לוגו חברת ספיד דיגיטל

מטא מכינה את הקמפיינרים לחגים ומפרסמת מדריך להטמעת AI שיווקי

מטא מכינה את הקמפיינרים לחגים ומפרסמת מדריך להטמעת AI שיווקי
מה הן התובנות חדשות על פי מטא? שפרסמה אמש הדרכה למפרסמים בנושא הטמעת בינה מלאכותית במערך הקמפיינים לקראת תקופת החגים הקרובה שממש מעבר לפינה

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

מטא פרסמה מדריך חדש לתקופת החגים הקרובה על שימוש ב-AI ואוטומציות לשיפור הקמפיינים.

במטרה לעזור למפרסמים ולעודד שימוש רחב יותר בקמפיינים ברשתות שבבעולתה.

ההדרכה כוללת בתוכה 16 עמודים מלאים בתוכן מקיף על התפתחות כלי האוטומציה וה-Ai של מטא שמשולבים במערכת הפרסום.
קהלי לוקאלייק, אדוונטג׳+ וסוויטת אדוונטג׳ הלא היא הסנדבוקס(sandbox) של מטא לבדיקת כלים חדשים שהיא משיקה לשימוש.

המדריך הוא בעצם הסברה שימושית שעשויה לסייע לכם בתור מפרסמים לחשוב על כיצד כלי AI יכולים להקהל עליכם במיתוג ושיווק בפייסבוק ובאינסטגרם.
על מנת להוריד את המדריך המלא לחצו כאן.

במאמר הזה נבחן מספר נקודות מרכזיות מהמדריך עצמו.

מטא מכינה את הקמפיינרים לחגים ומפרסמת מדריך להטמעת AI שיווקי
קרדיט: צילום מסך meta

ראשית כל, מטא בוחרים להציג איך ה-ai שלהם כבר עוזר למפרסמים לצד נתונים מתקופת החגים בשנה שעברה.

המדריך מכיל גם הבחנות בנוגע לאופן שבו אנשים משתמשים באפליקציות של מטא למציאת הדילים הטובים ביותר.
וכך הם מדגיש את הערך והפוטנציאל שבאפשרויות הפרסום של החברה.

מטא מכינה את הקמפיינרים לחגים ומפרסמת מדריך להטמעת AI שיווקי
קרדיט: צילום מסך meta

הכלים של מטה המבוססים על למידת מכונה לפרסום עברו הרבה פיתוח בשנים האחרונות.
בעיקר עקב המכשול הכי משמעותי בשנים האחרונות בעקבות עדכון iOS 14.5 של אפל.
שהשפיע משמעותית על הביצועים והרווחים של מטא.
וכעת, עם התקדמות הבינה המלאכותית כיום כמושג מרכזי, מגוון הכלים של מטא לאוטומציה הולך ומרחיב אפשרויות.

מטא מכינה את הקמפיינרים לחגים ומפרסמת מדריך להטמעת AI שיווקי
קרדיט: צילום מסך ״מטא״

כלי האוטומציה לקרייאטיבים של מטא מעניינים במיוחד.
כאשר היא פותחת מגוון של אפשרויות חדשות שיכולות ליצור רקעים לתמונות, להתאים פרסומות על פי פרמטרים שנבחרו מראש ועוד.

ממש בקרוב, תוכלו להפוך את תהליך יצירת הקמפיין במלואו לאוטומטי.

מהקרייאטיב ועד ליעדים, המדריך מספק נקודת מבט מלמעלה של איך הגורמים השונים מפותחים וכיצד ניתן כבר כיום להשתמש באפשרויות האוטומציה השונות בתהליכי הפרסום שלכם.

המדריך כולל גם טיפים למבנה חשבון מודעות יעיל, הודעות לעסקים, ממשק API להמרות ועוד…

ישנה גם סקירה של כיצד לתכנן את קמפייני החג שלכם כך שיישגו השפעה מרבית!

לסיכום, המדריך הוא סקירה מועילה על כלי הבינה המלאכותית המתפתחים של Meta למשווקים.
ועל כיצד ניתן להשתמש בכלי ה- Advantage+ שלהם בקמפיינים שלכם.

מטא מכינה את הקמפיינרים לחגים ומפרסמת מדריך להטמעת AI שיווקי
קרדיט: צילום מסך מטא

אחרון חביב, מטא מתכננת לקיים סדרת וובינרים בסוף החודש המתמקדים בטכניקות לשיפור הביצועים של עסקים קטנים ובינוניים (SMB).
ניתן לקרוא עוד על הוובינרים האלו כאן.

ומה אם אתם עייפים כבר מכל העדכונים של מטא במערכת הפרסום?
תוכלו לקבל אצלנו בספיד שירותי ניהול קמפיינים ברמה הגבוהה ביותר אצל הקמפיינרים הכי טובים בשוק.

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

הסוף של פורנו שנוצר בבינה מלאכותית - לפחות באנגליה
AI

הסוף של פורנו שנוצר בבינה מלאכותית – לפחות באנגליה

בזמן האחרון ראינו עלייה בשימוש בפורנו שנוצר ע"י בינה מלאכותית ללא הסכמתם של "האנשים" שנמצאים בתוכן, ממשלת אנגליה שמה עין על הדבר והיא הציעה חוק חדש שיאסור שימוש בתוכן הזה ללא הסכמתם של "המצולם".

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן