לוגו חברת ספיד דיגיטל

משחקים עם אוזניות בווליום גבוה? אתם בסיכון גבוה לאיבוד שמיעה

רוב הגיימרים כיום משחקים עם אוזניות בווליום גבוה מאוד (אפילו פול ווליום), על פי מחקר של ה "BMJ Public Health" אתם עלולים לאבד את השמיעה.

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

"איך אני אשמע את הצעדים בקונטר? חובה פול ווליום!"

אנחנו משחקים במשחק מחשב, שמים אוזניות גיימינג, מחזיקים בעכבר ומקלדת (או שלט),
אנחנו מנסים לשמוע כל מה שקורה במשחק עצמו ואנחנו לא מצליחים לפרש את כל המידע כמו שצריך,
אז מה אנחנו עושים? מעלים את הווליום עד הסוף כדי שנשמע את הצעד הקטן הזה,
אז זהו, לשים את האוזניות שלכם בפול ווליום הוא דבר ממש מסוכן ויכול לגרום לכם לאיבוד שמיעה.

הקשבה לרעשים חזקים במשחקים לזמן ממושך יכול להזיק לכם בהמשך החיים שלכם,
בין אם זה צפצופים באוזניים או איבוד שמיעה כלשהו.
על פי מחקר של BMJ Public Health שעשה 14 סקרים שכללו בתוכם מעל 50000 איש,
בה הם מצאו את הדברים הבאים שעליהם אני אחריב אחר כך:

החשש הגדול של BMJ הוא החשיפה של הגיימרים לרעשים חזקים במשחקים לזמן ממושך,
בואו נסתכל שנייה על ההמלצות של ארגון הבריאות העולמי:
מבוגרים יכולים להקשיב לקולות עד 80 דציבלים למשך 40 שעות ללא בעיה (כמו פעמון דלת).
אך אם נעלה את כמות הדציבלים זמן החשיפה יורד באופן משמעותי.

גיימינג גיימרים משחקים אוזניות גיימינג

הסכנה בשמיעת רעשים חזקים במשחקים לזמן ממושך

מותר להיחשף לרעש של 90 דציבלים רק למשך 4 שעות בשבוע,
רוצים מקרה אפילו יותר גרוע? מותר להיחשף לרעש של 95 דציבלים רק למשך שעה ורבע בלבד.
וזה הכמות המומלצת רק למבוגרים, אלו שעברו את גיל 18,
אצל ילדים כמות הרעש שהם יכולים להיחשף אליה אמורה להיות נמוכה לעומת המבוגרים.

בואו ניתן לכם לדוגמה משחק יריות, כמות הרעש הממוצעת בו מגיעה בדרך כלל ל88.5 ו91.2 דציבלים.
מה שכן במשחקים האלו יש כמובן רובים, עם רעשים מאוד חזקים,
חלק מהרעשים הגיעו לרמה של 119 דציבלים! זה כמו להיות ליד מטוס בחוץ.

חלק מהסקרים מצאו קשר ישיר בין משחקים וגיימינג לבין איבוד שמיעה וצפצופים באוזניים,
הם השתמשו במידע שהגיימרים עצמם אמרו או עם בדיקות שמיעה.
אז כפי שניתן לראות, לשחק במשחקים בווליום מטורף היא לא בדיוק הדבר הכי טוב שאפשר לעשות.

איך פותרים את בעיית הווליום בגיימינג?

פשוט מאוד גיימרים, תורידו את הווליום! לא צריך לשים את האוזניות גיימינג על פול ווליום.
הקטע הוא שהרבה מאוד משחקים לא מצליחים לאזן את השמע במשחק שלהם,
אני אישית חושב שמפתחים צריכים לאזן את השמע במשחק,
ככה שכל סאונד יהיה מאוזן (ולא מעל 80 דציבלים).

אני אישית גם סבלתי מצפצופים באוזניים בגלל רעשים חזקים במשחקים,
מה לעשות, אני רוצה לשמוע מאיפה באים אליי או מה הכיוון של הירייה,
אך שמתי לב שגם אם אני מנמיך את הווליום אני שם לב שהרעשים החזקים פתאום הופכים לבולטים.
אז מי יודע, אולי זה יתרון להוריד את הווליום.

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

הסוף של פורנו שנוצר בבינה מלאכותית - לפחות באנגליה
AI

הסוף של פורנו שנוצר בבינה מלאכותית – לפחות באנגליה

בזמן האחרון ראינו עלייה בשימוש בפורנו שנוצר ע"י בינה מלאכותית ללא הסכמתם של "האנשים" שנמצאים בתוכן, ממשלת אנגליה שמה עין על הדבר והיא הציעה חוק חדש שיאסור שימוש בתוכן הזה ללא הסכמתם של "המצולם".

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן