לוגו חברת ספיד דיגיטל

רדיט עושה הנפקה בבורסה (IPO) במרץ ובשווי 5 מיליארד דולר

רדיט עושה הנפקה בבורסה (IPO) במרץ ובשווי 5 מיליארד דולר
רדיט (Reddit) מתכננת הנפקת מניות ציבורית במרץ, עם שווי שוק של 5 מיליארד דולר, פחות מהשווי המקורי שהחברה רצתה במקור של 15 מיליארד דולר.

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

הנפקה של 15 מיליארד נחתכה ל-5?

רדיט (Reddit), אחת מפלטפורמות המדיה החברתית המובילות,
מתכננת הנפקת מניות ציבורית (IPO) כבר במרץ הקרוב,
אך למרות שבחודש דצמבר פורסמו דיווחים רבים (בניהם גם הדיווח שלנו)
על הנפקה גרנדיוזית עם שווי שוק של 15 מיליארד דולר,
המצב ממש רחוק מהסכום של 15 מיליארד דולר כפי שהחברה ציפתה במקור.

רדיט אמנם ציפתה לשווי שוק של 15 מיליארד דולר

כחלק מהתוכנית המקורית להנפקה הראשונית בשוק ההון,
אך נראה כי המציאות רחוקה מהתכוניות וההשוואות לחברות אחרות בתחום המדיה החברתית
הובילו להערכה מחודשת של השווי וכזו שפחות מפרגנת לרדיט.

לפי הדיווח של "Bloomberg" נמסר:

״Reddit is weighing feedback from early meetings with potential investors in its initial public offering that it should consider a valuation of at least $5 billion, according to people familiar with the matter, even as it is estimated below that figure in the volatile market for shares of private companies.״

רדיט שוקלת כעת שווי שוק בטווח של "מיליארדים בודדים", מה שנראה יותר ריאלי,
אבל שלא תטעו 5 מיליארד דולר עדיין נחשב למספר גבוה להנפקה.
התקופה הנוכחית מאתגרת את ענף הטכנולוגיה, עם חברות רבות המקטינות עלויות
בכדי לשמור על רווחיותם, בעוד שהוצאות הפיתוח ממשיכות לעלות.

רדיט עושה הנפקה בבורסה (IPO) במרץ בשווי 5 מיליארד דולר
רדיט עושה הנפקה בבורסה (IPO) במרץ בשווי 5 מיליארד דולר
קרדיט: DALL-E

רדיט, הגיעה לשווי של 10 מיליארד דולר בסבב הגיוס האחרון שלה ב-2021,
ועם כניסתה לשוק ההון, תוכל החברה להציג את תוכניותיה לצמיחה עתידית
ולהרחיב את השפעתה בשוק המדיה החברתית.

עם הכנסות של 800 מיליון דולר בשנה מפרסומות,

Reddit עדיין רחוקה שנות אור מלהיות שחקנית מרכזית בשוק הפרסום במדיה החברתית.
למרות הפוטנציאל הגדול, על פניו כי נראה כי לא יהיה ביקוש גבוה לרכישת המניות בשלב זה.

השאלה העיקרית היא מה הם תוכניות הצמיחה העתידיות של רדיט
והאם היא תוכל להמשיך לגדול בקצב מהיר?
רדיט ממשיכה להוסיף משתמשים, עם עלייה מ-52 מיליון משתמשים
יומיים פעילים ב-2021 ל-70 מיליון כיום, אך למרות כל זה
היא לא צומחת בקצב מספיק מהיר.

עם הגבלות חדשות על תוכן שניתן לשתף באפליקציה כדי לשפר את בטיחות המותג,
נשאלת השאלה האם רדיט תוכל לראות צמיחה משמעותית בשווקים המרכזיים שלה
או שהיא כבר עברה את הפיק ותקופת השיא שלה מתחילה להסתיים

רדיט יכולה לנצל ערוצים פוטנציאליים כדי להגדיל את הכנסותיה?

יותר ויותר אנשים משתמשים ברדיט כפלטפורמת חיפוש משלימה,
כדי לאסוף תובנות אישיות ואמיתיות ממשתמשים אחרים לפני ביצוע רכישה.
נתוני רדיט משמשים גם להזנת מודלים של בינה מלאכותית (AI) ג׳נרטיבית,
ולכן ישנם דרכים שרדיט יכולה לנצל בצורה תאורטית כדי להגדיל את הכנסותיה.

בסופו של דבר, רדיט נמצאת במסלול של צמיחה,
אך עדיין לא ברור אם היא תהפוך לווינרית ברורה בדרך להצלחה.
כנראה שנוכל רק לקבל מידע וללמוד עוד על תוכניות הצמיחה של הפלטפורמה,
כחלק מהצגת ה-IPO שלה בחודש מרץ הקרוב.

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן