שיווק משפיענים – עוד דרך להרים את העסק שלך!

אנחנו חיים בעידן שבו היכולת להשפיע על סדר היום ולעצב את השיח ברשת נמצאת בידיהם של אלה שחיים ונושמים את העולם הדיגיטלי, נמצאים שם יום-יום ובעלי קהל לקוחות מסור ונאמן. בין אם אלה איפלואנסרס באינסטגרם, יוטיוברים או טיקטוקרים – הכוח לספר את סיפור המותג שלכם נמצא בידיים שלהם. לאחר שנים של עבודה עם המשפיענים המובילים ברשת ועשרות קמפיינים מוצלחים בארץ ובחו"ל, אנו גאים להגיד שלנבחרת המשפיענים שלנו יש את כל הכלים לספר את הסיפור שלכם באופן ייחודי, בולט, קריאטיבי ומלהיב. אז, מחפשים באזז?

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

התרומה של עבודה עם משפיענים לעסק שלכם:

  • הגעה ללקוחות יעד חדשים דרך אפיקי תקשורת חדשים.
  • הגברת מודעות למותג – הזדהות אוטומטית של הלקוחות למותג שלכם דרך המשפיען.
  • הגדלת מכירות – קשר ישיר בין הגדלת המחזור לבין פרסום דרך משפיענים.

שיווק משפיענים עובד כי:

משפיענים הם מתמחים בבניית אמון עם אנשים מכל תחומי החיים, מה היכולות שלהם למותג שלך?
• למכור חוויות ולקדם סוג מסוים של אורח חיים לקהל שלהם.
• לספר את הסיפור בצורה אותנטית ואמינה.
• לטפח קשרים חזקים עם חברי הקהילות המקוונות שלהם.

משפיענים הם ממחים בבניית אמון עם אנשים מכל תחומי החיים ומכאן שהם יודעים:

 

  • למכור חוויות ולקדם סוג מסוים של אורח חיים לקהל שלהם.
  • לספר את הסיפור בצורה אותנטית ואמינה.
  • לטפח קשרים חזקים עם חברי הקהילות המקוונות שלהם.

דגשים לבחירת המשפיען הנכון:

מערכת שלSpeed Digital  מאפשרת לאתר משפיענים נכונים כך שהם יהיו:

רלוונטיים – חשוב שהעקבים של המשפיען יתאימו לקהל היעד שלכם. רק משפיען רלוונטי יכול לשתף תוכן רלוונטי לעסק ולמותג שלכם.

בעלי גישה רחבה – מדובר במספר אנשים אליהם תוכלו להגיע דרך בסיס העוקבים של המשפיען. זכרו, שגם קהל קטן יחסית יכול להיות אפקטיבי, אבל חשוב לוודא שיש מספיק עוקבים כדי ליישר קו עם המטרות שלכם.

בעלי רמת מעורבות גדולה עם הקהל – ספירת עוקבים עצומה היא חסרת משמעות, אם העוקבים האלה לא מעוניינים בהצעות שלכם. למשפיעני נישה, לעומת זאת, יכולים להיות עוקבים מאוד מסורים ומעורבים.

הדרכים הנפוצות ביותר לשימוש במשפיענים:

בלוגים וכתבות ביקורת על מוצר או שירות.

סרטונים

חלוקת מתנות, מוצרים ותחרויות נושאות פרסים.

קידום לרגל אירועים מיוחדים, כמו הנחות לקראת חגים.

קישורי שותפים.

השקות מוצרים חדשים.

פוסטים ממומנים ברשתות חברתיות.

שלבי עבודה עם Speed Digital:

בניית האסטרטגיה מותאמת אישית למינוף משפיענים במדיה החברתית להשגת מטרות עסקיות כולל: הגדרת יעדים, פילוח שוק ובחירת פלטפורמות חברתיות.

זיהוי משפיענים רלוונטיים לקמפיין המשפיענים שלכם. באמצעות גישה ל- DataBase ענק,Speed Digital מאפשרת לאתר בצורה ממוקדת משפיענים מרשתות חברתיות רבות בהתאם לרלוונטיות לקמפיין שלכם.

הפעלת משפיענים – יצירת קשר עם המשפיענים הרלוונטיים וסגירת פרטים טכניים של שיתופי פעולה.

ניהול משפיענים – תהליך של עבודה עם משפיענים והפעלת קמפיינים. באמצעות מערכת של Speed Digital תוכלו לנהל באופן עצמאי קמפיין משפיענים בצורה יעילה ואנחנו נלווה אתכם בכל שלב.

אופטימיזציה והפקת לקחים מתמדת. המערכת של Speed Digital לרגע לא קופא על שמרים. המערכת מאפשרת לכם לנתר באופן שוטף את תוצאות הקמפיין במגוון אמצעים (כמות העוקבים, כמות הלייקים, מידת המעורבות ועוד) ומציגה דיווח על החזר ROI של הקמפיין. כך שבכל שלב ניתן לעשות את ההתאמות הנחוצות.

שיווק משפיענים הפך לכלי רב עוצמה עבור עסקים במגזרים רבים, כאשר משפיענים משפיעים באופן משמעותי על החלטות הרכישה של הצרכנים.

אל תשארו מאחור!

באמצעות מערכת של Speed Digital העסק שלכם יכול להרוויח ולשגשג במהירות כבר עכשיו. תצטרפו אלינו ותזכרו שעם Speed Digitalאתם Always On.

 

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

Which website building platform should you choose?
אתר מכירות

איך בונים אתר אינטרנט? 2024

בימינו, בניית אתר אינטרנט הפכה להיות משימה פשוטה יותר מאי פעם,בזכות התקדמות הטכנולוגיה והזמינות של כלים חדשים ושונים. ישנן מספר אפשרויות לבניית אתר, וכל אחת

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן