למה בכלל להוסיף עסק למפות גוגל?
בשנת 2025, גוגל מפות (Google Maps) הפך לכלי מרכזי שבו לקוחות מחפשים עסקים מקומיים.
בעלי עסקים? אם העסק שלכם לא מופיע במפה, אתם מפסידים המון לקוחות שהולכים ישירות למתחרים!
ב-2025 יותר מתמיד, אנשים מסתמכים על חיפוש מקומי בנייד כדי למצוא מסעדות, חנויות ושירותים “בקרבת מקום”.
הופעה במפות גוגל מבטיחה שהעסק יוצג עם כתובת, שעות פעילות, ביקורות ועוד,
מידע שמגביר אמון ומקל על הלקוח לבחור דווקא בכם.
בקיצור, הוספת עסק לגוגל מפות היא צעד חיוני לקידום מכירות ולהגדלת החשיפה ברשת.
אוקיי אז אחרי שהבנתם שאתם חייבים להכניס את העסק שלכם למפה בגוגל,
אני לא אבלבל לכם יותר מידי בשכל.
הידעתם? בספיד דיגיטל אנו מספקים שירות הוספה למפות גוגל עסקים.
ככה שאם אתם מעוניינים שחברה מקצועית תבצע עבורכם את כל התהליך המעייף אני מזמין אתכם ללחוץ כאן.
וכעת נעבור צעד אחר צעד איך להכניס את העסק שלכם למפות של גוגל.
שלב 1: יצירת חשבון GBP
השלב הראשון בהוספת העסק למפות גוגל הוא יצירת פרופיל עסקי ב-Google.
אם עוד אין לך חשבון Google, יש ליצור אחד.
לאחר מכן, היכנסו ל-Google Business Profile (לשעבר “Google My Business”) והתחילו בהגדרת הפרופיל.
בשלב זה תתבקשו להזין את שם העסק ולבחור קטגוריה מתאימה.
חשוב לבחור קטגוריה שמייצגת באופן המדויק ביותר את תחום הפעילות של העסק,
כיוון שזה ישפיע על האופן שבו לקוחות ימצאו אותו בחיפוש לאחר מכן.
שלב 2: הזנת פרטי העסק
בשלב הבא, יש למלא את פרטי העסק בצורה מדויקת ומלאה.
הזינו את שם העסק בדיוק כפי שהוא מופיע בשילוט או במיתוג הרשמי, כדי למנוע בלבול.
לאחר מכן, הכניסו את כתובת העסק הפיזית בצורה נכונה (כולל עיר, רחוב ומספר) כך שהלקוחות יוכלו לנווט בקלות.
בחרו את קטגוריית העסק מהרשימה שגוגל מספקת זאת תהיה הקטגוריה הראשית שמגדירה את העסק.
דיוק בשלב זה חשוב ביותר: טעויות בשם, בכתובת או בפרטים אחרים עלולות למנוע מהעסק להופיע בתוצאות חיפוש רלוונטיות.
שלב 3: הוספת מדיה, שעות פעילות ופרטי התקשרות
כעת, לאחר שהפרטים הבסיסיים הוזנו, הגיע הזמן להעשיר את פרופיל העסק במידע נוסף.
תמונות איכותיות מושכות תשומת לב ונותנות ללקוחות רושם ראשוני חיובי.
הוסיפו לוגו של העסק, תמונות של המוצרים, השירותים או המקום הפיזי (כמו חזית החנות או פנים המשרד).
אל תשכחו להזין את שעות הפעילות המדויקות לכל יום בשבוע, כדי שהלקוחות יידעו מתי אתם פתוחים.
כמו כן, ודאו שפרטי ההתקשרות מלאים: מספר טלפון זמין, כתובת אימייל וקישור לאתר האינטרנט שלך.
פרטים אלה יאפשרו ללקוח ליצור קשר ישירות מתוך הפרופיל בגוגל.
שלב זה אמנם נראה פשוט, אך השקעה בהצגת מידע עשיר ומדויק יכולה לבדל את הפרופיל משל מתחרים בעלי מידע חלקי בלבד.
שלב 4: אימות העסק (השלב המסובך)
כדי שהעסק יתחיל להופיע באופן פומבי במפות גוגל, עלכם לאמת את בעלות העסק מול Google.
זהו שלב קריטי ולעיתים מתסכל: תהליך זה עשוי לקחת מספר ימים ואף שבועות, ובנתיים הפרופיל לא יהיה גלוי לציבור.
