לוגו חברת ספיד דיגיטל

X בוחנת אפשרות משופרת לחיפוש לייבים ברשת

X בוחנת אפשרות משופרת לחיפוש לייבים ברשת
אקס(טוויטר לשעבר) מחליטה לשים דגש על שינויים מהותיים בה וכנראה בקרוב מאוד תחל להציג ברווח בחלק העליון של הטיימליין של המשתמשים שידורי לייב.

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

X עד לא מזמן הייתה טוויטר ובתור טוויטר הדגש בה היה על פוסטים מסוג טקסט.

אבל כעת אקס מתעקשת להתמקד יותר בתוכן וידאו, כדי לגרום לקהל להיות מעורב יותר.
ולכן נוצר צורך לשפר את גילוי סרטוני הווידאו באפליקציה

זה נכון במיוחד ללייבים, מכיוון שמשתמשים עשויים לראות טוויט(פוסט) שמתריע להם שמשתמש שהם עוקבים אחריו משדר בלייב.
ואם הם לא רואים את ההודעה הזו, אין להם דרך לדעת שיש שידור פעיל.

אקס(X) כעת מנסה לתקן זאת, על ידי שימוש באפשרויות פוטנציאליות כמו התראות לשידורים חיים בווידאו.

כפי שניתן לראות בציוץ למעלה, ששותף על ידי מעצבת ב-X אנדריאה קונווי. שידורי לייב עשויים גם להופיע כמו בראש תוצאות הפור יו ועוד רווחים ״מתים״ באפליקציה.
על מנת להציג את השידורים הפעילים למשתמשים רבים יותר.

למעשה זה לא שינוי טכני ענק, ולכן עשוי להיות צורך לתת הסבר על כך (רוב המשתמשים יכולים לחשוב שמדובר עדיין בשידורי אודיו בלבד).
אך זה יכול להיות לפחות דרך אחת להציג בצורה טובה יותר שידורי חיים.
ועם שיפורים נוספים שנעשים במערכת בלייבים, זה יכול להיות תוספת חשובה ומשמעותית.

אך נראה כי המהלך הוא רק הצעד הראשון במידה מסוימת, שלב קטן לשיפור חוויית הצפייה בסרטונים.

בניגוד להוספת מסך מלא וייעודי שבו ניתן לגלוש בין סרטונים.
או אף להציג פתיחה ישירה לסרטון בזמן שמשתמשים מחליפים בין הפיד לסרטונים ולבין התצוגה הרגילה של הפוסטים שלהם.

זהו שיפור נחוץ בחוויית המשתמש לגבי הווידאו ב-X, וכדאי לראות איך החברה תמשיך לפתח את הממשק הזה בעתיד.
יתכן שהשאלה של יכולת משחקת תפקיד כאן.
X משתמשת בצוות מצומצם יחסית, ועשוי שלא יהיו לה את האמצעים הנדרשים לפתח פתרון נכון ומתוחזק בצורה מיטבית.
זו הסיבה שמתכוונים לנסות פתרונות בסקייל נמוך שפשוטים יותר לפיתוח.

הצוות באיקס ציין פעמים רבות את רשימת החידושים המרשימה והקצב המוגבר שבו הם מפרסמים עדכונים מאז שאילון מאסק החל לשלוט בחברה.
אך רוב החידושים הללו פותחו בחודשים האחרונים ואף בשנים האחרונות.
מה שמראה כי השינויים הגדולים ביותר דורשים זמן לפיתוח והתנסות.

כתוצאה מכך, גם עם המון עדכונים, אקס(טוויטר) לא בנו הרבה אלמנטים חדשים מאפס.
וכעת, כשכל הפרויקטים הישנים והנטושים הושקו.
יהיה מעניין לראות מה צוות X יכול לעשות עם פחות כוח אדם.

אנו מניחים שרוב הצוות שנשאר בחברה עדיין עוסק בלדאוג שהאפליקציה פשוט תעבוד ולשמור אותה תקינה. וכך בעצמם פיתוחים חדשים ירדו לתחתית סדר העדיפויות.
עם זאת, השימוש באלמנטים קיימים כדי לשפר את גילוי התוכן הוא צעד בהתאם לאפשרות של ה-X כרגע.

כן, זה נכון שהתחרות בתחום המדיה החברתית עשויה להיות קשורה לדחיפה מצד החברה שמשתמשים ישלמו מנוי של 8$ ב-X Premium.
גם אם השיפורים לא מספקים ולא משפרים את חווית המשתמש יותר מידי.

לסיכום, אמנם זה לא שינוי מרשים, ונראה כי זה לא יתרום משמעותית להגברת צריכת הווידאו באפליקציה.

שנראה כי זה הפעולה ש-X חותרת אלייה במהלך הזה.
כדי לשנות באמת את חווית המשתמשים נדרשים עדכונים גדולים בהרבה.

אך אולי כרגע X לא מסוגלת להוצויא לפועל תהליכי פיתוח משמעותיים יותר .

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

השקת GTA VI מתוכננת לסתיו 2025
Gaming

השקת GTA VI מתוכננת לסתיו 2025

התכנון להשקת 'GTA 6' סתיו 2025! דו"ח הרווחים האחרון של Take-Two Interactive חושף ציפיות גבוהות למשחק החדש בסדרת gta.

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן