לוגו חברת ספיד דיגיטל

X (טוויטר) מתכננת להשיק מספר חבילות למנויים בתשלום

X (טוויטר) מתכננת להשיק מספר חבילות למנויים בתשלום
הרשת החברתית אקס(X) כנראה מתכננת להשיק יותר ממנוי בתשלום אחד וכבר הודלפו שמות של החבילות למנויים שעתידים להיות פתוחים לרכישה ע״י המשתמשים

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

X (טוויטר לשעבר), מטא וטיקטוק כיום בוחנות את האפשרות להשקת מנויים בתשלום ללא פרסומות

וזאת בכדי לגרום ליותר משתמשים להירשם למנויים שכאלו.
אף על פי שהמטרה האמיתית לא בהכרח יצירת מקורות רווח החדשים,
אלא עשויה להיות קשורה במיוחד לתקנות הפרטיות המתרחשות באירופה.

נראה כי X קרובה מאוד להשקת סדרת המנויים בתשלום החדשה שלה במסגרת מנויי X פרימיום.
כולל אפשרות למנוי ללא פרסומות,
פורסמו פרטים מהקוד הפנימי(צד שרת) של האפליקציה המצביעים כי יהיו שלושה גרסאות של חבילת X פרימיום.

כפי שאפשר לראות בפוסט שכאן, שפרסם @aaronp613 ב-X, הקוד המעודכן של X מפנה כעת אל:

X Premium Basic – משתמשים בסוג המנוי עם המחיר הנמוך יראו מודעות מלאות בפיד שלהם.

X Premium Standard – זה נראה הגרסה הנוכחית של מנוי ה-Premium, עם חשיפה חלקית למודעות(מוערך ב-50%).

X Premium Plus – על פי הדיווחים, משתמשים בחבילה במחיר הגבוה לא יראו פרסומות כלל.

בעצם, אקס מחפשת למשוך עניין נוסף בהצעת המינוי החדש שלה על ידי הופעתו לציבור המשתמשים כך שיוכלו לרכוש תג וי כחול במחיר זול יותר.
אף על פי שהם לא יקבלו בדיוק את אותם היתרונות כמו בגרסה הנוכחית ב-8$ לחודש.
נשאר לחכות ולראות אם רוכשי המנוי הזול ביותר בכלל יקבלו את הוי הכחול.

אף שניתן להניח שהגרסה הזולה והפשוטה יותר של X פרימיום עדיין תכלול את תג האימות בתשלום.
אך כנראה המנוי ללא מודעות הוא זה שיגרום לכמות הגדולה ביותר של דיונים ועניין.

כפי שדיווח ה- The Washington Post,
החתירה אל מנוי בתשלום ללא מודעות יכול להגיע בעצם בגלל כללי האיחוד האירופי בנוגע לאיסוף נתונים.
שדורשים ליישם ביישומים חברתיים אפשרות למשתמשים לבחור האם לאסוף עליהם נתונים אישי.
אם הם כך יבחרו,
על ידי הצגת אפשרות בתשלום, החברות יכולות להמשיך להשתמש בכלי מעקב אחרי הנתונים, מאחר ומשתמשים יהוו לפי הגדרה דרך לבחור לא לשמור את הנתונים האישיים שלהם למעקב ושימוש חוזר.

אך לצד עדכון ה- iOS 14 ש אפל Apple,
שמאפשר למשתמשים לחסום את מעקבי היישומים בחינם, החברות מחפשות לגרום לכם לשלם עבור הזכות הזו.

זה יבטיח להם אפשרות להמשיך לייצר רווחים.

בעודם יתאימו את עצמם להתפתחות חוקי הגנת הפרטיות המשתנים.
במקרה זה, מטרתם של המנויים תהיה פחות במרכז העניינים,
והפוקוס יהיה יותר על יציבות הפלטפורמות ושמירה על הגישה לאיסוף מידע על המשתמשים ולנתונים היקרים הללו.

אילון מאסק הבעלים של X,
הביא לידיעת הציבור בחודש שעבר בקרוב יפורסמו מספר חבילות מנוי שונות ומשופרות עבור X פרימיום.
כאשר מאסק מחפש לעורר עניין נוסף בחבילות המינוי של אקס.

בנוסף, מאסק רמז כי הוא מתכוון לדחוף יותר משתמשים לשלם כדי לגשת לאפליקציה.
כפי שדיווחנו כאן בספיד על שיחות הוידאו שיהיו זמינות רק למשתמשי פרימיום וגם על הודעות פרטיות אקסקלוסיביות למשתמשי פרימיום
כחלק מהמאמץ להילחם בגל הבוטים והתוכן המג׳ונרט שנוצר על ידי בינה מלאכותית.

על מנת להבהיר, אילון לא אמר במדויק ש-X מכוונת לחייב את כלל המשתמשים לשלם.

מה שאילון כן אמר במקור היה:

״The single most important reason that we’re moving to having a small monthly payment for use of the X system is that it’s the only way I can think of to combat vast armies of bots.״

בתכלס, האינטרס של מאסק ואקס הוא שרוב המשתמשים יתחילו לשלם.
דבר שמרמז על כך שהוא כנראה חשב על קונסטלציית תשלום לכולם.
או ש-X מתכוונת לנסות ולתת ערך מוסף למשתמשים שמשלמים על מנויים משופרים.
אף על פי שיש לה משימה קשה לפניה,

כאשר רק 0.43% מהמשתמשים ב-X משלמים כרגע על מנוי הוי הכחול באפליקציה.

על פי הערכות, X כרגע מייצרת בממוצע $12 למשתמש בחודש בהתבסס על חשיפה למודעות בתשלום.
ולכן המחיר יצטרך להיות לפחות באיזור הזה.
ואולי גם גבוה יותר, כדי באמת להסיר את הצורך במודעות בפלטפורמה לחלוטין. חישוב הרווח גם ישתנה בהתאם לכמות המשתמשים שירכשו מנוי,
מאחר וסכומי החשיפה למודעות הכוללת ישתנו,
ואולי באופן משמעותי, וישנו את מודלי הפרסום והרווחים של המערכת.

הורדת הפרסומות מהמערכת גם יצור קונפליקט עם יוצרי תוכן

שמשתתפים בתוכנית חלוקת הרווחים ממודעות ב-X.
כרגע, יוצרי תוכן יכולים להרוויח כסף מהמודעות שמשולבות בפוסטים שלהם.

אם מספר רב של משתמשי X פרימיום ישדרגו לחבילה "ללא מודעות",
זה יביא לחלוקת ההכנסות ליוצרים לפחות הכנסות.
אלא אם X תצליח גם למצוא דרך לכלול זאת במחיר עבור החבילת ״הפלוס״ החדשה.

בכל מקרה, זו משוואה מורכבת,
ונראה ש-X לא נסגרה על כל הפרטים של התהליך עדיין.

המאמץ להרוויח הכנסות נוספות ב-X
מוסיף אלמנטים מעניינים לנוכחות העסקים ברשתות החברתיות.
אך עד כה קשה להגיע למסקנות חיוביות בנוגע להצלחתם,
או למדידה של איך הם עשויים להתפתח לאלמנטים חשובים יותר.

אם X תצליח לשכנע יותר אנשים לרכוש מנוי בתשלום

אז אולי זה עשוי להיות דרך לטפל בבעיות הבוטים שלה ולמקסם אינטראקציה אנושית.
עד כה, אף פלטפורמה טרם הצליה בכך.
אך יהיה מעניין לראות איך X ומאסק יפרסמו את השלב הבא של ההצעות למנויי פרימיום בתשלום ברשת החברתית.

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

השקת GTA VI מתוכננת לסתיו 2025
Gaming

השקת GTA VI מתוכננת לסתיו 2025

התכנון להשקת 'GTA 6' סתיו 2025! דו"ח הרווחים האחרון של Take-Two Interactive חושף ציפיות גבוהות למשחק החדש בסדרת gta.

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן