תחום האון ליין ממשיך לצמוח וגדל באופן משמעותי
בשנים האחרונות ולמרות הממשקים המוכרים,
שופיפיי הצליחה להתברג כחוד החנית של תחום מהכירות ברשת.
בעיקר בזכות חווית השימוש הנוחה בממשק, אבטחה, יכולות סליקה מתקדמות
וחנות האפליקציות שמאפשרת להוסיף יכולות מדהימות
לכל חנות וממשיכה לגדול כל יום שעובר.
על פי הסטטיסטיקות, כ-55% מהחנויות הוירטואליות היום מבוססות שופיפיי.
פיתוח חנות שופיפיי מתאים לחברות שעוסקות במסחר אלקטרוני – E-commerce
ורוצות לשדרג את מערך המכירות או לחנויות פיזיות שרוצות לגדול ולמכור גם אונליין.
שופיפיי מאפשרת להלביש על מערכת הניהול הנוחה
של החנות מגוון רחב של טמפלייטים איכותיים ומקצועיים.
את הטמפלייטים ניתן להתאים למבנה הרצוי ול –look & feel של מותג החברה.
במידה ורוצים לייצר בידול משמעותי לחברה ולא להשתמש בטמפלייט,
ניתן לפתח טמפלייט יעודי ולהשתמש בו על הפלטפורמה
ולכן גם חברות גדולות ושרוצות לשמור על היחוד שלהן יכולות להנות מהשימוש בשופיפיי.
בנוסף ליכולות הבסיס, שופיפיי מאפשרת לחנויות להשתמש בממשק POS
ולחבר את מערך המכירות הפיזי למערכת של שופיפיי.
שתי נקודות שצריך לבחון לפני שבוחרים בפלטפורמה:
מחזור מכירות – כדי להשתמש בפלטפורמה יש צורך לשלם דמי מנוי.
תשלום קבוע + אחוז מהמכירות.
לחנויות קטנות העלות תצא דומה לעלויות אחזקה של פלטפורמות מקבילות
אבל חנויות שמוכרות במאות אלפי דולרים ויותר חייבות לקחת נתון זה בחשבון.
הצורך בהתאמות אישיות:
בשונה מפלטפורמות קוד פתוח כמו וורדפרס או חנויות
שנכתבות במיוחד עבור הלקוח בשפות כמו ריאקט, אנגולר וכו',
היכולת לבצע התאמות אישיות בשופיפיי הינה בהתאם להרשאות הפלטפורמה.
ישנן התאמות שניתן לעשות ברמת הטמפלייט וניתן לפתח אפליקציות פרטיות
על מנת לאפשר יכולות שלא נמצא להן פתרון בחנות האפליקציות הציבורית.
חנויות רגילות שאינן שופיפיי פלוס (מדובר על חנויות גדולות שדמי המנוי שלהם מתחילים ב-$2000),
לא יוכלו לקבל גישה לאזורים מסויימים לביצוע התאמות אישיות.
למה Shopify?
מערכת ניהול חזקה:
פלטפורמת שופיפיי מציעה מערכת ניהול מושקעת ונוחה לשימוש,
בה תוכלו ליצור את תוכן החנות שלכם בקלות, בצורה ידידותית ואינטואיטיבית.
בנוסף, ישנם מגוון מדריכים, קליפים וכלי עזר שיסייעו לנו להתמצא במערכת.
מגוון תבניות Shopify:
פלטפורמת שופיפיי מציעה מגוון רחב של תבניות עם התאמה למכשירים שונים,
שמיועדות לסוגי מקצועות ותחומים שונים, מושקעות ויפות.
יחד עם זאת, אומנם שהן רספונסיביות בבסיסן, ייתכן ויידרשו התאמות נוספות בהמשך.
כלי SEO ושיווק דיגיטלי:
פלטפורמת Shopify מכילה שלל אפשרויות הקשורות לתשלום, כלי אוטומציה,
ממשקי דרופשיפינג ועוד, עם ממשק ניהול ידידותי שמכיל מגוון
כלי קידום SEO ושיווק דיגיטלי, עם אפשרות חיבור לבלוגים ועוד.
דוחות:
מערכת Shopify מאפשרת לנהל את החנות שלכם באופן חכם,
הישארו במעקב מתמיד אחר הביצועים שלה.
הכנסות, ביקורות ונתוני מכירות הם חלק קטן מהדו"חות שתוכלו להפיק בקלות במערכת הניהול.
תשלום פשוט:
פלטפורמת Shopify מתממשקת למגוון מסופי סליקה, ביניהם – Paypal, Shopify Payments,
או דרך חברות סליקה גלובליות ואף ישראליות, כגון: PayMe, Easy Card, Tranzila,PayPlus,
Z-credit, Pelecard, Credit Guard (דרך חשבון icount).
שירותי סליקה אלו מאפשרים לכם להנגיש תשלום ידידותי ומאובטח בחנות שלכם ללא פיתוח מורכב.
Shopify – תוספים משלימים:
מערכת שופיפיי מכילה חבילה בסיסית לכל חנות, עם פיצ'רים, התאמות ואינטגרציות שונות.
בנוסף, ישנה גם חנות תוספים ייעודית שמאפשרת
להוסיף פיצ'רים לאתר שלנו (ללא עלות/ בתשלום).
למשל תוספים המיועדים לניהול מלאי, שינוי מטבע,
אינטרגציה למערכות סליקה שונות וחיבור לרשתות חברתיות,
כלי עזר למניעת נטישת סל קניות וכמו כן תוספי דרופשיפינג, שינוי גדלי תמונות, ועוד.
לקריאה נוספת:
מצרים נערכת להגירה של מאות אלפים מעזה
גרוק זמין למשתמשי טוויטר – כך הודיע אילון מאסק