לוגו חברת ספיד דיגיטל

מה צריך לדעת על
קמפיינים דיגיטליים ? קידום ממומן ? פרסום ברשתות ?
קל שזה ספיד.

מה הם סוגי הקידום ממומן הקיימים היום ובאיזו שיטה לבחור?

PPC – SEM – PPL

סוגי רשתות חברתיות הזמינות לקידום ממומן


פייסבוק (Facebook)

זוהי הרשת החברתית הכי פופולארית, ויש לה מגוון רחב של משתמשים בכל רחבי העולם.
המשתמשים נהנים ממגוון רחב של אפשרויות שונות, כמו הקלטות אודיו, וכן תגובות על פוסטים של אחרים,
וכמובן המערכת גם מאפשרת להעלאות סרטונים ותמונות ולשתף אותם עם חברים.

כמובן, הרשת החברתית, מאפשרת להתאגד בקבוצות, ובעלי עסקים מנצלים זאת לקידום העסקים שלהם,
ובכך מצליחים להגיע בקלות לקהל רב ברחבי העולם.
למידע על קידום בספיד לחצו כאן


לינקדאין (linkedin)

הייחוד של רשת זו, לעומת כל הרשתות הקיימות היא, שהיא מיועדת לעובדי הייטק,
כך ניתן להגיע למנהלי חברות ואנשי הייטק בקלות רבה.
הרשת הפכה לאורך השנים לכר נהדר עבור חברות כח אדם המעוניינות לגייס עובדים חדשים לשורות שלהם.
כך הרשת מכילה כמות גדולה של אנשים מהמעמד הגבוה דבר שהופך אותה למושלמת.
למידע על קידום בספיד לחצו כאן


אינסטגרם (Instagram)

קידום באינסטגרם אינו מתאים לכל אחד, למשל לא יתאים להייטקיסטים המעוניינים להגיע אל משקיעים,
אלא מתאים יותר לאנשים העוסקים במקצועות שניתן לקדם אותם על ידי תמונות וסרטונים קצרים.
שכן הרשת הזו ייחודה בתמונות שהיא מעלה מורי דרך, מאמנים, עסקים מסוימים שיכולים להתפרסם על ידי תמונות וסרטונים.
למידע על קידום בספיד לחצו כאן


טיקטוק (TikTok)

בגרסה הסינית ידוע בשם Dǒuyīn (בסינית מפושטת: 抖音, מילולית: "קול רוטט"),
הוא יישומון שיתוף וידאו ורשת חברתית מקוונת בבעלות החברה הסינית ByteDance.
משמשת ליצירת קטעי וידאו קצרים מסוגים שונים (ריקוד, קומדיה, חינוך ושלל נושאים אחרים), באורך 3 שניות עד 10 דקות.
טיקטוק היא הגרסה הבין־לאומית של היישומון Dǒuyīn, שהושק בספטמבר 2016 בסין.

בשנת 2017 היישום הושק עבור מערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד במרבית השווקים מחוץ לסין.
עם זאת, הוא הפך לזמין ברחבי העולם לאחר שמוזג ב־2 באוגוסט 2018 עם רשת חברתית סינית אחרת, מיוזיקלי.
באוקטובר 2018 טיקטוק היה ליישומון עם מספר ההורדות הגבוה ביותר בארצות הברית.

נכון לשנת 2018, היישום זמין ביותר מ־150 שווקים, וב־75 שפות.
נכון ל־2023, ליישום יש יותר משני מיליארד משתמשים ברחבי העולם המתקשרים כרשת חברתית לכל דבר,
כולל כפתור לייק, אפשרות להגיב על קטעי ווידאו, לשתף אותו עם משתמשים אחרים,
להוסיף משתמשים לרשימת המעקב, להשתמש בקובצי הקול המשותפים ועוד.
למידע על קידום בספיד לחצו כאן


X לשעבר
טוויטר (Twitter)

אקס (טוויטר) היא רשת חברתית מקוונת המאפשרת פרסום מסרים קצרים של עד 280 תווים,
פעולה שזכתה לשם "מיקרו-בלוגינג". הרשת נוסדה במרץ 2006 על ידי ג'ק דורסי,
סטודנט באוניברסיטת קורנל ששימש כחבר מועצת המנהלים וכמנכ"ל עד 29 בנובמבר 2021, אוון ויליאמס שכיהן בעבר כמנכ"ל,
וביז סטון ששימש כמנהל העיצוב של החברה.
באוקטובר 2022 נרכשה על ידי אילון מאסק תמורת 44 מיליארד דולר.
למידע על קידום בספיד לחצו כאן


יוטיוב (Youtube)

היא חברה אמריקאית המפעילה אתר אינטרנט לאחסון ושיתוף סרטוני וידאו באותו שם.
החברה נוסדה בפברואר 2005, על ידי שלושה עובדים לשעבר של חברת PayPal: צ'אד הארלי, סטיב צ'ן וג'אווד כרים.
בנובמבר 2006, רכשה גוגל את החברה תמורת 1.65 מיליארד דולר.
מאז, פועלת יוטיוב כאחת מחברות הבת של גוגל.

 

מעוניינים לשמוע עוד פרטים על קמפיינים דיגיטליים בספיד?

הפרסום הקלאסי התפתח במאה הקודמת, כאשר הסוג הנפוץ ביותר היה פרסום להמונים

שהוא פרסום לא ממוקד ונעשה באמצעי המדיה הוותיקים כמו טלוויזיה ועיתונים.

אתם בטח יכולים לנחש (ואם לא זה הזמן לנחש) שמשום שמדובר בפרסום באמצעי מדיה עם תפוצה גדולה, עלות הפרסום בהתאם.

בעשור האחרון יש התפתחות גדולה באמצעי פרסום שמתאימים ונגישים גם לעסקים קטנים וגם לחברות ענק, כאלו שצצו אחרי כניסת האינטרנט לחיינו.

המרחב האינטרנטי מאפשר בעצם ארבעה סוגי פרסום נפוצים שכדאי להכיר:



פרסום במנוע החיפוש
:


מדובר בפרסום שנעשה לאנשים שמתעניינים בשירות או המוצר שלכם ברגע הזה
ויכול להיות שלא יתעניינו בו בעוד תקופה אפילו קצרה, כמה ימים ואפילו שעות.



פרסום ממוקד בקהל
:


זהו פרסום שאתם יכולים למקד לקהל רלוונטי לפי נתונים דמוגרפים או תחומי עניין.
הפרסום יכול להתאים לקהל רלוונטי שלא צריך את המוצר או השירות שאתם מציעים באופן מידי.



פרסום לקהלים קיימים
:


רימרקטינג היא דרך פרסום המאפשרת לכם להגיע ישירות לקהל
שמכיר אתכם או לפחות נחשף לאחד המסרים שלכם לאחרונה.



פרסום תוכן ליצירת קהל
:


אפשרות פרסום התוכן שלכם לגולשים באינטרנט המאפשרת לכם להגיע לקהל שלא מכיר אתכם.

חשוב לציין בהקשר הזה, שאומנם כמעט כל עסק יכול לשפר את השיווק שלו
בעזרת שימוש בפרסום ממומן, אך יתכנו מקרים שגם פרסום ממומן פחות רלוונטי עבורם,
למשל פרסום של מוצרים זולים שהרווח הצפוי כנראה לא יחזיר את עלות הפרסום.

גם נגישות הפרסום לא רומזת בהכרח על הצלחה,
כל אחד או אחת יכולים לפתוח חשבון פרסום בפלטפורמות הגדולות,
אבל ללא הקדשת זמן והבנת דרך הפרסום בפלטפורמה ביחס למטרות שלכם,
התוצאות שיתקבלו עלולות להיות מאכזבות.

 

אז אחרי שהבהרנו את העניין הזה,
בואו נתחיל לדבר יותר בהרחבה על אפשרויות הפרסום השונות.

 

איזה קידום ממומן יכול לעזור לכם לעסקים?
איזה אפשרויות יש בשוק היום?

מידי יום כולנו מקבלים עשרות ואף מאות מסרים פרסומיים במגוון פלטפורמות שונות המנסות לקבל מאיתנו תשומת לב,
אותו משאב שאנחנו מקדישים כדי להבין משהו.

המאבק על תשומת הלב יכול להיות מפרסום בטלוויזיה או ברדיו ועד פרסום ממוקד יותר בערוצים חברתיים ומנועי החיפוש.

אם אתם בעלי עסק או חברה סיכוי טוב שהתנסתם בעצמכם כבר בשימוש כלשהו
בפרסום בעסק וקיבלתם מאפס תוצאות עד תוצאות מצוינות.
היום אנחנו רוצים להבין איזה סוג פרסום מתאים לאיזה סוג עסק,
כאשר נדבר על אפשרויות הפרסום הממומן בדיגיטל.

כל אדם כיום יודע כי
אתר אינו מספיק על מנת לקדם עסק ולהזרים מזומנים למנהלי החברה, אלא אתר מקודם ברשת.

הרשתות החברתיות הפכו עד מהרה לכלי קידום מצוין, רבים טוענים כי הקידום דרך הרשתות החברתיות היווה דרך לרבים,
לכן רבים טוענים כי הדרך הטובה ביותר לקדם אתרים היא הרשת החברתית.

כיום קיימות חברות רבות העוסקות בנושא זה ובעזרת תיאום וכמובן, תכנון יחד עם הלקוח, הן מגיעות לתוצאת טובות.
ולכן החברה משגשגת עם רצף של לקוחות המגיעים ורוכשים את המוצר או השירות פעמים נוספות.

קידום ממומן ו-PPC

Pay Per Click או בקיצור ״PPC" נמצא היום בשימוש בקמפיינים ברשתות חיפוש כמו גוגל,
קמפיינים ברשתות מדיה כמו טאבולה/אווטבריין וגם בפרסום ברשתות חברתיות מובילות כגון:
פייסבוק, לינקדאין, טוויטר טיקטוק ועוד.

הפרסום ברשתות חברתיות מאפשר להגביר את החשיפה של האתר או העסק ולהגיע אל קהל יעד ממוקד.
בדומה לפרסום במנועי חיפוש, סכומי הפרסום ההתחלתיים הם נמוכים ומתאימים לעסקים בכל גודל,
אבל קל לבזבז את תקציב הפרסום באינטרנט על קמפיינים לא ממוקדמים ושלא עברו אופטימיזציה.

לעובדי ספיד דיגיטל ניסיון וידע רב בניהול קמפיינים ממומנים ברשתות החיפוש, המדיה והסושיאל
ובשיפור שיעורי ההמרה של הלקוחות.

בזכות הניסיון ארוך השנים שלנו בעבודה מול גוגל, פייסבוק ושאר הפלטפורמות וההבנה שלנו ביעדי שיווק,
נוכל לעזור לכם להגיע להחזר השקעה (ROI) מקסימלי מקמפיינים PPC במנועי חיפוש וברשתות חברתיות.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים?
צרו קשר.

ספיד - מומחים לקמפיינים ממומנים

על מנת להבטיח לעצמכם את כל היתרונות הנלווים למהלכי הפרסום והשיווק הממומנים ברשתות החיפוש, המדיה והחברתיות
וכדי שתוכלו להשיג תוצאות אפקטיביות ללא בזבוז כספים מיותר,

אתם חייבים ללמוד באופן מקצועי את מערכת הפרסום של מגוון הפלטפורמות הזמינות לשימוש כיום
או לשכור את שירותיהם של מומחי פרסום ושיווק בדיגיטל.
אנו מאפשרים לכם לקבל מאיתנו הדרכה וליווי צמודים או להישען אחורה ולתת לנו לנהל עבורכם
את כל הפעולות המקצועיות הנדרשות לצרכי הפרסום והשיווק עד לקבלת תוצאות.

ביו היתר בפעולות המקצועיות שאנו מיישמים, תוכלו לרכוש מאיתנו:

קידום ממומן קמפיינים ממומנים ספיד דיגיטל

שאלות תשובות
קמפיינים & קידום ממומן

קמפיינים דיגיטליים הם מערכות של פרסומות ופרסום ממומן ברשתות החברתיות, מנועי החיפוש ורשת האינטרנט.
שמיועדים לקידום מוצר, מותג, או שירות והגעתם אל קהל יעד הרלוונטי.

הקידום הממומן שונה מקידום אורגני בו אנשים מגיעים אל העסק שלכם מחיפוש נקודתי של מילות חיפוש ספציפיות.
בקידום ממומן (קמפיינים דיגיטליים) ניתן להגיע לקהלי היעד הרלוונטים באמצעות פרסומות ברשתות החברתיות, מנועי החיפוש כתבות תוכן ועוד.
קידום ממומן מביא תוצאות כאן ועכשיו בעוד בקידום אורגני צריך להמתין ולבצע קידום אורגני רציף לאורך זמן על מנת לראות תוצאות(פעילויות לטווח קצר ופעילויות לטווח ארוך).

קמפיינים דיגיטליים מיועדים לעסקים, ארגונים, מותגים וכל מי שרוצה לקדם את מוצריו או שירותיו בסביבת האינטרנט, ולהגיע לקהל יעד כאן ועכשיו באופן יעיל ומהיר.

בתחום הקמפיינים הדיגיטליים קיימים מגוון סוגים, כולל מודעות ב:
פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, גוגל, יוטיוב, לינקדאין המתמקדות בפרסום ברשתות החברתית.
קמפיינים חיפושיים שמשתמשים במנועי חיפוש(גוגל, בינג, יאהו ועוד).
מיילים פרסומיים(אימייל מרקטינג), וגם קמפיינים ברשתות המדיה של טאבולה ואווטבריין עם כתבות תוכן באתרים.

חשוב לשים לב לייעוץ ולבניית הקמפיין כך שיהיה אפשר למדוד את התוצאות, להתאים את הקמפיין לקהל היעד ולנצל את היתרונות של ניתוח תוצאות כדי לשפר את הקמפיין באמצעות כלים דיגיטליים.

השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם על מנת לקדם את העסק שלכם!

מאמרים וטיפים, קידום ממומן וקמפיינים:

2, 3, ק-מפיין!

שנצא לדרך?

דילוג לתוכן