אמזון, ענקית הקמעונאות העולמית,
עושה צעד נוסף קדימה עם השקת Rufus,
כלי בינה מלאכותית שמבטיח להיות הסייען האישי
הבא שלכם במהלך הקנייה.
בעידן הדיגיטלי, חווית קניות האונליין ממשיכה להתפתח ולהציע פתרונות חדשניים
שמטרתם להפוך את התהליך לקל, נוח ואישי יותר.
בעזרת הכלי החדש של אמזון – Rufus, תוכלו להנות משלל אפשרויות חדשות.
אמזון משיקה את Rufus, כלי בינה מלאכותית חדשני שמתוכנן לשנות את חווית קניות האונליין.
Rufus, צ'אטבוט מתקדם, ילווה את הלקוחות במהלך תהליך הקנייה,
מספק תשובות לשאלות, המלצות למוצרים נוספים, ועזרה בהשוואת מחירים.
הכלי משתמש במידע עשיר מקטלוג המוצרים של אמזון, מגיב ללקוחות,
ומשלב גם מידע חיצוני לספק את המידע הכי מדויק ורלוונטי לקונה.
כרגע, Rufus זמין לקבוצת בוחני בטא באפליקציה הניידת של אמזון בארה"ב,
עם תוכניות להרחבה נרחבת בשבועות הקרובים.
השקתו של Rufus מעידה על כוונת אמזון להעמיק את האינטראקציה עם הלקוחות
ולהציע חווית קנייה אישית ואינטליגנטית יותר.
לקריאה נוספת:
איכילוב חנכה מערכת של מטריקס לייעול ושיפור תהליך השיקום
סמסונג משיקה 2 סוללות ניידות חדשות
אפל ממשיכה לרדת בשוק הסיני, למרות העלייה במניות