סנאפצ'אט מקדמים AI למקומות חדשים
אחרי חצי שנה סנאפצ'אט בוחנים אפשרות התציג למשתמשים לינקים ממומנים בצ'אט AI.
הפיצ'ר שיצא לפני חצי שנה מקבל מגוון תכונות חדשות על מנת לקדם את הצ'אטבוט.
כיום נדבר על התכונה החדשה המאפשרת לבוט להציג לינקים ממומנים למשתמשים
בשיתוף פעולה עם חברת מיקרוסופט.
קרדיט : Snapchat
רגע, איך הבוט מתפקד?
סנאפצ'אט הציגו את האפשרות התציג למשתמשים לינקים ממומנים בצ'אט AI שלה ב"תערוכת הביוטי".
מה שהוסבר בתערוכה היה בעיקר איך הבוט יתפקד.
בעיקר איך הבוט יציג לכם מוצרים ע"פ מילות מפתח.
לדומה הבוט יציג לפניכם מוצרים לטיפוח שיער אם תרשמו מילת מפתח קשורה.
ע"פ סנאפצ'אט (באנגלית):
"“Powered by Microsoft’s Advertising’s Ads for Chat API, Sponsored Links connect our community
with partners relevant to their conversation, while helping partners reach Snapchatters
at the moment they have indicated potential interest in their offering.”
החברה מציינת שמודעות של מיקרוסופט יוצגו למשתמשים מסוימים, בעיקר בארה"ב.
שלינקים ממומנים בצ'אט AI יוצגו באופן חלק למשתמשים ע"פ מילות מפתח הקשורות לנושא.
למרות שלדעתי דבר זה נחשב קצת פולשני, מידע זה יכול להיות מאוד שימושי
כמה אנשים באמת משתמשים בזה?
סנאפצ'אט דיווחו שיותר מ150 מיליון משתמשים שלחו יותר מ10 מיליארד הודעות לצ'אט AI שלהם.
מה שהופך את הצ'אטבוט שלהם למצליח ביותר.
ועכשיו כשיש להם את מודעות ממומנות בתוך הבוט עצמו הפיצ'ר הזה יכול להגיע לפסגות חדשות.
במיוחד אם משווקים יוכלו לעצב בעצמם מודעות ממומנות באפליקציה.
דמיינו שמשתמש מבקש מהצ'אט AI של סנאפצ'אט לגבי הסבונים הכי טובים לעור רגיש,
הרכבים הכי טובים לנסיעות ארוכות או הבגדים הכי טובים לטיולים.
המשתמש ייכנס יותר עמוק לתוך הצ'אט ולאט לאט יתחילו להציע לו כל מיני מוצרים הקשורים לנושא.
דבר היכול לקדם מוצרים מאוד ספציפיים למשתמש.