לוגו חברת ספיד דיגיטל

אקס מורידה סופית את התיאורים והכותרות לקישורים בפיד

אקס מורידה סופית את התיאורים והכותרות לקישורים בפיד
אקס (טוויטר לשעבר) כבר הודיעו באוגוסט האחרון כי מתוכנן שינוי משמעותי ב-X, הלינקים ייעלמו מהפוסטים ומה שתראו בפיד זה תמונות ללא כותרות ותיאורים

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

אקס אומרים ביי ביי לקישורים, כותרות ותיאורים בפוסטים בפיד?

כרגע זה עוד לא בטוח כמה מהר זה יופיע בכל הפידים של כלל המשתמשים באקס.
או איך זה ישפיע על התצוגות המקדימות של לינקים שכבר פורסמו בעבר לפני העדכון הזה ברשת שנקראה בעבר טוויטר.

אבל לפי מה שראינו היום בגלילה באקס,
כעת נעלמו הכותרות, התיאורים והקישורים בתוך המלל של הפוסטים שעולים לפרסום.

דוגמא לאקס מורידה סופית את התיאורים והכותרות לקישורים בפיד
דוגמא מהפיד היום כאשר פרסמתי בו לינק
קרדיט: צילום מסך ב- X

בנוסף לכך, ניתן לראות בציוץ של pop base דוגמא נוספת ודיווח ראשוני לעדכון החדש

כמו שניתן לראות בדוגמאות האלו,

כעת הפורמט החדש בפיד של אקס מראה:

  1. תמונת תצוגה מקדימה שאקס סורקת מהלינק
  2. כתובת הדומיין הראשית של הקישור שהכנסתם

 

מה שנראה כמו דרך מוזרה לשיתוף תוכן חדשותי.
הדבר שהיה הבסיס עוד כשקראו לה טוויטר והזרים המון תנועה לאפליקציה זמן רב.
אך כנראה שהבעלים והמוביל של החברה אילון מאסק רוצה לגרום ליותר אנשים לפרסם עדכונים מקוריים ישירות בתוך האפליקציה עצמה.
דבר שיצור רווחים גם לאקס וגם למפרסמים שיתוגמלו מתוכנית חלוקת הרווחים שהחברה פרסמה.


ולכן במקום לספק כצינור לזרימת השמתמשים,

צוות X מחפש דרך להפוך את הפרסום של קישורים חיצוניים לפלטפורמה לפחות אטרקטיבי עבור מפרסמי עדכונים וחדשות.

עכשיו כמובן שזו לא סטיאוציה אופטימלית למנהלי דיגיטל ומדיה חברתית פרט.
האינטרס שלנו הוא תמיד להפנות למשתמשים אל הנכסים שברשותנו.
זו היא האפשרות הטובה ביותר להגדיל את הצמיחה, ההכנסה וההמרות של כל עסק.
אפילו תוכנית חלוקת הרווחים החדשה של X לא יכולה להחליף את היתרונות הרבים שבאים עם פרסומים מקוריים בנכסים דיגיטליים פרטיים.
לכן, זה אינו עדכון טוב, לרובנו.

בכל אופן, נראה ש-X הולכת על זה בכל מקרה.
אף שכפי שציינתי, אני באופן אישי ראיתי שהעדכון כבר מיושם באפליקציה.
יכול להיות שחלק מהמשתמשים עדיין לא קיבלו את העדכון.
אך לפי הדיווחים, נראה שמשתמשים רבים מראים היום את התבנית החדשה של הקישורים של X.

כנראה שנצטרך כעת לשנות את הגישה שלנו לפרסום כדי לכלול יותר הקשר בפוסטים.
במקום לסמוך על כותרות ותיאורי התצוגה כדי לעזור למשוך עוד קליקים.

ואולי זה לא שינוי גדול מאוד מבחינת זרימת הכניסות הישירה (אפשר להתמודד עם העדכון אם רק להעתיק ולהדביק את התצוגה המקדימה לתוך הפוסט).
אך אל תתבלבלו זה עדיין עדכון קריטי,
והוא ישפיע על רמות התגובה לפוסטים שלכם באקס.
ללא קשר כיצד אתם מתנהלים בפועל.

זה לא עדכון טוב מהצד של אקס,

ואני לא חושב שזה תורם לחווית המשתמש.
אך בהסתכלות מלמעלה, התצוגה המקדימה של קישורים באקס הן כעת תמונות בלבד.
שעדיין מצריכות יותר מידע בפוסט כדי למשוך קליקים.
אך עכשיו תצטרכו להוסיף תיאורים ישירים יותר שמסבירים למשתמשים מה מחכה להם אחרי הקליק.
וכמובן לסקרן אותם מספיק בשביל שירצו להקליק.

השארו מעודכנים בעמוד החדשות של ספיד דיגיטל כדי לדעת ראשונים על כל מה שקורה בדיגיטל

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן