לוגו חברת ספיד דיגיטל

לא רק סרטונים קצרים : טיקטוק מוסיפה דרכים חדשות להשתמש באפליקציה

טיקטוק פיצ'רים חדשים
טיקטוק רוצה להגביר את הדרכים בהן משתמשי האפליקציה משתמשים בה ומצטרפת לטרנד של מטא וX. הצעות עבודה, הודעות פרטיות, צ'אט בזמן שידורים חיים ועוד.

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

לא רק תוכן קצר וסרטונים של 30 שניות

אז טיקטוק רוצה להיכנס לטרנד החדש של הרשתות החברתיות.
והפעם אנו רואים שהיא לא זו שהתחילה את הטרנד.

החברה רוצה להעתיק את הפיצ'רים החדשים שמטא וX מתכננים להוסיף לפלטפורמות שלהן.
הפיצ'רים ששמענו עליהם בזמן האחרון הם הודעות פרטיות, שיתופים, צ'אט בזמן לייב ועוד.

ע"פ אקסיוס, טיקטוק פרסמו מודעות להצעת עבודה בנוגע למרכיבי רשת חברתית.

"בתוך תפקידים שהופצו למהנדסי מערכות IOS ואנדרואיד הנמצאים בסן חוזה שבקליפורניה,
טיקטוק אומרים שהצוות רוצה לבנות "פלטפורמה הנותנת למשתמשים להיפגש ולפעול עם חברים
בעולם האמיתי בצורה חלקה עם טיקטוק, ומעודדת אותם לשתף זה את זה ברגעים מחייהם
ולהישאר מחוברים לא משנה היכן הם נמצאים". החברה פרסמה גם הצעת עבודה למנהל מוצר ל "TikTok Social" 
המבוסס בסן חוזה, החברה אומרת שהיא שוקלת "להרחיב את הגבולות של האפליקציה באמצעות
בניית קשרים חברתיים משמעותיים בין משתמשים".

אנחנו רואים תפנית במטרות של טיקטוק, עד עכשיו ראינו שהחברה בעיקר התעסקה באלגוריתם מבוסס
AI המיועד להבליט את את הסרטונים הכי טובים מכל האפליקציה.
דבר זה נוגד את עיקרון האפליקציה כיוון שהפיצ'רים החדשים מתפקסים בעיקר על חברים קרובים ועוקבים.

אז מה הסיבה שהחברה בכלל רוצה להוסיף את הדברים האלו?

אני משער שהסיבה העיקרית של החברה להוסיף את הפיצ'רים החדשים היא שהרבה
משתמשים משתפים סרטונים בפלטפורמות אחרות.
רובנו מדברים על הקליפים מחוץ לטיקטוק, בעיקר בהודעות פרטיות עם קבוצות מצומצמות.
כשהחברה ראתה שמשתמשים כמונו משתפים את הסרטונים מחוץ לפלטפורמה הם החליטו להוציא פיצ'רים משלהם.

המטרה העיקרית של מהלך זה היא שיותר אנשים יישארו בתוך האפליקציה,
מה שבעצם יגביר את הזמן והדרכים בהן משתמשים מתעסקים עם טיקטוק.

כן, זה מאוד דומה לדברים שראינו מחברות אחרות כמו מטא וX.
דבר מאוד אופייני לרשתות חברתיות בכללי.

מהלך זה הגיוני למדי, לטיקטוק כבר יש מערכת הודעות פרטיות בסיסית.
אך חוסר הדגש בבניית קשרים חברתיים בתוך האפליקציה גרם לרוב האנשים לדבר ולהתחבר זה עם זה בפלטפורמות אחרות.
אם נראה שטיקטוק תצליח להשאיר אינטרקציות אלו בתוך הפלטפורמה שלה,
יכול להיות שהחברה תצמיח ענפים למקומות שונים.

יכול להיות שנראה דברים כמו שופינג ורכישות בזמן לייב.
דבר שהתפתח מאוד בעיקר בשווקים האסייתים.

אמנם אנחנו לא יודעים המון לגבי פיצ'רים חדשים אלו,
אך נראה שטיקטוק פותחים דלת חדשה לאפשרויות אינטרקציה מורחבות בזמן הקרוב.

-לחצו כאן כדי לראות את הכתבה הקודמת-
-חזרה לעמוד החדשות-
0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

מועדון הכדורגל ברצלונה ו-HPE חתמו על הסכם שותפות לארבע שנים
מאמר מידע

מועדון הכדורגל ברצלונה ו-HPE חתמו על הסכם שותפות לארבע שנים

מועדון הכדורגל ברצלונה ו-HPE חתמו על הסכם שותפות לארבע שנים במסגרתו תשולבנה טכנולוגיות HPE במועדון, ויתן להם לבצע ניתוח נתונים בזמן אמת.

בתמונה: אנטוניו נרי, נשיא ומנכ"ל HPE יחד עם ג'ואן לפורטה, נשיא מועדון הכדורגל ברצלונה. | קרדיט – לא ידוע

בניית אתרים - איך בונים אתר?
בניית אתרים

בניית אתרים – איך בונים אתר?

חדשים בעולם בניית האתרים? רוצים לבנות אתר לעסק שלכם, בין אם זה עסק קטן או עסק גדול? הנה כל הפלטפורמות והטיפים לבניית אתר שיטיס אתכם למקום ה-1

MultiVersus - משחק המכות החדש שמתחרה ב-Super Smash Bros
גיימינג

MultiVersus – משחק המכות החדש שמתחרה ב-Super Smash Bros

הכירו את MultiVersus – משחק המכות החדש של Warner Bros שמשלב דמויות של DC, Cartoon Network, לוני טונס ועוד במקום אחד.
האם המשחק טוב? או שמדובר על עוד ניסיון לקחת כסף מהכיסים שלנו?
גלו בכתבה הזו עם הסיקור שעשיתי על המשחק:
(קרדיט תמונה ראשית – Warner Bros)

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן