לוגו חברת ספיד דיגיטל

מטא משיקה לראשונה את מנוי הוי הכחול לעסקים בניו זילנד

מטא משיקה לראשונה את מנוי הוי הכחול לעסקים בניו זילנד
מטא משיקה לראשונה את תג הוי הכחול לעסקים שלה, המנוי החדש לעסקים שמיודע לבסס אמינות ולתת מוניטין למותגים עסקיים ברשתות פייסבוק ואינסטגרם!

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

אמש מטא מפרסמת את השקת הוי הכחול לעסקים, מנוי תג האימות החדש.

לאחר שלפני שבועיים פרסמנו כאן בספיד דיגיטל כי מטא משיקה מסלול עסקי חדש במנוי הוי הכחול!.
המנוי החדש יאפשר לעסקים ומותגים לרכוש וי כחול ברשתות פייסבוק ואינסטגרם.
המנוי מיועד לספק אמינות ולחזק את הנוכחות של היוזרים העסקיים ברשתות לעיני הקהל הרחב.

כעת המנוי זמין לרכישה בניו זילנד ובהמשך יהיה ניתן לרכוש גם במדינות נוספות בניהן גם ישראל.

מטא מכריזה על הוי הכחול לעסקים
מטא מכריזה על הוי הכחול לעסקים
קרדיט: צילום מסך מטא

במקור נמסר ממטא:

"Get discovered in new ways by being featured as a Meta Verified business. Features may include appearing at or near the top of comments and search results when people type your business name, or appearing as a recommended business to follow in Feed."

חבילת מנוי הוי הכחול החדש לעסקים מציעה מספר פונקציות חדשות לשימוש החל מתג אימות וי כחול לצד השם באפליקציות, הגדלה של כמות החשיפה ״האורגנית״ ברשתות חשיפה נוספת באיזורים חדשים כמו בחיפוש או בדיסקברי של העסקים, אפשרויות חדשות לתמיכה ממטא ושיפור אבטחת המשתמש.

אז בהחלט שיש דבר או שניים שזה יכול לתרום לעסק שלכם לרכוש מנוי שכזה.
למרות שקשה להבין איך בדיוק תגדל בפועל החשיפה למשתמשים בעלי תג אימות.
נקודה נוספת למחשבה היא מה יקרה כשיותר עסקים ירשמו למנוי, איך האלגוריתם של מטא יתעדף עסקים מסויימים על אחרים?

זו בעיה דומה שגם X(טוויטר) נתקלת בה במקרים מסוימים.

כשתגובות ממשתמשים מאומתים עולות למעלה מעל כולם.
לפעמים זה עשוי לגרום לכך שתגובות רלוונטיות יותר יורדת למטה.
מאחר והן נכתבו ממשתמש שאינו משלם על מנוי.
אבל כרגע זה הכל דיבורים באוויר כי איננו יודעים עדיין מהן ההשלכות על ההשפעה בפייסבוק ואינסטגרם של מנוי הוי הכחול לעסקים.


במקרה של מטא, זה עשוי להיות אפילו גרוע יותר, כאשר מדובר בתגובות, במיוחד על פוסטים וויראלים.
עשויים להיות מובלים על ידי מותגים ששילמו כדי לקבל יותר חשיפה.
בהנחה שמטא כבר חשבה על זה, יש סיבה לכך שהיא מחקה את היתרונות החשיפה שפורסמה במקור בחבילת הוי הכחול של משתמשים פרטיים.

מטא מציינת כי תוכנית האימות שלה לעסקים תתחיל מ-35 דולר ניו זילנדי לחודש.
שהם כ-21 דולר אמריקאי, די דומה למחיר שמטא הציעה בתחילה עבור מנוי האימות החדש שלה וי כחול לעסקים.

בהודעתה לפני מספר שבועות, מטא ציינה שחבילת האימות שלה לעסקים מוערכת במחיר של 22 דולר אמריקאי לחודש לכל חשבון אינסטגרם או דף בפייסבוק כאשר הוא נרכש באמצעות האתר, או ב-28 דולר אמריקאי עבור כל חשבון באמצעות הרישום באפליקציה בנייד.

מטא גם מחפשת להציע חבילה משולבת

במחיר של 35 דולר אמריקאי עבור אימות שני הדפים, העסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם יחדיו.

נכון לעכשיו זה נראה כי המחיר הראשוני שפורסם הוא גם המחיר שמטא מציעה עכשיו.
עם טיפ-טיפה שינויים אזוריים והתאמה למדינות שונות עם מטבעות שונים.

יהיה מעניין לראות איך יתנהל השימוש הראשוני באפשרות זו וכיצד המשתמשים יגיבו לראות מותגים מאומתים ששילמו על כך.
הסמל של האימות עד עכשיו כבר היה סימן לאמינות או לאימות.
והסיכון המרכזי ביצירת מנוי בתשלום לוי כחול, כמו שזה ב-X, הוא שהוא יאבד בהדרגה את כל ערכו ויהפוך לסימון חסר חשיבות עבור המשתמשים.

נראה שכך כבר קורה, עם הסימן הכחול של X שכיום כבר אינו משמעותי.
אולי זה הסיבה שמטא מציעה גם את הסימן הכחול שלה למכירה, משום שכאשר X שינתה את המשמעות של הסימן, עשויים יותר ויותר משתמשים להיות בעלי ביקרות כלפי כל הסימנים למיניהם.
אז למה לא למצות את הטרנד ולהרוויח עוד כמה דולרים ממנו לפני שהוא הולך לפח?

עדיין אי אפשר להגיד בוודאות, אבל ייתכן שזו ההחלטה שנכונה למטא.
למרות הסיכון הרב בהשמדת ערכו של הסימן הכחול בעתיד.
מטא רואה במכירת הוי הכחול דרך להפיק רווחים נוספים וללא יותר מידי עבודה או עלויות מהצד שלה.
ואולי גם לספק למשתמשים דרך לזהות מותגים אמינים יותר.

רבים מהמותגים ישלמו את המנוי, על זה אין כל צל של ספק.
כשההבטחה של תמיכה טובה יותר וכמות חשיפה נוספת, ייתכן כי תהיה משיכה חזקה למותגים רבים.

בישראל המנוי עדיין לא זמין אבל אתם יכולים להכנס לרשימת ההמתנה דרך הלינק שכאן

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן