אמש, סנאפצ'אט פרסמה עדכון חדש בנוגע לגידול המשתמשים באזורים השונים.
על פי הפרסומים כי כעת יש לה 8 מיליון משתמשים חודשיים באוסטרליה.
בסנאפ רואים גם בצורה ברורה התעניינות בקרב הקהל הצעיר.
Snapchat currently reaches 80% of 13-24 year olds and 75% of 13-34 year olds across Australia.
While Snapchat is loved by Generation Z, almost 45% of Snapchatters in Australia are 25 years or older
Australian Snapchatters open the app an average of 40 times per day – to chat with friends and family, watch highlights of their favorite shows, or share moments from their lives
60% of our Australian community interact with Augmented Reality (AR) Lenses on Snapchat daily, to express themselves creatively, have fun, and buy products from their favorite brands
ההערות הנוגעות לאינטראקציות דומות לזו שסנאפ רואה ביבשות אחרות.
כאשר סנאפ דיווחה גם ביוני האחרון שהיא כעת רושמת 15 מיליון משתמשים בגרמניה ו-21 מיליון בבריטניה.
הפירוט האזורי מספק מספר נתונים רב יותר על מספרי השימוש הרחבים של סנאפ.
שמראים שהשימוש הכולל של סנאפצ׳אט באמריקה הצפונית (ארצות הברית וקנדה) כרגע הוא 101 מיליון (פעילים יומיים).
כפי שניתן לראות בתרשימים, הצמיחה של סנאפ האטה באופן משמעותי בשווקי אמריקה הצפונית והאיחוד האירופי.
רוב הצמיחות של סנאפצ'אט כיום מגיעה מהקטגוריה "שאר העולם".
עם יותר משתמשים מהודו במיוחד שנכנסים לרשת כשתושבים רבים מתחברים לאינטרנט כעת בפעם הראשונה מתפשטות באזור.
ולמרות שאי אפשר להשוות באופן ישיר את נתוני השימוש היומי והחודשי.
עם 383 מיליון משתמשים יומיים (DAU) ומעל ל-750 מיליון משתמשים חודשיים (MAU).
הסקת המסקנות מהנתונים הזמינים תרמה לכך שברגע זה, לסנאפצ'אט יש כ:
- 180 מיליון משתמשים חודשיים באירופה
- 190 מיליון משתמשים חודשיים באמריקה הצפונית
- כ-380 מיליון בשאר העולם שמתוכם 200 מיליון מהודו
אוסטרליה כמובן, נכללת גם בקטגוריית "שאר העולם".
מעניין לשים לב לנתוני השימוש באזורים, זה עשוי להיות קשור לקמפיינים שלכם.
בעצם, ההתמקדות של סנאפ נשארת גבוהה מאוד בקרב בני הנוער.
ובזמן שעד כה האפליקציה התפתחה בקרב הקהלים מאזור אסיה-פסיפיק, כיום הודו מובילה בפערב בהתרחבות השימוש.
סנאפ עברה דרך ארוכה מאז הפרובוקציה שבה המנכ"ל של Snapchat, אוואן ספיגל, סירב להרחיב את סנאפצ׳ט להודו, לאחר שדווח כי הוא אמר לעובדים :שהאפליקציה לא נוצרה עבור "מדינות עניות".
השינוי המבני של Snap בשנת 2018 שינה את הכיוון של האפליקציה ביחס לנושא.
ומעניין לראות האם החברה תצליח ליצור יותר הכנסות ממשתמשים באזור בעתיד.