לוגו חברת ספיד דיגיטל

טיקטוק עושה בדיקה על קניות בתוך סרטונים בארה"ב

טיקטוק עושה בדיקה על קניות בתוך סרטונים בארה"ב
טיקטוק עושים את הצעד הבא שלהם בנוגע לקניות בתוך סרטונים באפליקציה, החברה משיקה את הפיצ'ר החדש בארה"ב על מנת לבדוק איך העולם יגיב לתוסף זה.

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

דרכים חדשות להשתמש באפליקציה

לפני כמה זמן טיקטוק שיווקו תוסף חדש הנותן למשתמשים בארה"ב לבצע קניות בתוך סרטונים באפליקציה,
פיצ'ר זה כבר נבדק ע"י משתמשי סינים שהשתמשו בדבר זה במשך זמן.

אז מה בעצם תוסף חדש זה עושה והיכן הוא מופיע?

אז בעצם אם אתם רוצים לראות את הפיצ'ר החדש אתם צריכים
משתמש שמיקומו נמצא בארה"ב.
לא כל משתמש יקבל את הגישה להיכנס לחנות, תבדקו אם אתם יכולים להיכנס!
כדי שתדעו איך נראה החלק החדש, אני אראה לכם תמונה לדוגמה.

טיקטוק ארה"ב תוסף קניות

התוסף החדש, אייקון חדש מופיע מימן למעלה
(קרדיט : Bloomberg)

כפי שאתם יכולים לראות בתמונות שפרסמו בלומברג
התוסף החדש נמצא בין "For you" לבין "Following".
דבר זה נועד למשוך אתכם לפיצ'ר החדש
ולהתחיל לחקור את החנות החדשה של טיקטוק.

ע"פ בלומברג התוסף החדש מציג רשימה של מוצרים שונים שאתם יכולים לגלול.
האפליקציה תציג לכם מגוון של מוצרים שנראים יחסית אקראיים, רובם המחולט מגיע מסין.
אני משער שהמוצרים שמוצגים לכם שם מבוססים על מה שאתם רואים בטיקטוק.
יש יחס גדול יחסית בין הטרנדים של הסרטונים בטיקטוק והמוצרים בחנות.

ציטוט מבלומברג (באנגלית):

“The most prominent section is for “Today’s Deals.” On the feed seen by Bloomberg,
the top promoted product was a snail mucin-based face serum which has recently gone viral on the app.”

למה אנחנו רואים פתאום חנות בתוך טיקטוק?

שאלה טובה, לא מזמן טיקטוק שיפרו את שיטת ה "eCommerce" שלהם.
מטרתה היא להציג לכם מוצרים ויראליים במדור הסרטונים של האפליקציה.
החברה עצמה מייבאת את המוצרים בעצמה בעזרת מייבאים סינים.
שיטה זו כבר נבדקה על אזרחים בריטים ונראה שטיקטוק מציגים
מהלך זה גם לארה"ב, בפורמט קצת שונה.

עד עכשיו המהלך הזה היה מאוד מצליח במדינות אסייתיות כמו סין, אינדונזיה, מלזיה וסינגפור.
אזרחים אסייתיים מרגישים יותר בנוח לקנות מוצרים בתוך טיקטוק כיוון שתוסף זה מאוד נפוץ בקהל האסייתי.
העולם המערבי (כולל ישראל) עדיין מהסס בנוגע לשילוב חוויות הקנייה שלנו.
בואו נודה בזה, אנחנו מעדיפים ללכת לקנות דברים באופן דיגיטלי בחנויות דיגיטליות,
לא באיזה חנות צד של איזו רשת חברתית.

טיקטוק מנסים למשוך את הקהל הרחב להתחיל להשתמש בתוסף זה.
מה שכן החברה החליטה לוותר על "קניות בזמן לייב" (קראו כאן באתר, פסקה לפני אחרונה) דבר שהיה נפוץ מאוד שוב, בקהל האסייתי.
נכון, בדר"כ אנחנו לא רואים חברות לוקחות סיכון ומוציאות פיצ'רים חדשים
שמשנות את הדרכים בהן אנו משתמשים ברשתות חברתיות.
אך נראה שטיקטוק ממש רוצים לדחוף תוסף זה לכמה שיותר אנשים
ויוכל להיות שבעתיד הקרוב נראה את החברה מוציאה את תוסף זה לקהל יותר רחב.

-לחצו כאן כדי לראות את הכתבה הקודמת-

-אירוע ההשקה הגדול של אפל, לחצו כאן כדי להישאר מעודכנים-

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

השקת GTA VI מתוכננת לסתיו 2025
Gaming

השקת GTA VI מתוכננת לסתיו 2025

התכנון להשקת 'GTA 6' סתיו 2025! דו"ח הרווחים האחרון של Take-Two Interactive חושף ציפיות גבוהות למשחק החדש בסדרת gta.

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן