טיקטוק משפיעה על הקניות באינטרנט של דור Z
טיקטוק, בין הרשתות החברתיות הפופולריות בעולם משפיעה באופן משמעותי בדור Z,
לאחרונה גילו כי דור Z מושפע על ידי הפלטפורמה בכל מיני דרכים,
על פי מחקר שעשו KPMG, דור Z רוכש מוצרים (במיוחד מוצרי אופנה),
דרך חוות דעת שיוצרי התוכן וכוכבי הרשת מפיצים ומעלים לאותה פלטפורמה.
המחקר מצא כי לעומת דורות קודמים, בה אנשים עשו קניות באופן פיזי,
בין אם הם הלכו לחנויות או לקניונים על מנת לקנות את המוצרים.
דור Z עוקב אחרי טרנדים באינטרנט ועוקב אחרי יוצרי תוכן וכוכבי רשת (גם בטיקטוק),
לדוגמה: המשתמשים רוצים את אותם הבגדים שאותם יוצרי תוכן וכוכבי רשת לובשים.
במיוחד באסיה, שם קניות ברשת (ובתוך טיקטוק עצמה) הן דבר מאוד פופולרי.
במחקר עקבו אחרי 7000 צרכנים מ-14 שווקים שונים ברחבי אסיה,
בהן סין, אינדונזיה, סינגפור, וייטנאם, והפיליפינים.
מעל למחצית מאותם צרכנים היו חלק מדור Z, בין הגילאים 18-24.
דור Z דירג קניות ברשתות חברתיות (63%) וקניות בזמן שידורים חיים (57%),
בתור דבר חשוב בתהליך הקניות שלהם באינטרנט,
לטיקטוק יש את 2 האפשרויות האלו, וניתן לרכוש מוצרים ישירות דרך האפליקציה.
במיוחד בסין, וייטנאם, אינדונזיה והפיליפינים, שם הקניות דרך אותם שירותים פופולרי מאוד.
האינטרנט משפיע גם על בחירת המוצרים שלי:
בתור בן אדם שנמצא בדור Z, האינטרנט משפיע על מה שאני קונה באופן משמעותי,
אמנם אני לא משתמש בטיקטוק, אך ללא ספק יצא לי לראות ביקורות ביוטיוב לגבי מוצרים שונים,
לדוגמה כשאני רציתי לבנות מחשב גיימינג אני בדקתי כל פריט באינטרנט,
ראיתי ביקורות, סרטונים, השוואות בין מוצרים ועוד, והדבר הזה השפיע מאוד על הבחירה שלי.
אני מאמין שטיקטוק ללא ספק משפיעה על הבחירה של הדור שלי בנוגע לכל מיני דברים,
לא רק קניות, גם איזה סדרות כדאי לראות, איזה מתכונים כדאי להכין, איזה סלב רב עם סלב אחר ועוד.
אנחנו נולדנו עם האינטרנט, ואנחנו משתמשים באינטרנט כמעט לכל הצרכים שלנו.
וככל שהקניות באינטרנט ימשיכו להתפתח, ככה מספר הקניות באינטרנט יעלו.
רוצים גם אתם להשפיע על דור Z?
אנחנו יכולים לעזור לכם לבנות קמפיין לטיקטוק שימשוך קהל רחב,
חשוב מאוד היום לקדם את העסק שלכם ברשתות החברתיות.
אם אתם בעלי עסק ואתם צריכים עזרה בבניית קמפיין מוצלח, מרשים, מעורר השראה.
לחצו על הלינק כאן כדי לעבור לעמוד.