לוגו חברת ספיד דיגיטל

וולמארט רוכשת את ויזיו תמורת 2.3 מיליארד דולר

וולמארט (Walmart) רוכשת את ויזיו (Vizio) תמורת 2.3 מיליארד דולר
וולמארט (Walmart) רוכשת את יצרנית הטלוויזיות ויזיו (Vizio) תמורת 2.3 מיליארד דולר כדי לחזק את עסקי הפרסום שלה ולבסס יריבות חזקה מול אמזון.

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

הרכישה של ויזיו ע״י וולמארט צריכה להדאיג את אמזון?

וולמארט (Walmart), הידועה בעיקר כרשת קמעונאית למכירת מזון ובגדים,
מכוונת כעת להרחיב את פעילותה לתחום הפרסום והמדיה,
וזאת במטרה להתמודד עם אמזון (Amazon), חברת הענק ששולטת היום בשוק.

החברה הודיעה היום (שלישי) על רכישת יצרנית הטלוויזיות ויזיו (Vizio)
ברכישת ענק תמורת 2.3 מיליארד דולר, צעד שמטרתו לחזק את עסקי הפרסום שלה.


וולמארט מאמינה שתוכל להגדיל את ההכנסות השנתיות שלה,
על ידי הצעת אפשרויות למותגים לפרסם על גבי טלוויזיות של ויזיו.
מערכת ההפעלה SmartCast של ויזיו מונה למעלה מ-18 מיליון חשבונות פעילים,
והעסקה תאפשר לוולמארט להציע יותר אפשרויות לפרסום דרך טלוויזיות ויזיו,
ובנוסף ליצור אפשרויות בידור בלעדיות ללקוחות עם טלוויזיות של ויזיו.

"אנו גם מאמינים שזה מאפשר עסק פרסום רווחי המתרחב במהירות,"

אמר סט דלר, קצין ההכנסות הראשי של וולמארט בארה"ב, בהודעה לעיתונות.
רוקו, מתחרה בתחום הזרמת המדיה, ציין בשבוע שעבר כי מפרסמי טלוויזיה מגדילים
את הסכומים שהם מוציאים על פרסום באמצעי מדיה דיגיטליים ככל שלקוחות ממשיכים לנתק את הכבלים.
רוקו ואמזון מוכרים מקום לפרסום בערוצי הזרמת ובמסכי הבית שלהם,
והם מוכרים הסכמי רישוי לחברות לשים את המותג שלהם על תוכניות מסוימות.
הם גם מוכרים מקום לאפליקציות ולערוצי מדיה לפרסם את הסרטים והתוכניות שלהם על מסכי הלקוחות.

וולמארט (Walmart) רוכשת את ויזיו (Vizio) תמורת 2.3 מיליארד דולר
וולמארט (Walmart) רוכשת את ויזיו (Vizio) תמורת 2.3 מיליארד דולר

וולמארט מעוניינת להיכנס לשוק הפרסום

המשתלם כדי למנף את עסק הקמעונאות שלה שנמצא ברווחיות נמוכה.
החברה מאמינה שבניית זרמי הכנסה חדשים, כמו פרסום, בריאות ושירותים פיננסיים,
יכולים לעזור לפצות על ההוצאות הכבדות של וולמארט ולשפר את הרווחיות.

בשנים האחרונות, וולמארט הציגה בפני מפרסמים את יכולתה להגיע ללקוחות.
היא מחזיקה במאגרי נתונים של קונים מכיוון ש-90% מאמריקה קונה בוולמארט בכל שנה,
ואתר האינטרנט והחנויות שלה מושכים כ-160 מיליון מבקרים בשבוע.

עסק הפרסום שלה הגיע ל-3.4 מיליארד דולר בשנה שעברה,

אך הוא מהווה פחות מ-1% ממכירותיה הכוללות.
רשתות קמעונאיות אחרות גם בונות את עסקי הפרסום שלהן, כמו קרוגר וטרגט.

חברות קמעונאיות אלו לוקחות את המהלכים מהספר של אמזון,
שהפכה לחברת הפרסום השלישית בגודלה מאחורי גוגל ופייסבוק.
עסק השירותים הפרסומיים של אמזון גדל ב-27% ברבעון האחרון,
והוא מהווה כ-15% ממכירותיה הכוללות!

5 1 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

הסוף של פורנו שנוצר בבינה מלאכותית - לפחות באנגליה
AI

הסוף של פורנו שנוצר בבינה מלאכותית – לפחות באנגליה

בזמן האחרון ראינו עלייה בשימוש בפורנו שנוצר ע"י בינה מלאכותית ללא הסכמתם של "האנשים" שנמצאים בתוכן, ממשלת אנגליה שמה עין על הדבר והיא הציעה חוק חדש שיאסור שימוש בתוכן הזה ללא הסכמתם של "המצולם".

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן