משקפי המציאות המעורבת החדשים של אפל, 'וויז'ון פרו',
מבטיחים להפוך את חוויית ה-AR וה-VR למציאות חדשה.
משקפי המציאות המעורבת החדשים של אפל, המכונים "וויז'ון פרו",
עדיין לא הושקו לשוק, אך כבר זכו להתנסות על ידי עיתונאים בארצות הברית.
במהלך הדגמה שנמשכה חצי שעה, חלק מהעיתונאים חוו תחושות של כאב ראש,
בעוד אחרים הביעו התלהבות מהמוצר.
המשקפיים, המציעים חווית מציאות רבודה (AR) ומציאות מדומה (VR),
צפויים להגיע לחנויות בתחילת חודש פברואר במחיר של 3,500 דולר.
המשקפיים, המכילים צג 4K לכל עין, מופעלים על ידי שבב M2 ושבב R1 החדש של אפל,
ומצוידים בחיישנים, מצלמות ומיקרופונים.
הם מאפשרים חוויה עשירה ומשולבת של תוכן דיגיטלי ומציאות.
עיתונאים שניסו את המשקפיים דיווחו על חוויות שונות.
ויקטוריה סונג ממגזין דה וורג' תיארה את החוויה כטבעית ומרשימה,
אך גם ציינה כי המשקל וההתאמה של המשקפיים יכולים לגרום לאי נוחות.
שרלין לואו מ-Engadget הדגישה את חשיבות ההתאמה הראשונית של המשקפיים לנוחות המשתמש,
ודנה וולמן מאותו אתר תיארה את הקשיים בהתאמת המשקפיים לראשה.
העיתונאים חוו גם את הפוטנציאל של המשקפיים בצפייה בסרטונים,
משחקים וחוויות מדומות, והביעו התרשמות מהאיכות והמעבד החזק.
עם זאת, המחיר הגבוה של המשקפיים עשוי להיות מחוץ לתקציב של רבים,
וישנם עדיין שאלות לגבי השימוש היומיומי וההתאמה לחיים האמיתיים.
לקריאה נוספת:
X מוסיפה שיחות קול ווידאו באנדרואיד
עלייה חדה בתקיפות סייבר בישראל – נתונים ומגמות לשנת 2023
גוגל חושפת את דרך החיפוש החדשה שלה בשילוב AI
מיקרוסופט תחת אש: האקרים רוסים חדרו לאימיילים של בכירים בחברה