חברת לינקדאין – הרשת החברתית החליטה לקחת צעד נועז
ולהרחיב את פעילותה בתחום החדשות והאקטואליה.
חברת LinkedIn – אחת הפלטפורמה המובילות מכריזה על תוכנית חדשה.
המטרה: להרחיב את התוכן החדשותי והעיתונאי באתר,
בשיתוף פעולה עם למעלה מ-400 ספקי חדשות,
לינקדאין מתכננת להציע מגוון רחב של פורמטים חדשים ברשת החברתית.
דן רוט, העורך הראשי, מדבר על השינויים הצפויים.
המהלך החדש מגיע בעקבות ירידה בחשיפה לחדשות בפלטפורמות אחרות.
לינקדאין רואה בכך הזדמנות למשוך קהל חדש.
LinkedIn מתמקדת לא רק בטקסטים אלא גם בפודקאסטים וסרטונים,
המטרה: ליצור מעורבות גבוהה ולהגדיל את החשיפה ליוצרים ברשת החברתית – לינקדאין.
חברת LinkedIn מציעה גם הזדמנויות חדשות לאנשי שיווק,
הרחבת סוגי התוכן יכולה להביא לאינטראקציה גבוהה יותר עם הקהל,
זה מאפשר למותגים להגיע לקהלים חדשים ולחזק את המותג שלהם.
בנוסף, יצירת ניוזלטרים בלינקדאין יכולה לקדם את המותג ולהביא לחשיפה רחבה.
בסופו של דבר, השקעתה של לינקדאין בחדשות היא צעד משמעותי.
היא מציעה הזדמנויות רבות למשווקים דיגיטליים על ידי ניצול חכם של הפלטפורמה,
ניתן להרחיב את היעד ולשפר את התוצאות העסקיות.
לקריאה נוספת:
ה-OnePlus 12R מגיע לישראל: פרטים ומחיר
אורביט חשפה מסופים לווייניים לרק"ם
מטא תשלם כ-9 מיליון שקל בעקבות הסדרי פשרה
תלמיד נפצע מפיצוץ סמארטפון בבית הספר
הקונגרס האמריקאי יוזם חוק נגד טיקטוק – איך זה קשור למלחמה בעזה?