לוגו חברת ספיד דיגיטל

BYD תעקוף את טסלה? התחרות למקום הראשון במכירת מכוניות חשמליות

יצרנית המכוניות החשמליות הסיניות BYD עלולה לעקוף את טסלה בזמן הקרוב
יצרנית המכוניות החשמליות הסינית BYD רשמה שנה מצליחה מאוד, החברה מכרה כ526 אלף מכוניות חשמליות ברבעון האחרון של 2023, היא יכולה לעקוף את טסלה.

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

האם מהפכת המכוניות החשמליות הסיניות החלה?

יצרנית המכוניות החשמליות הסיניות BYD עלולה לעקוף את טסלה בזמן הקרוב,
החברה מכרה כ526 אלף מכוניות חשמליות ברבעון האחרון של שנת 2023,
עם דגש על עלייה חדה של 70% ברכישת מכוניות של החברה בדצמבר.
טסלה עדיין לא שחררה את דו"ח הרווחים שלה ברבעון האחרון של 2023,
הדו"ח אמור להשתחרר היום, אז נדע אם החברה הסינית אכן עקפה את טסלה.

כמה מכוניות חשמליות של BYD נרכשו?

אז על פי החברה, היא מכרה מעל 3 מיליון רכבים חשמליים בשנת 2023,
הרכבים הנכללים בתוך המשוואה הזו הם מכוניות חשמליות על מלא ומכוניות היברידיות.
מתוכך, 1.6 מיליון מכוניות היו מכוניות חשמליות על מלא,
כחצי מהמכוניות שנמכרו בשנת 2023 ע"י החברה.

יצרנית המכוניות החשמליות הסיניות BYD עלולה לעקוף את טסלה בזמן הקרוב

לעומת מכירת המכוניות החשמליות של BYD, יש גם את מכירות המכוניות החשמליות של טסלה,
המספרים אמנם אינם מדויקים אך ע"פ משקיפים בשוק,
טסלה מכרה כ483 אלף מכוניות ברבעון האחרון של שנת 2023.
ובכללי, החברה מכרה כ1.82 מיליון מכוניות חשמליות נכון לשנת 2023,

מה שאומר שבמכירת מכוניות לפחות ע"פ משקיפים, BYD מכרה יותר מכוניות מטסלה השנה,
מה שכן, חשוב לציין כי טסלה עוסקת ומייצרת נטו מכוניות חשמליות,
לעומת המתחרה הסינית, אשר מייצרת גם מכוניות חשמליות וגם מכוניות היברידיות,
מה שאומר שיצרנית המכוניות האמריקאית עקפה את BYD.

איך החברות מתייחסות בנוגע לשוק ואיך החברה הסינית נהיתה כל כך פופולרית?

מייסד חברת טסלה, אילון מאסק טען כי לטסלה היה הפוטנציאל לייצר 2 מיליון מכוניות ב2023,
אך באותו הזמן ציין כי עלויות האשראי הגבוהות הפעילו לחץ על יכולת הייצור של החברה,
מה שאומר שהחברה לא צלחה והיעד לא הושג השנה, דבר שאמור להדאיג את מאסק.
טוב, ומה לגבי BYD? אחרי הכל נראה שהם המובילים החדשים בשוק.

מנכ"ל חברת BYD, וונג צ'ואנפו ייסד את החברה (מי שלא יודע זה קיצור של "Build Your Dreams),
ב1995 בתוך העיר השלישית בגודלה בכל מדינת סין, שנזן.
יצרנית המכוניות החשמליות החלה בכלל בתור יצרנית בטרייות נטענות,
אשר השתמשו בהן בתוך סמארטפונים, מחשבים ניידים ומכשירים חשמליים אחרים למיניהם.

BYD התחרו בחברות יפניות, אשר מוצריהן היו יקרים לעומת המוצרים של החברה הסינית.
החברה הצליחה, וב2002 החברה התחילה למכור ולרכוש מניות,
באותה שנה החברה קנתה סטארטאפ שנחשב כושל העסק במכוניות חשמליות – "Qinchuan Automobile Company".
מאז היא נהפכה לענקית יצרניות מכוניות חשמליות סיניות.
שדרך אגב, רוב החברות הסיניות האחרות קונות בטריות מהחברה עצמה.

5 1 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן