"אף אחד לא יודע מה אתה עושה" הקמפיין החדש של לינקדאין
הקמפיין מדגיש סיפורים שונים של חלקים מתעתעים במכירות b2b (עסקים-לעסקים) המובנים בצורה לא נכונה.
לינקדאין השקיעה בקמפיין שיווק חדש המתמקד במורכבויות של שיווק עסקי, וכיצד אנשים מחוץ לתעשייה אינם מבינים על מה אנו מדברים בכלל..
אבל זה נכון, באמת מי שלא יושב להכיר את כל המונחים העסקיים
לא מבין את ראשי התיבות והקיצורים שגם ככה יש יותר מידי מהם,
b2b – b2c – b2d – b2e – b2zb והרשימה עוד ארוכה…
מונחים, ראשי תיבות, קיצורים וביטויים מקצועיים
יכולים להיות מבלבלים בכל תחום.
זה כל כך מורכב למצוא את התרגום הנכון בין שפת התעשייה לשפת היום-יום.
לינקדאין מצידם טוענים שהם מקווים שהקמפיין הזה יעזור להעלות למודעות את החשיבות של חיבור בין משווקי b2b בינם לבין עצמם.
Through the “No One Knows What You Do” campaign, we hope not only to inspire our audience of B2B marketers, but also to practice what we preach with a creative approach that speaks directly and distinctly to this audience. It’s a recipe that’s built to win in the world of B2B, where specific relevance with specific professionals is fundamental to success.
בשורה תחתונה, בתכל׳ס
יש משהו אופטימי בזה, כאילו לינקדאין (LinkedIn) מבינים את הדברים גם מנקודת מבט אחרת, זו של האנשים מבחוץ.
בסך הכל זה קמפיין מגניב מאוד בכל מקרה, אולי אפילו אחד כזה שיוכל לעזור לגרום לעוד אנשים להתעניין בפתרונות B2B של LinkedIn.
–
המלצות נוספות לקריאה:
- סוני רושמת ירידה של 29% ברווחים בגלל נפילה בשוק הצ'יפים
- התכנית לעידוד התעסוקה בעקבות מלחמת חרבות ברזל
- כלי ה-AI החדשים של מטא למפרסמים כאן, למי אסור להשתמש בהם?
- אפיק גיימס מערערת על הגישה של גוגל פליי בבית המשפט
- תכירו את גרוק, צ׳טבוט ה-AI של אילון מאסק שיתחרה ב-ChatGPT
- מתווה הפיצויים לעסקים בעקבות מלחמת חרבות הברזל
- XAI מיזם הבינה המלאכותית החדש של אילון מאסק, מה ידוע לנו?
- קיבלת הודעה בפייסבוק שעברת על חוקי הקהילה? זה כנראה פישינג פלסטיני
- ממשלת בריטניה מכריזה על השקעה של £300M במחשב על לקידום AI
- לפני הרכישה ע״י סיסקו, ספלאנק מפטרת 7% מכוח האדם, כ-500 עובדים!