תמיד מסתבכים בניהול רשתות חברתיות
לא מעט אנשים מסתבכים בנושא של קידום עצמי, תכנים אפקטיביים ואיך לנהל רשתות חברתיות.
האם אתם רוצים לשפר את יכולות הניהול?
להלן נציג 4 דרכים אפקטיביות היכולות לשפר קידום עצמי.
דבר ראשון, מה אתם מנסים לקדם?
יש מגוון רחב של תכנים אפקטיביים לקידום עצמי והוא נורא תלוי באיזו רשת חברתית אתם משתמים.
מה שכן 4 הדרכים שנציג יכולות להיות אפקטיביות במגוון תכנים ופוסטים.
לימודי – תכנים כמו "איך לעשות", הדרכה משלב לשלב ורשימות יכולה להיות דרך מצוינת לקדם תכנים אפקטיביים.
תציגו את הדרך, איך להגיע מנקודה א לנקודה ב ותשתפו את הדרך שלכם לפתרון הבעיה.
תוכן זה מאוד אפקטיבי ביוטיוב וטיקטוק.
מעורר השראה – עוד דרך טובה להציג תכנים אפקטיביים.
איך לעקוב אחרי "הצעדים שלך", איך לשפר משהו מסוים, לצאת מאזור הנוחות ואיך להתחיל דרך חדשה בחיים.
אני הכי ממליץ להשתמש בפלטפורמות של תוכן קצר כמו טיקטוק ואינסטגרם אך יוטיוב יכול לעבוד גם.
משעשע – טוב, הומור תמיד הייתה דרך טובה בשביל לקדם את עצמך.
תכניסו אותנו לעולם שלכם ותתחברו לקהל, שתפו מימס, בדיחות וכל מיני דברים מצחיקים.
תראו כאילו אתם החבר'ה שלנו, אחד מאיתנו.
דרך זו מאוד אפקטיבית בכל הפלטפורמות המוכרות, כל הדברים של מטא וגוגל, X ועוד.
המרה – טוב, זה לחברה היותר רציניים.
למי שממש רוצה קידום עצמי בעולם העסקי על מנת למצוא עבודה או לקדם עסק.
מקומות עבודה שעבדת בהם, ניסיון ולימוד הן דרכים מעולות להציג את עצמך למקומות עבודה.
אם כבר יש לכם עסק ניתן להשתמש בדברים הבאים:
המלצות של לקוחות מסוימים, הצגת חבילות מסוימות, איך אפשר לקדם אותך וכמובן, איך לעבוד איתך.
מאוד מומלץ במקומות כמו לינקד-אין, X ופייסבוק.