לוגו חברת ספיד דיגיטל

מחקר חדש מגלה: רילס במטא מנצח את קטעי הטיקטוק בכמות הצפיות

מחקר חדש מגלה רילס במטא מנצח את קטעי הטיקטוק בכמות הצפיות
דו"ח חדש שפורסם מציג: רילס של פייסבוק ואינסטגרם מביאים יותר צפיות מסרטוני טיקטוק, ניתוח השלכות הממצאים על אסטרטגיות תוכן ברשתות החברתיות.

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

בעידן הדיגיטלי המתפתח

חברות ומותגים רבים מחפשים את הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל היעד שלהם.
על פי מחקר חדש שנערך על ידי Emplifi, נראה כי רילס של פייסבוק ואינסטגרם מנצחים את הסרטונים בטיקטוק במובן של כמות צפיות,
מה שמעלה שאלות חשובות לגבי אסטרטגיות התוכן של חברות ומותגים ברשתות החברתיות בשנת 2024.

מסקנות ההשוואות בין רילס לסרטונים בטיקטוק
מסקנות ההשוואות בין רילס לסרטונים בטיקטוק
קרדיט: emplifi

הדו"ח, שבדק אלפי פוסטים ב-Facebook, Instagram ו-TikTok,

מצא כי רילס באינסטגרם נהנים מכמות צפיות גבוהה יותר, ובמיוחד כאלו שארוכים יותר.
לדוגמה, רילס קצרים (מתחת ל-30 שניות) קיבלו בממוצע 6,145 צפיות, בעוד רילס באורך בינוני (30-90 שניות) קיבלו בממוצע 7,830 צפיות.
בכללי, רילסים ב Instagram ו-Facebook הצליחו להשיג כמות צפיות גבוהה יותר מאשר קטעים ב- TikTok.

הממצאים הללו מעידים על כך כי רילס

אשר הפכו לכוח ההנעה המרכזי באפליקציות של חברת האם מטא (Meta),
מהווים כלי חשוב ביותר להגברת התנועה והמעורבות ברשתות החברתיות.
זה יכול לשחק תפקיד חשוב בתכנון התוכן של חברות, במיוחד בהתחשב בפופולריות היחסית של רילס,
אם זה בגלל העדפת המשתמשים או האלגוריתמים של כל פלטפורמה.

עם זאת, למרות הפופולריות של רילס

חברות עדיין מפרסמות יותר סטוריז באינסטגרם מאשר בפייסבוק או בטיקטוק.
זה מעלה שאלה נוספת לגבי אסטרטגיות התוכן של חברות האם יש להם להתמקד יותר ברילס לעומת סטוריז?
בעבר, סטוריז היו הדגש המרכזי באינסטגרם ומנוע חשוב למעורבות עוקבים,
אך כעת רילז תפסו את הכתר, ורבים מהמותגים עדיין לא הספיקו להתאים את עצמם לשינוי זה.

השוואת רילס לעומת סטוריז ע״פ המחקר
השוואת רילס לעומת סטוריז ע״פ המחקר
קרדיט: emplifi

בסופו של דבר, החלטות אסטרטגיות אלו צריכות להיות מבוססות על הקהל הספציפי של כל חברה ולא רק על ממצאים כלליים.
עם זאת, הנתונים הללו יכולים לשמש כתזכורת לבדוק מחדש את הגישה לתוכן ולשקול פורמטים חדשים ומתפתחים,
כמו רילז, שמניעים הישגים רחבים ברשתות החברתיות של מטא המחזיקה בפייסבוק, אינסטגרם ואפליקציות נוספות.

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

מועדון הכדורגל ברצלונה ו-HPE חתמו על הסכם שותפות לארבע שנים
מאמר מידע

מועדון הכדורגל ברצלונה ו-HPE חתמו על הסכם שותפות לארבע שנים

מועדון הכדורגל ברצלונה ו-HPE חתמו על הסכם שותפות לארבע שנים במסגרתו תשולבנה טכנולוגיות HPE במועדון, ויתן להם לבצע ניתוח נתונים בזמן אמת.

בתמונה: אנטוניו נרי, נשיא ומנכ"ל HPE יחד עם ג'ואן לפורטה, נשיא מועדון הכדורגל ברצלונה. | קרדיט – לא ידוע

בניית אתרים - איך בונים אתר?
בניית אתרים

בניית אתרים – איך בונים אתר?

חדשים בעולם בניית האתרים? רוצים לבנות אתר לעסק שלכם, בין אם זה עסק קטן או עסק גדול? הנה כל הפלטפורמות והטיפים לבניית אתר שיטיס אתכם למקום ה-1

MultiVersus - משחק המכות החדש שמתחרה ב-Super Smash Bros
גיימינג

MultiVersus – משחק המכות החדש שמתחרה ב-Super Smash Bros

הכירו את MultiVersus – משחק המכות החדש של Warner Bros שמשלב דמויות של DC, Cartoon Network, לוני טונס ועוד במקום אחד.
האם המשחק טוב? או שמדובר על עוד ניסיון לקחת כסף מהכיסים שלנו?
גלו בכתבה הזו עם הסיקור שעשיתי על המשחק:
(קרדיט תמונה ראשית – Warner Bros)

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן