לוגו חברת ספיד דיגיטל

מטא, גוגל ואמזון בצפי לעלייה בהכנסות מפרסום דיגיטלי

מטא, גוגל ואמזון בצפי לעלייה בהכנסות מפרסום דיגיטלי
לאחר שנה בה פרסומות דיגיטליות היו במגמת ירידה, חברות כמו מטא ואמזון צופות לשנה אופטימית, עם העלייה בהכנסות מפרסום דיגיטלי.

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

מהפך משמעותי בעולם הפרסומות הדיגיטליות

חברות כמו מטא, גוגל ואמזון מצפות לשנה אופטימית בשוק בנוגע לפרסום דיגיטלי,
לאחר שנה בה נרשמה דעיכה משמעותית בעולם הפרסומות הדיגיטליות,
בה הם ציפו בשנה שעברה כי גם בשנה הזו נראה ירידה ברווחיות של עולם הפרסום,
שבו הרבה חברות רשמו הפסדים גדולים בגדילת עולם זה משנה לשנה.

באותו הזמן ראש הכספים של מטא, סוזן לי דיברה עם אנליסטים לגבי ההכנסות ברבעון האחרון,
בזמן הזה היא ציינה כי ההכנסה של פייסבוק נמצא תחת לחץ,
כיוון שלא היה ביקוש גדול לפרסום דיגיטלי בתוך הפלטפורמה.
וטענה כי השוק ימשיך להיות מושפע מהמצב הקשה וחוסר היציבות הכלכלי של שנת 2022.

באותה השנה, מטא רשמה ירידה של 4 אחוזים מההכנסות מפרסום דיגיטלי,
גוגל גם רשמה ירידה דומה, וירשמה גם היא ירידה של 4 אחוזים.
ניתן להסיק מכך שהמצב בעולם הפרסומות הדיגיטליות היה נראה בשנת 2022,
בתוך שוק שרק ידעך וימשיך לדעוך גם בשנה הבאה.

אז למה חברות כמו מטא, אמזון וגוגל בצפי לעלייה בהכנסות מפרסום דיגיטלי?

די פשוט, עולם הפרסום הדיגיטלי פתאום התחיל להיות בין השווקים הכי רווחיים שיש,
והביקוש בשוק עלה באופן כל כך משמעותי, שההכנסות מתחום זה נהפכו למשמעותיות.
כל החברות שציינתי לאחרונה הוציאו את דו"ח ההכנסות של הרבעון האחרון של שנת 2023,
בהם ניתן לראות עליות משמעותיות בהכנסות בתחום זה:

מטא גוגל אמזון פרסומות דיגיטליות פרסום דיגיטלי
קרדיט: CNBC

כפי שניתן לראות בתמונה, חברות רבות שהיו בירידה בהכנסות מפרסום דיגיטלי,
עלו באופן משמעותי לעומת שנה שעברה, כמו גוגל, שרשמה עלייה של 11 אחוזים בהכנסות מתחום זה,
מטא גם עלתה באופן משמעותי מאוד, ורשמה עלייה רצינית של 24 אחוזים מהכנסות מפרסומות,
מי שרשמה את העלייה הכי גבוהה היא אמזון, שרשמה עלייה מטורפת של 27 אחוזים.

מטא גוגל אמזון פרסומות דיגיטליות פרסום דיגיטלי

בואו נתרגם את זה לכסף: אמזון הכניסה ברבעון האחרון של שנת 2023 14.7 מיליארד דולר מפרסום דיגיטלי,
מטא הכניסה ברבעון האחרון של שנת 2023 38.7 מיליארד דולר,
גוגל רשמה את ההכנסה הכי גבוהה ברבעון האחרון של שנת 2023 ,עם הכנסה של 65.5 מיליארד דולר.
צריך לזכור כי גוגל אחראית גם על יוטיוב, אז ההכנסות של יוטיוב נכללות בתוך גוגל.
סך הכול נראה כי השנה הזו תהיה שנה מאוד רווחית לפרסומות דיגיטליות.

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

השקת GTA VI מתוכננת לסתיו 2025
Gaming

השקת GTA VI מתוכננת לסתיו 2025

התכנון להשקת 'GTA 6' סתיו 2025! דו"ח הרווחים האחרון של Take-Two Interactive חושף ציפיות גבוהות למשחק החדש בסדרת gta.

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן