לוגו חברת ספיד דיגיטל

בשקט בשקט סנאפצ׳ט, רושמת גידול של 12% ומפרסמת יעדים ל-2024

בשקט בשקט סנאפצ׳ט, רושמת גידול של 12% ומפרסמת יעדים ל-2024
מנכ״ל סנאפצ׳ט העולמית משתף עם העובדים בחברה את גידול השימוש ברשת השנה והתוצרים שהצליחו להשיג מעבר לתחזיות האנליסטיים בשוק, מה היעדים ל-2024?

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

אתמול(יום שני),מניית סנאפצ׳ט עלתה ב- 12% לאחר פרסום של ד״וח פנימי
ממנכ"ל החברה המראה כי הרשת החברתית צפויה לגדול יותר מהערכות של אנליסטיים ב-2024.

אוון שפיגל, מייסד שותף ומנכ"ל, אמר לעובדים במכתב כי Snapchat עשויה לרשום מעל 475 מיליון משתמשים פעילים יומיים בשנת 2024,
בעוד שתחזית האנליסטיים היא 448 מיליון.
וזו השקפה שמתקבלת מד״וח שפורסם בפורטל הטכנולוגי "The Verge".

ההודעה משפיגל לעובדי סנאפ ציינה גם,
כי התוצר השנתי המלא מפרסום ממומן ברשת עשוי להיות יותר מ-20% בשנת 2024,

וכך סיכם אנליסט ברנשטיין, מארק שחילסקי, בניוזלטר "Tech Specialists":

״is better than consensus expectations of a little over 14%.״

נכון להיום לסנאפצ׳ט יש ממוצע משתמשים פעילים ברמה היומית בסדר גודל של 397 מיליון אנשים.

סנאפצ׳ט גרף משתמשים יומיים 2023
סנאפצ׳ט גרף משתמשים יומיים 2023

סנאפ הצליחו לייצר לעצמם אפליקצייה שהיא נישה של קהל צעיר(מבחינת גיל),
בני נוער רבים בארה״ב (ובעבר גם בני נוער בישראל).
מעדיפים לשלוח הודעות דרך האפליקצייה משום שהפרטיות שם גבוהה יותר בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות.

סנאפצ׳אט חוותה שנה קשה.

כמו במקרים של חברות מדיה חברתית אחרות, כולל מטא ו-פינטרסט,
סנאפ חוותה אתגרים בשדרוג המערכת לפרסום ממומן שלה לאחר העדכון שביצעה אפל למערכת ה-iOS שלה בשנת 2021.
העדכון הזה הקטין את יעילות המערכת במעקב אחר המשתמשים לצורך טירגוט מודעות.

בנוסף, סנאפצ׳ט נתקלה בקשיים נוספים בתפקודה במערכת הפרסום הדיגיטלית.
בעקבות מלחמת רוסיה-אוקראינה וחברות שסירבו להשקיע בשיווק במצבי אי-וודאות כלכלית.

השאלה הגדולה הבאה, היא האם סנאפ תהיה מסוגלת
להרשות לעצמה את ההשקעות בפיתוחים של טכנולוגיות AR(מציאות רבודה) ולממן כלים דיגיטליים ברמה הבאה.
כדי להתמודד עם השלב הבא, שבו יושקו המכשירים הלבישים למציאות רבודה ומדומה(משקפי AR).
בין אם יסופקו באמצעות סנאפ או על ידי מטא, גוגל, אפל או כל חברה אחרת.

לסיכום, כך או כך סנאפצ׳ט מצליחה לקבל יותר תשומת לב מזה זמן רב.
מה שיכול לשחק מצוין בשביל החברה בדרך כזו או אחרת.

המלצות לקריאה נוספת בנושא:

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

גוגל שוקלת להשיק דפדפן עם AI בתשלום
AI

גוגל שוקלת להשיק דפדפן עם AI בתשלום

גוגל שוקלת להשיק דפדפן בתשלום שישתמש בבינה מלאכותית (AI), בנוסף לכך היא שוקלת להשיק מינויים דומים לשירותים שהיא כבר מציעה.

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן