אמש, צוקרברג הכריז בערוץ האינסטגרם את ההשקה העולמית של ערוצי הוואטסאפ החדשים.
כעת ב-150 שווקים יכולים לגשת לערוצים באפליקציה.
זאת לאחר השקת ערוצי WhatsApp בקולומביה ובסינגפור ביוני האחרון.
הערוצים נמצאים בטאב נפרד מהצ'אטים ומספקים דרך לאנשים להשתמש ב-WhatsApp כשירות חדשות ומידע בזמן אמת, בנושאים החשובים להם.
כן כן לגמרי כמו שירות אחר שבטח כבר הכרתם, הלא הוא אפליקציית טלגרם.
מוואטסאפ נמסר במקור:
״אם אתם לא מכירים עדיין את הערוצים, המטרה שלנו היא לבנות את שירות השידור הפרטי ביותר שקיים. הערוצים הם חלק נפרד מהצ'אטים שלכם, ועוקבים אחרים לא יכולים לראות אחרי מי אתם עוקבים. בנוסף, אנחנו גם מגינים על המידע האישי – גם של המנהלים וגם של העוקבים.״
העדכונים בערוצים ישארו בתוקף למשך 30 יום בלבד.
מטא מכוונים לכך שהמידע יישאר עדכני ורלוונטי לאורך הזמן.
בנוסף לכך, בוואטסאפ הוסיפו גם ספריית ערוצים משופרת, שעתידה לספק מגוון רחב יותר של אפשרויות.
בנוסף וואטספ מציינת כי אלפי ארגונים, קבוצות ספורט, אמנים ומשפיענים כיום זמינים למעקב.
ומספקים אפשרויות רבות יותר להתעסקות מורחבת בנושאים מעוררי עניין.
עם גדילת מספר המשתמשים שמעבירים לשימוש בהודעות פרטיות (DMs) כדי לשמור על קשר.
במקום לפרסם ברשתות החברתיות הציבוריות שלהם, ערוץ יכול להפוך לאפשרות מאוד שווה.
הודעות טקסט הן לרוב מרחב אישי ואינטימי יותר.
ניסיונות העבר של מטא להתפשט לתחום ההודעות באמצעות מודעות, פרסומות, משחקים וכדומה, כולם נכשלו.
הערוצים שונים בכך שהמשתמשים שומרים באופן מלא על הנושאים שהם מעוניינים לעקוב אחריהם.
אף על פי כך, אולי גם כאשר מדובר בהרחבת חיבורי ההודעות היפים הללו לתחומים נוספים, זה לא יגרום לגולשים להגיב באופן שמטא רוצה שיגיבו.
לעוד עדכונים בקרו בעמוד החדשות הראשי שלנו בספיד