסטוריית העבודה והלימוד, העדפות עיסוק, יכולות, חיפוש
עבודות ועוד) על מנת להמליץ עבודות שיכולות להתאים לך ובשביל לשתף עם המעסיקים האופציונליים, כשאתה מועמד לעבודה
ולתת למעסיקים אפשרות למצוא אנשים מתאימים, ולהראות לך פרסומות יותר מתאימות."

החברה גם שוקלת להוסיף רשימה מרכזית של עבודות שפורסמו באפליקציה.
בנוסף לפונקציה חדשה למנוע החיפוש ספציפית לעבודות.

אפשר להתחיל לראות את הDNA של LinkedIn בתוך הפיצ'ר הזה,
אך אילון לא מעונין ללכת "פול לינקדאין"

מהלך זה הגיוני למדי, הרבה אנשים משתמשים בX כפלטפורמה מקצועית בה הם מציגים
את מקום העבודה, היכן הם נמצאים, מיילים ודרכים לפנות אליהם ועוד.

ניתן לראות את מהלך זה בתור אתגר ללינקדאין העוסקת בעיקר בעולם התעסוקה.

X היא פלטפורמה מאוד פופולרית, אם אילון ימשיך עם המומנטום של מדור הדרושים,
הוא יוכל להפוך את הפלטפורמה למס' 1 בפניות עסקיות

-לחצו כאן בשביל לעבור לכתבה הקודמת-

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

גוגל שוקלת להשיק דפדפן עם AI בתשלום
AI

גוגל שוקלת להשיק דפדפן עם AI בתשלום

גוגל שוקלת להשיק דפדפן בתשלום שישתמש בבינה מלאכותית (AI), בנוסף לכך היא שוקלת להשיק מינויים דומים לשירותים שהיא כבר מציעה.

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן