אחד הדברים המעצבנים אם לא ה.. שיכול לקרות בטיקטוק.
היא הדרך בה המשתמשים נחשפים לשירים וסאונדים.
בדרך כלל במהלך הגלילה בפוריו (for you) יוצא לשמוע את אותם הסאונדים שוב ושוב ושוב.
שירים שהופכים לוויראלים משמשים שוב ושוב ברחבי האפליקציה.
וזה מאפשר למשתמשים לתת את הטאץ׳ שלהם ולהקל על תרומתם לטרנד להתפשט.
אבל לפעמים, לשמוע את אותם הסאונדים שוב ושוב באמת גורם לי להחליק את הסרטונים כל כך מהר הלאה.
אני כנראה במיעוט, מאחר ורוב השירים הללו הופכים ללהיטים גדולים.
אמש טיקטוק פרסמה את רשימת השירים הראשונה אי פעם שלה לקיץ.
בכדי לחגוג את השירים האלו שנמצאים בראש שלכם בזמנים רנדומליים במהלך היום.
אין כל ספק שישנם שמות של שירים מוכרים ברשימה.
ואם הם לא נצרבו בראשכם עד עכשיו, כעת הם כנראה עשויים להיות.
סורי😂.
זו סקירה מעניינת של הטרנדים הכי חמים בעולם המוזיקה בטיקטוק.
כאשר הרשת הופכת לזירה חדשה בעולם של לייבלים וסכוניות מוזיקה שמנסות למצוא את הלהיט הבא.
טיקטוק הפכה גם לקרש קפיצה של שירים לפני שהם מגיעים לתחנות הרדיו.
אם אתם עדיין מאזינים לרדיו.
אני מניחה שהיום רוב האנשים כנראה מוצאים מוזיקה חדשה יותר באינטרנט, ולכן טיקטוק הוא כלי כה חזק לקידום אמנים.
כמובן לצד פלטפורמות נוספות שמשחקות תפקידי מפתח בתחום המוזיקה והיצירה כמו יוטיוב (YouTube) וספוטיפיי (Spotify).
אחד מהפיתוחים המרכזיים של עידן הטיקטוק ברשתות החברתיות היא המעבר מממים (memes) סטטיים לטרנדים פעילים.
כאשר שירים פופולריים הופכים בעצם לתבניות לצורת ביטוי יצירתית.
לכן, הלהקות שיכולות לשהשתחל אל הטרנדים האלו הן אלה שמצליחות.
וזה גם העיקרון המרכזי לאסטרטגיית הטיקטוק שלכם ולהבנת ההתנהגות באפליקציה.
טיקטוק גם פרסמה רשימה גלובלית של השירים המובילים בקיץ:
כל שיר נשמע מיליוני פעמים באפליקציה! מעניין להעריך את הטרנדים האחרונים ולשקול איך כל אחד מהם מעורר מעורבות מורחבת ברשת של טיקטוק.