לוגו חברת ספיד דיגיטל

רימרקטינג – 3 דברים שחובה לדעת

אז מהו בעצם רימרקטינג?
אז מהו בעצם רימרקטינג?

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

רימרקטינג?

כל בעל עסק יודע שהפלטפורמה הטובה ביותר כיום
לצורך שיווק ופרסום העסק שלו – היא האינטרנט.
האינטרנט יכול להיות כלי שיווקי יעיל מאוד,
כאשר יודעים לנצל את יתרונותיו ולהשתמש בו בצורה נכונה.

שיווק דיגיטלי לעסקים כולל בו לא מעט פרמטרים.
מלבד בניית אתרים עבור עסקים ברשת וקידום האתרים הללו,
אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא הרימרקטינג.

אז מהו בעצם רימרקטינג?
בגדול, רימרקטינג הוא פנייה ללקוחות אשר ביקרו באתר של העסק,
אך לא ביצעו בו פעולה כלשהי כגון: רכישה מהאתר או השארת פרטים באתר.

כל לקוח מעין זה מוגדר כלקוח פוטנציאלי של העסק והרימרקטינג מביא
לתודעתם של לקוחות מסוג זה, את האתר של העסק ואת העסק,
על מנת שאם וכאשר יחליטו בכל זאת שהם זקוקים למוצר או שירות כלשהו
אותו מספק העסק, הם יפנו לאתר של העסק בכדי לבחור בשירות או במוצר המבוקש להם.


1. מה זה רימרקטינג ולמה עושים רימרקטינג?

רימרקטינג זה תחום רחב שכולל המון היבטים טכניים ומקצועיים,
אבל לפני הכול חשוב להבין למה בכלל עושים את זה.
אז הפעולה שמתבצעת היא הצגת סוגים שונים של מודעות לקבוצות
של גולשים שכבר יצרו אינטראקציה מסוימת עם האתר, אבל לא ביצעו פעולה.

פעולות כמו רכישה מהאתר או השארת פרטים, אנחנו קוראים לביצוע פעולה שכזו "המרה".
המטרה שלכם כמובן היא לגרום לכל גולש לבצע פעולה באתר שלכם.
כל פעולה כזו מגבירה את הסיכוי לרווח כלכלי.

באופן כללי בקמפיין רימרקטינג אנחנו מנסים להשיג שתי מטרות עיקריות.
הראשונה היא כמו שתיארנו קודם, להניע את הגולשים לפעולה.
לגרום להם לרכוש את המוצר שלנו, ליצור איתנו קשר, או להשאיר פרטים.
המטרה השנייה היא להגביר חשיפה למותג או לשירות שלנו.
קמפיין טוב יציג את הערכים של המותג, היתרונות שלו או החידושים שאתם מציעים.


2. אפשר לעשות את זה לבד

אם יש לכם זמן והרבה סבלנות אתם יכולים לעשות קמפיין רימרקטינג בעצמכם.
הכנו בשבילכם את ״המדריך מלא לרימרקטינג" – "Remarketing" של siteIT
שיאפשר לכם לקבל הבנה מעמיקה על כל הסוגים השונים של השיווק והשלבים שבדרך.
המדריך מקיף את כל הנושאים של הקמפיין.
החל מהצבת מטרות, פילוח על בסיס התנהגות גולשים,
סוגי מודעות, ניסוח מסרים ועד לביצוע בפועל.

ביצוע קמפיין עצמאי ילמד אתכם הרבה על שיווק מקוון
אך לרוב זו לא הבחירה הראשונה של בעלי עסקים.
למה? בשביל זה נועדה הפסקה הבאה.


3. אפשר לעשות רימרקטינג עם מומחים

רוב בעלי העסקים בוחרים לצאת בקמפיין רימרקטינג בעזרת מומחים שזה המקצוע שלהם מכמה סיבות:

  • חיסכון בזמן בעלי המותגים רוצים להתעסק בפיתוח של המותג שלהם,
    של מוצרים חדשים או בניהול של העסק.
    כאשר מפקידים את קמפיין הרימרקטינג אצל מומחים.
    זמן רב של עבודה נחסך על הקמפיין ויכולים לפנות זמן לעיסוקים אחרים.

  • יעילות הקמת הקמפיין  פרסום בגוגל הוא מקצוע עמוק ובעל המון רבדים ועומד בפני עצמו.
    בעלי עסקים יכולים ללמוד כיצד להקים קמפיין רימרקטינג באופן עצמאי.
    אך הלמידה תדרוש מהם ניסוי וטעיה,
    והתקדמות איטית שמפחיתה מהיעילות של שלבי ההקמה.
    מומחים שמגיעים עם ניסיון בהקמה של עשרות או מאות קמפיינים
    יעשו את כל התהליך הזה ביעילות ומהירות.

  • יעילות תוצאות הקמפיין כאשר נעזרים בשירות של מומחים לקמפיין
    הם מגיעים עם תובנות, לקחים וניסיון מקמפיינים קודמים.
    כך הם יכולים להוביל לדיוק רב ולתוצאות טובות יותר.


איך שלא תבחרו – אל תוותרו על רימרקטינג

רימרקטינג הוא כלי אפקטיבי שיכול להקפיץ לכם את החשיפה באינטרנט ואת הרווחים.
אל תוותרו עליו – תמיד תוכלו להתחיל בהדרגה ועם הזמן להשתפר וללמוד.

אם יש לכם שאלות, תהיות או בקשות אתם תמיד מוזמנים ליצור איתנו קשר
ב-SpeeDigital נשמח לעזור בהקמה וניהול בקמפיין רימרקטינג בהתאמה מלאה לעסק שלכם.



לקריאה נוספת:

מה זה גוגל שופינג – Google Shopping?

וואטסאפ עם פיצ׳ר חדש ״שיפרנו את הפרטיות של הודעות קוליות״

למי מתאימה חנות שופיפיי – Shopify?

למה כדאי לשתות תה חם בחורף?

כמה קלוריות יש בסופגניות – ואלו טיפים יעזרו לכם

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

גוגל שוקלת להשיק דפדפן עם AI בתשלום
AI

גוגל שוקלת להשיק דפדפן עם AI בתשלום

גוגל שוקלת להשיק דפדפן בתשלום שישתמש בבינה מלאכותית (AI), בנוסף לכך היא שוקלת להשיק מינויים דומים לשירותים שהיא כבר מציעה.

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן