באיחור אופנתי לינקדאין משיקה גרסה משלה לתגיות שותפות למותגים.
וכעת משתמשים מתבקשים להוסיף תג חיבור רישמי לפוסטים שהם קיבלו הטבות עבורם.
כפי שתוכלו לראות בדוגמה כאן:
המשתמשים בלינקדאין כעת רואים כפתור "Brand partnership" חדש באפשרויות של יצירת הפוסטים.
כאשר תפעילו אותו כמו בדוגמה שכאן:
נוסף תג חיבור "שותפות למותג" לחלק העליון של הפוסט, מתחת לשם המשתמש שלכם.
נכון לעכשיו נראה שהמיקום של התג קצת מוזר.
התצוגה הנוכחית יכולה לגרום להרגשה ש-"שותפות למותג" הוא תואר העבודה של המפרסמים.
מאוד סביר שלינקדין תפרסם תיקונים בעתיד כדי לפרק את התווים ולהציג את "שותפות למותג" בשורה נפרדת.
כמו גם לשפר את האפשרויות הוויזואליות עבור התג.
לינקדאין מתמקדת בליישר קו עם פלטפורמות אחרות כמו פייסבוק ואינסטגרם שכבר מזמן מציגות תג שותפות.
וזאת על מנת לקדם שקיפות בשותפויות שמשולמות, וכך גם לשקף את המטרה שלה לעזור ליוצרים לשפר את נוכחותם באפליקציה.
אמנם באיחור של שנים אבל פעולה מאוד הגיונית מבית היוצר של לינקדין.
לינקדאין כעת עובדת על הפצת כלי ליוצרים נוספים כדי לסייע למשפיענים לבנות את קהל היעד ולתמרץ תהליכי השפעה.
ההרחבה הלוגית של זה תהיה שמותגים ירצו גם לעבוד עם משפיענים תעשייתיים רלוונטיים באפליקציה.
וזאת בכדי לקבל חיבורים וחשיפה ממוקדת יותר לקהלי היעד.
בתחילת השנה לינקדאין ביצעה ניסוי עם גישת נתוני ניתוח משותפת חדשה לפוסטים.
משתמשים שהפעילו מצב יוצר לשתף נתונים עם עסקים דרך קמפיינים משותפים.
סימני השותפויות החדשים הם צעד נוסף לפי הקו הזה, שבסופו יאפשר שיתוף פעולה גדול יותר בין מותגים למשתמשים.
העדכון כנראה קשור גם לחוק השירותים הדיגיטליים (DSA) של האיחוד האירופי.
שכולל מגוון תקנות הנוגעות לשקיפות בפרסום באפליקציות חברתיות.
לינקדאין גם מציינת כי לפי החוק, כל פוסט המסומן כשותפות מותג "יהיה נמצא בחיפוש ציבורי".
אפשרות לחיפוש של מודעות היא דרישה מרכזית בהגבלות החדשות של DSA.
אך המהלך הרחב נראה כי הוא מיועד לעזור ליוצרים להתמקד בלינקדאין.
מכאן סביר להניח כי אפשרויות חדשות ליצירת רווחים יהיו האלמנט הבא בתכנית.
אז כעת אם קיבלתם תשלום או הטבות מצד שלישי על פוסט באפליקציה.
תצטרכו לסמן את תג השותפות למותג.