ואללה יש להם הרבה מידע, מעניין מאיפה הם השיגו אותו?
אתמול מטא הציגה איך להציג מודעות קרוסלה בצורה הכי טובה למשתמשי פייסבוק ואינסטגרם.
טוב זה ידוע שהחברה טובה בפרסום, אחרי הכל היא לוקחת מאיתנו ימבה של מידע.
"רגע, מה זה בכלל מודעות קרוסלה?"
אוקיי, אז מודעות קרוסלה הן פרסומות למוצרים שגוללים לצד, הן מציגות מגוון מוצרים שונים.
מודעות אלו פופולריות בשתי הפלטפורמות של מטא.
בעבר פייסבוק הייתה הפופולרית מביניהם מבחינת פרסומות אלו.
אך כיום באינסטגרם ניתן לראות יותר פרסומות כאלו בסטייל מודרני.
דברים כמו להציג למשתמש מבחר של אופציות היא דרך מעולה למשוך משתמשים.
אז אם אתם מחפשים איך להכין מודעות קרוסלה, הגעתם למקום הנכון.
חשוב לציין: מודעות הקרוסלה יכולות להופיע בכל מיני מקומות בפייסבוק ואינסטגרם.
אז מהן השלבים והטיפים?
להלן רשימה של 5 הטיפים שמטא הציגו:
– הציגו כותרות מושכות ותיאורים מעניינים
– הציגו אלמנטים ויזואלים הקשורים למוצר והשתמש באלמנטים מושכים (לדוגמה וידיאו באינסטגרם 1:1)
– משווקים כמה מוצרים? הצג לינק לכל כרטיסייה למוצר המוצג.
– הציגו אנשים שמשתמשים במוצר שלכם.
– הציגו את הכרטיסיות עם הכי הרבה אינטראקציה, כך שיותר משתמשים יראו את המוצר.
קרדיט : מטא