לוגו חברת ספיד דיגיטל

לינקדאין בקמפיין חדש שמדגיש את הבלגן סביב מונחים בנישת ה-B2B

לינקדאין משיקה קמפיין חדש שמדגיש את הבלגן המתעורר סביב מונחים בנישת ה-B2B
הרשת החברתית לינקדאין יוצאת בקמפיין חדש, הפעם הם מתמקדים בהסברה של פרסום B2B (Business to business)

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

"אף אחד לא יודע מה אתה עושה" הקמפיין החדש של לינקדאין

הקמפיין מדגיש סיפורים שונים של חלקים מתעתעים במכירות b2b (עסקים-לעסקים) המובנים בצורה לא נכונה.
לינקדאין השקיעה בקמפיין שיווק חדש המתמקד במורכבויות של שיווק עסקי, וכיצד אנשים מחוץ לתעשייה אינם מבינים על מה אנו מדברים בכלל..

אבל זה נכון, באמת מי שלא יושב להכיר את כל המונחים העסקיים
לא מבין את ראשי התיבות והקיצורים שגם ככה יש יותר מידי מהם,
b2b – b2c – b2d – b2e – b2zb והרשימה עוד ארוכה…

מונחים, ראשי תיבות, קיצורים וביטויים מקצועיים

יכולים להיות מבלבלים בכל תחום.
זה כל כך מורכב למצוא את התרגום הנכון בין שפת התעשייה לשפת היום-יום.
לינקדאין מצידם טוענים שהם מקווים שהקמפיין הזה יעזור להעלות למודעות את החשיבות של חיבור בין משווקי b2b בינם לבין עצמם.

כך נכתב במקור באנגלית:

Through the “No One Knows What You Do” campaign, we hope not only to inspire our audience of B2B marketers, but also to practice what we preach with a creative approach that speaks directly and distinctly to this audience. It’s a recipe that’s built to win in the world of B2B, where specific relevance with specific professionals is fundamental to success.


בשורה תחתונה, בתכל׳ס
יש משהו אופטימי בזה, כאילו לינקדאין (LinkedIn) מבינים את הדברים גם מנקודת מבט אחרת, זו של האנשים מבחוץ.

בסך הכל זה קמפיין מגניב מאוד בכל מקרה, אולי אפילו אחד כזה שיוכל לעזור לגרום לעוד אנשים להתעניין בפתרונות B2B של LinkedIn.

המלצות נוספות לקריאה:

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

גוגל שוקלת להשיק דפדפן עם AI בתשלום
AI

גוגל שוקלת להשיק דפדפן עם AI בתשלום

גוגל שוקלת להשיק דפדפן בתשלום שישתמש בבינה מלאכותית (AI), בנוסף לכך היא שוקלת להשיק מינויים דומים לשירותים שהיא כבר מציעה.

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן