לוגו חברת ספיד דיגיטל

טיקטוק ממשיכה לדחוף סרטונים ארוכים, יוצרי תוכן רבים חוששים מהשינוי

טיקטוק ממשיכה לדחוף סרטונים ארוכים, יוצרי תוכן רבים חוששים מהשינוי טיקטוק סרטונים ארוכים סרטונים קצרים סרטונים ארוכים בטיקטוק יוצרי תוכן
טיקטוק מחליטה לשנות איך היא משלמת ליוצרי התוכן, אם יוצרי התוכן רוצים לקבל תשלום על הסרטונים שלהם, הסרטונים יצטרכו להיות ארוכים מדקה.

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

שימו גיימפלי של איזה משחק כלשהו ליד הכתבה

טיקטוק ממשיכה לדחוף סרטונים ארוכים, יוצרי תוכן רבים חוששים מהשינוי הדרסטי של החברה.
כשהאפליקציה התפוצצה ב2020 בתקופת מגפת הקורונה,
הסרטונים שהיו באפליקציה היו בעיקר סרטוני ריקוד קצרים או קומדיה,
דבר שהביא להרבה אנשים את הרגע הזה של כיף ושמחה בתקופה כל כך קשה.

בנוסף לטיקטוק, רשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם,
החליטו לדחוף סרטונים קצרים בפלטפורמות שלהם,
דבר שגרם ליוצרי התוכן באפליקציות לייצר סרטונים קצרים באורך של פחות מדקה.
שכמובן, יוצגו בצורה אנכית עם אינספור אפשרויות ברגע שגוללים למעלה או למטה.

מה שכן טיקטוק, החברה שהתחילה את כל הטרנד הזה של סרטונים קצרים.
החליטה כי נמאס לה והיא רוצה להתחיל לדחוף סרטונים ארוכים.
בשבת, החברה ביטלה רשמית את התוכנית המקורית בנוגע לתקציב היוצרים,
והיא תחליף אותה ב"תוכנית היצירתיות" שעכשיו רצה בתור בטא באפליקציה.

טיקטוק ממשיכה לדחוף סרטונים ארוכים, יוצרי תוכן רבים חוששים מהשינוי טיקטוק סרטונים ארוכים סרטונים קצרים סרטונים ארוכים בטיקטוק יוצרי תוכן

מה זה אומר על העתיד של סרטונים ארוכים בטיקטוק ואיך זה ישפיע על יוצרי התוכן?

המעבר הדרסטי הזה ישפיע מאוד על עתיד האפליקציה, כיוון שהוא משפיע על יוצרי התוכן.
על מנת שיוצרי התוכן יקבלו תשלום על הסרטונים שהם משחררים לקהל הרחב,
הסרטונים יהיו חייבים להיות באורך של דקה ומעלה.
דבר שישפיע על רבים מיוצרי התוכן באפליקציה ויגרום כנראה להרבה אנשים לעזוב.

השינוי העצום הזה בטיקטוק הוא סוג של שינוי תדמית של האפליקציה,
אחרי הכל, כל חברה רוצה שישתמשו כמה שיותר בשירותים שהיא מציעה.
ככל שהמשתמש נמצא באפליקציה, כך החברה יכולה לתרגם את השהות של המשתמש לכסף.
בקיצור אם עדיין לא הבנתם, בעולם הרשתות החברתיות זמן זה כסף.

זה די ברור שסרטונים ארוכים בטיקטוק יכניסו עוד כסף לחברה,
חברות יעשו הכל כדי לקבל את השקל הנוסף הזה שכולם מתחרים עליו.
צריך לזכור כי רוב המשתמשים באפליקציה הם נערים שרובם שוהים באפליקציה לפרקי זמן ארוכים,
וחלק מהנערים אפילו מציינים כי הם משתמשים באפליקציה "כמעט כל הזמן".

דובר טיקטוק, זכרי קיזר יצא בהצהרה (באנגלית):
“based on the learnings and feedback we’ve gained from the previous Creator Fund.
As we continue developing new ways to reward creators and enrich the TikTok experience,
we value the feedback and direct insights from our community to help inform our decisions.”

מהי דעתי לגבי סרטונים ארוכים בטיקטוק?

ע"פ דעתי, מדובר על שינוי דרסטי שיכול לשנות לחלוטין איך אנחנו משתמשים באפליקציה.
רוב יוצרי התוכן מתפקסים על סרטונים קצרים, מהירים ומלאי "אקשן"
שינוי זה אמנם יכול לשפר את הזמן בו משתמשי האפליקציה יכולו להתרכז במשהו,
אך יגרום גם להמון יוצרי תוכן לעזוב לחלוטין את האפליקציה.


-לחצו כאן כדי לראות את הכתבה הקודמת-

-לחצו כאן כדי לראות עוד כתבות-
0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

גוגל שוקלת להשיק דפדפן עם AI בתשלום
AI

גוגל שוקלת להשיק דפדפן עם AI בתשלום

גוגל שוקלת להשיק דפדפן בתשלום שישתמש בבינה מלאכותית (AI), בנוסף לכך היא שוקלת להשיק מינויים דומים לשירותים שהיא כבר מציעה.

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן