לוגו חברת ספיד דיגיטל

טיקטוק וגוגל בהתחלתו של שת״פ להגדלת תוצאות החיפוש

טיקטוק וגוגל בהתחלתו של שת״פ להגדלת תוצאות החיפוש
טיקטוק בוחנת שיתוף פעולה עם גוגל בתוצאות החיפוש באפליקציה, מהלך שמטרתו להגדיל את כמויות התנועה מחיפושים באמצעות הביקוש לחיפושים בטיקטוק

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

אמש לפי דיווחים, טיקטוק וגוגל כרגע בודקים שותפות חדשה.

שתשלב בהצעות חיפוש של גוגל ואולי, בשלב מסוים, גם תוצאות אל תוך פלטפורמת החיפוש של טיקטוק עצמה.

כך פורסם במקור במגזין insider, כי טיקטוק וגוגל כבר החלו לבחון את השיתוף הפעולה בניהן.
פעולה שתכלול אינטגרציה בין תוצאות החיפוש של גוגל לחיפושים בטיקטוק עצמה.
בעתיד אולי גם נראה בשלב מסויים גם שילוב של תוצאות החיפוש מהמאגר של טיקטוק גם כן.

כפי שפורסם על ידי חוקר אפליקציות, רדו אונצ'סקו, חלק מהחיפושים שנקלטים באפליקציית טיקטוק מציגים אפשרות לחפש את אותו החיפוש ב-גוגל.
פעולת לחיצה על הקישור מביאה את המשתמש לדפדפן באפליקציה, שמציג תוצאות חיפוש של גוגל עבור השאילתה. טיקטוק גם מציגה הצהרה שהיא "אינה ממליצה או נושאת אחריות על תוצאות החיפוש שמצויות בגוגל," כפי שמוצג בתמונות המסך של אונצ'סקו.

טיקטוק וגוגל בהתחלתו של שת״פ להגדלת תוצאות החיפוש 1
טיקטוק וגוגל בהתחלתו של שת״פ להגדלת תוצאות החיפוש
קרדיט: פוסט ב-x Radu Oncescu

כפי שניתן לראות בדוגמה למעלה.

חלק ממשתמשי טיקטוק רואים כעת הצעה חדשה בתוך תוצאות החיפוש, הכוללת קריאה לפעולה בגוגל על מנת להרחיב את החיפוש שלהם.

במקור פורסום על ידי insider:

“A TikTok spokesperson has confirmed that the company is experimenting with third-party integrations within the TikTok app, including a test with Google. The feature, which is being trialed globally across several different markets, is not an ad unit, the spokesperson said. A Google spokesperson said the company had nothing further to share and declined to comment on whether there was a financial agreement between the two companies as part of the partnership.”

כן, זו אינטגרציה מותאמת אישית שנוצרה במיוחד עבור גוגל במקרה הזה.
מטרתה לספק תוכן נוסף ולקדם אפשרויות גילוי נוספות דרך אפליקציית טיקטוק.
וזה ככל הנראה ישרת את שתי הצדדים ויהיה מהלך טוב לקידום דו צדדי.

ביולי האחרון, פרבהקר רגהוון, סגן הנשיא הבכיר של גוגל.
אמר והצהיר שגוגל רואה בכוח של טיקטוק ככלי להרחבת החשיפה לצד מאבק עסקי אפשרי.

כך אמר במקור:

“In our studies, something like almost 40% of young people, when they’re looking for a place for lunch, they don’t go to Google Maps or Search. They go to TikTok or Instagram.”

לפי זה, זה עשוי להיות צעד לוגי ומשתלם לגוגל לשלב את הכלים שלה בפני הציבור הרחב בטיקטוק.
וכך לשמור על גוגל בתודעה ככלי הרחבה ולשמור על הרלוונטיות בקרב הקהל גם מחוץ לחיפוש בגוגל.

בשביל טיקטוק, יתרון משמעותי במהלך כזה הוא שיתוף המידע בינה ובין גוגל.
כולם יודעים שהיו הדטא הוא הזהב של האינטרנט.

עם זאת, הפרטים המדויקים בשיתוף פעולה כזו עשויים להיות רגישים למדי.

כפי שגם Insider העריכו, גוגל כיום נמצאת תחת חקיקה בגין השלטון שהיא מציבה בחיפושי הרשת.
כאשר הצליחה למקסם בעזרת עסקאות של הפצה עם חברות כמו אפל, סמסונג ואחרות.

אפשר להניח, לכן, שמשרד המשפטים, שבפרט עוקב אחרי הסיכומים הללו, עשוי לטפל בעין רעה בהסכמות דומות עם טיקטוק, אף שגוגל לא הצהירה שישנה הסכם כלכלי בתוך כך.

מה טיקטוק מרוויחה מהשיתוף פעולה עם גוגל?

האמת שכרגע לא כל כך ברור מה הרווח האמיתי של טיקטוק בפן הכלכלי מכך.
אבל מה שבטוח הוא שזה עוזר להניע תנועה לאפליקציה.

בכל מקרה, זו שותפות מעניינת ושיקול מעניין עבור משיווקים דיגיטליים.
בהקשר של התפתחותה של טיקטוק ככלי לחיפוש מידע ותוכן.

 

תשארו מעודכנים בכל החדשות החמות בדיגיטל אצלנו בספיד.

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן