אמש, מטא מפרסמת דו"ח תובנות חדש
הדו״ח בוחן את השינויים המרכזיים בצריכת התוכן של אנשים.
שמותגים ומפרסמים רבים צריכים לשקול במהלך תהליכי השיווק שלהם.
בדוח ישנן כמה הערות חשובות שכל העסקים יכולים לקחת בחשבון.
“Businesses today are facing a new reality: an uncertain macroeconomic landscape, increasing pressure on profitability, efficiency and business outcomes, and changing media consumption habits. As a result of these shifts, marketers are finding that their tried-and-tested marketing mixes are no longer performing as strongly as they once did. Instead, brands are discovering that spending more on digital platforms can reap rich rewards, including greater efficiency and return on ad spend.”
המחקר, שנערך על ידי מטא בשותפות עם Kantar ו-Nielsen, מתמקד בהזדמנויות בשוק האסיה-פסיפיק, אך התבונות וההערות רלוונטיות ברוב השווקים.
מאחר והן נוגעות בשינויים כלכליים והתנהגותיים גלובליים.
מי היה מאמין אה?
חברה שמייצרת את רוב ההכסף שלה ממכירת פרסומות.
מגבירה את הקידום של עסקים להוציא יותר כסף על פרסומות? כמה מפתיע😂.
בנוסף לקידום המכירות הברור,
הדו"ח בעל ה-22 עמודים כולל סדרת הערות וטיפים המבוססים על מחקר אמיתי.
בו מסבירים למה הרחבת המאמץ בשיווק דיגיטלי יכולה לסייע לגרום לעסק להזרים יותר עוד לקוחות ושותפים עסקיים.
ראשית כל, מטא מספקת סקירה מעניינת על תהליך הגילוי והצריכה המתפתח באופן מקוון.
שכולל כעת את ערוץ ההודעות כערוץ יותר פעיל ונגיש.
כפי שאפשר לראות בצילום המסך למעלה בעמודה הימנית.
העמודות המרכזיות של השינוי החדש הם כלכלת היוצרים, התפשטות הווידאו בפורמט קצר, הודעות עסקיות ובינה מלאכותית.
אלו כנראה הנושאים שאותם הייתם מצפים.
אך כל אחד מהם מייצג רכיב חשוב בפוקוס של משווקים כיום.
כדאי לשים לב גם לאזכור חריג בתרשים על פרויקט תשלומי הקריפטו של מטא – Novi.
כיום הוא פועל בידי קבוצה פנימית הנקראת F2, שמתמקדת בתשלומים במהלך צפייה.
פרויקט Novi של מטא נתקל בקשיים רבים, ונראה שהוא כיום בעיקר במעצורים.
למרות זאת נראה שמטא משמרת אותו בתוכניותיה, לפחות לפי הסקירה הזו.
בשאר חלקי המאמר, מטא מספקת סקירה מעמיקה על כל אחד מהרכיבים הללו.
וכוללת נתונים מעניינים על פרטי הצריכה.
ובנוסף, ישנם גם הערות טובות בנוגע להשפעת פורמטים שונים של פרסומות, לעומת השימוש בהם.
ולבסוף, המאמר מספק הערות סיכום בנוגע לאופן בו ניתן לפעול בכל אחד מהרכיבים המוצגים, ואיך לשלב אותם באסטרטגיית השיווק שלכם.
בגדול, מדובר בסקירה מהירה עם נתונים מעניינים.
שאין ספק תעשה לכם חשבון נפש על השינויים האחרונים בהתנהגות הצריכה. ואיך תוכלו להתאים את הגישה השיווקית שלכם לכך.
זה עשוי לשנות את אסטרטגיית השיווק שלכם בחגים.
או לפחות להפנות את תשומת הלב למקום בו הצרכנים מחפשים כיום תובנות ושירות.
לעוד מאמרים וחדשות מעולם הדיגיטל, טכנולוגיה ורשתות חברתיות: