לוגו חברת ספיד דיגיטל

ה FTC עלול לחקור את X בגלל תוויות מודעה חסרות

ה FTC עלול לחקור את X בגלל תוויות מודעה חסרות
X, ידועה בעבר כטוויטר שוב נכנסת לצרות, הFTC עלול לחקור אותה בגלל שהחברה "שכחה" להוסיף תוויות מודעה למודעות יוצרים מתלוננים על פגיעה בהכנסות.

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

יוצרי תוכן מתלוננים על פגיעה בהכנסות ממודעות

נראה שX שוב נכנסים לצרות והפעם הFTC בדרך לחקור אותם.
לפני זמן קצר X הוציאו את מערכת הצגת המודעות החדשה שלה.
מה שכן אנחנו רואים שלא מעט בעיות צצו מפיצ'ר זה,
מה שעלול להוביל לאתגרים גדולים לצוות של X.

לא פעם ראשונה שX נכנסים לצרות בזמן האחרון

אילון מאסק, בעלים ומנהל הטכנולוגיה הראשי של X כרגע נמצא בסיטואציה לא מדהימה.
ידוע שעכשיו הוא נלחם קרב משפטי נגד הליגה נגד השמצה.
משתמשים רבים ציינו שבזמן שהם גלשו באפליקציה מודעות פרסום לא מופיעות
עם תוויות המודעה המיועדות להודעות אלו.
אפילו אנשים ששילמו על X לא רואים מודעות, דבר שפוגע בהכנסות ממודעות.

לגבי הבעיה הראשונה, ע"פ TechCrunch הרבה מודעות של X מופיעות ללא תווית המודעה.
דבר זה מפר כמה מחוקי הFTC
TechCrunch מצטטים (באנגלית):

In our tests, we came across a good
handful of unlabeled ads from accounts
we didn’t follow. In fact,
the only indication they were an ad was
by clicking on the three-dot menu
at the top-right of the post. When you click this menu on an ad,
you’re presented with various engagement options like 
“Not interested in this ad” or “Why this ad?” as well astools to
follow the account, mute it, block it and more.”

הרבה אנשים שמו לב לדבר זה, מה שיכול להוביל לכאב ראש
לצוות של X ברגע שהFTC יחליט להיכנס לעניין.
אם אתם זוכרים, ביולי X הזיזו את תווית המודעה.
במקום להשתמש במושג "Promoted" מופיע תג של פרסומת בצד ימין למעלה.

מודעה לדוגמה בX

(מודעה בתוך X, ניתן לראות "Ad" בצד ימין למעלה)

דבר זה מיועד להכניס לנו את המודעה באופן פחות צעקני ובצורה יותר אורגנית.
מה שכן יכול להיות שאפילו דבר זה הוא הפרה של הFTC כיוון שאפשר לפספס שמדובר במודעה.
הFTC דורש שכל מודעה תהיה ברורה ובולטת לעין ומסומנת דיגיטלית בתוך האפליקציה.
הדרישה הייתה שונה בעבר, במקום "ברורה ובולטת לעין" הFTC אמר שמודעות צריכות להיות ברורות ובולטות".
יכול להיות שע"פ החוק החדש תווית המודעה המראה "Ad" לא תעשה בעיות.
אך יכול להיות שדבר זה יהיה נחשב כבעייתי ברגע אם הFTC יחליט כך.

"רגע אז הם כן ייכנסו לצרות או לא?"

טוב, בינתיים החברה לא נכנסת לצרות והיא מצליחה להתחמק מהבדיקה של הFTC, אך יכול להיות שהארגון מחכה לתלונה רשמית.
הFTC עדיין לא חוקר אותם באופן אקטיבי, אלא אם כן הועדה תתעניין בנושא.
יכול להיות שזה יכניס את כל ההיבטים של תוויות המודעה של X על הכוונת.

-לחצו כאן כדי לראות את הכתבה הקודמת-

-אירוע ההשקה הגדול של אפל, לחצו כאן כדי להישאר מעודכנים-

0 0 הצבעות
דרגו את העמוד
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

הרשמו לניוזלטר של ספיד

קבלו עדכונים ומאמרים חשובים שיטיסו לכם את הדיגיטל🌐

עוד דברים שכדאי לקרוא:

גוגל שוקלת להשיק דפדפן עם AI בתשלום
AI

גוגל שוקלת להשיק דפדפן עם AI בתשלום

גוגל שוקלת להשיק דפדפן בתשלום שישתמש בבינה מלאכותית (AI), בנוסף לכך היא שוקלת להשיק מינויים דומים לשירותים שהיא כבר מציעה.

דיגיטל, הייטק וטכנולוגיה, מעניין?

הרשמו לניוזלטר וקבלו את החדשות לפני כולם!

דילוג לתוכן