X מסדרים את העניינים לגבי הרחקות
X בוחנים תוסף חדש המזהיר משתמשים לגבי מגבלות עונשים והרחקות נסתרות בזמן האחרון.
מטרתה העיקרית של תוסף זה הוא להפחית את הבלבול של משתמשים לגבי הרחקות.
כיוון שאילון מאסק רוצה שהאפליקציה תהיה "האפליקציה של הכל"
הוא החליט להתחיל לבדוק ולהציג למשתמש על מה בדיוק הם הורחקו, ואיך למנוע הרחקות אלו בעתיד.
קרדיט : אנדראה קונווי
כפי שאתם יכולים לראות בדוגמה הפורסמה ע"י אנדראה קונווי,
X בוחנים תוסף חדש ותזהיר משתמשים בהתראות ברגע שמגבלה כלשהי חלה על פוסט או תוכן מסוים שהמשתמש העלה.
ניתן לקרוא דוגמה ההופיעה בתוך התמונה (באנגלית):
“We have found that your account potentially contains sensitive media
– such as graphic, violent, nudity, sexual behavior, hateful symbols, or other sensitive content.
We allow sensitive media on X, as long as it doesn’t break out sensitive media
policy. If you want to share sensitive content, mark your media as sensitive.”
מהי המטרה העיקרית?
בעצם, X מסבירים למשתמש מה יקרה אם הם מפרים את החוקים של האפליקציה
חסימה של כל הפוסטים שלך, הרחקה נסתרת, חסימות זמניות/תמידיות,
הם רק חלק מהדברים שמשתמשים יצטרכו לקחת לתשומת ליבם
להמון משתמשים כל העניין של הרחקות נסתרות לא יושב טוב בגרון.
והם טוענים שX פוגעים בזכות לחופש הדיבור באפליקציה.
בנוגע להרחקות נסתרות כמעט לכל רשת חברתית יש מערכת של הרחקות נסתרות, כולל X.
דבר היכול לייצר בלבול בקרב משתמשים כיוון שהם לא יודעים
אם הפוסטים שהם מעלים מופצים למשתמשים אחרים בכלל.
כדי למנוע בלבול בקרב משתמשי X אילון מאסק הודיע שהחברה תעשה הכל
על מנת להפוך את הנושא של הרחקות לנושא יותר פתוח.
אחרי הכל אנו יודעים שאילון מאסק רוצה לקדם את האפליקציה ואת הסלוגן החדש שלה,
"חופש דיבור, לא חופש הגעה.
בעצם החברה רוצה לעשות את הדבר הבא:
במקום להרחיק משתמשים מסוימים ולהגביל אותם משימוש באפליקציה,
המשתמש עדיין יוכל להפיץ פוסטים באופן חופשי, רק שרוב האנשים (אם בכלל) יראו את אותם פוסטים.
בקיצור, להשאיר את המשתמש בתוך האפליקציה גם אם הוא לא יודע שהוא מורחק.
לדעתי זה דבר טוב, אחרי הכל בX די אפשר להגיד הכל, בין אם אתה אוהב מה שנאמר או לא.
יש סיבה למה לכל רשת חברתית יש סוג של הרחקות נסתרות.
החברה עכשיו תסביר באופן יותר ברור מהן הרחקות אלו על מנת להפחית בלבול.
מה שכן, זה יכול ליצור סכסוכים בין החברה למשתמשים.