פעמים רבות בעלי עסקים נתקלים בקשיים הגלויה לא מגיעה, הקוד לא עובד
או שיש צורך באימות נוסף דרך טלפון או אימייל או צילום.
כאן בדיוק המקום שבו המומחים שלנו נכנסים לתמונה.
עם הניסיון שצברנו, אנו יודעים להתמודד עם תהליך האימות ביעילות, לעקוף עיכובים מיותרים ולטפל בתקלות שעלולות לצוץ.
במקום לבזבז זמן יקר ולתסכל את עצמכם,
תנו למקצוענים של ספיד דיגיטל לדאוג שהאימות יתבצע נכון ומהר ככל האפשר – לחצו כאן.
שלב 5: אופטימיזציה, מילות מפתח, ביקורות ועוד
יצרת את הפרופיל ואימתת את העסק? מצוין! אבל העבודה לא נגמרת כאן.
עכשיו יש לבצע אופטימיזציה לפרופיל העסקי כדי להפיק ממנו את המירב.
ראשית, כתבו תיאור עסקי משכנע שמשלב מילות מפתח רלוונטיות לחיפוש
(למשל שירותים ייחודיים שאתם מציעים או האזור שבו אתה פועל).
תיאור עשיר במילות מפתח נכונות יכול לעזור לפרופיל להופיע גבוה יותר בתוצאות כאשר לקוחות מחפשים עסקים כמו שלכם.
שנית, עודדו לקוחות מרוצים להשאיר ביקורות ודירוגים בפרופיל – ביקורות חיוביות משפרות מאוד את אמון הלקוחות החדשים וגם את דירוג העסק במפות.
אל תשכחו להגיב לביקורות (גם לחיוביות וגם לשליליות) בצורה מקצועית, זה מראה על שירותיות ואכפתיות.
בנוסף, עדכנו באופן קבוע את הפרופיל:
הוסיפו תמונות חדשות, עדכנו שעות מיוחדות בחגים או במבצעים
ופרסמו פוסטים או עדכונים דרך “Google Posts” כדי לשמור על הפרופיל פעיל ועדכני.
כל אלו יחד יתרמו לנראות גבוהה יותר בגוגל ולמשוך יותר לקוחות אל העסק.
היתרונות של שירות מקצועי במפות גוגל
אולי חשבתם לבצע את הוספת העסק לגוגל מפות בעצמכם, וזה אפשרי.
אבל יש הבדל גדול בין “להיות שם” באופן בסיסי, לבין להופיע בגוגל בצורה מיטבית.
השירות המקצועי שלנו חוסך לך זמן והתעסקות:
אנחנו מלווים אותך בכל שלב, מטפלים בבירוקרטיה של יצירת הפרופיל ואימות העסק, ודואגים לכל הפרטים הקטנים.
במקום ללמוד תוך כדי תנועה ולטעות שעלולות לעלות לך באיבוד לקוחות, המומחים שלנו עושים זאת נכון מהפעם הראשונה.
לנו יש ניסיון רב בניהול פרופילי עסקים בגוגל, ואנו מתעדכנים בכל שינוי שחל במדיניות גוגל או בממשק הניהול.
בנוסף, אנו יודעים כיצד לבצע אופטימיזציה מתקדמת לפרופילים שלכם ע״י
שימוש חכם במילות מפתח, ניהול ביקורות לקוחות, והבלטת העסק מול המתחרים בתוצאות החיפוש.
התוצאה היא פרופיל עסקי מלא ומושך, שמביא לך פניות ולקוחות חדשים באופן עקבי.
אל תבזבזו עוד יום בלי שהעסק שלכם מופיע במקום שבו הלקוחות מחפשים!
צרו איתנו קשר עוד היום ותנו לנו לקחת את האחריות על הוספה ואופטימיזציית העסק שלכם בגוגל מפות.
בעזרת השירות המקצועי שלנו, תוכלו להתמקד בניהול העסק בזמן שאנחנו נדאג שאתם על המפה – תרתי משמע.
לחצו כאן, ואנו נדאג שהעסק שלכם יבלוט במפות גוגל במהירות ובמקצועיות.
פוסטים אחרונים
- איך להוסיף עסק למפות אפל (Apple Maps)
- איך להוסיף עסק למפות גוגל ב-2025
- הקמת חנות אינטרנטית ב-2025 הבסיס למכירות אונליין
- 10 טעויות להימנע מהן בבניית אתר לעסק מתחיל ב-2025
- RedNote – החלופה הסינית שמטפסת לפסגה בעקבות החשש מאיסור טיקטוק בארה”ב
- אנבידיה משיקה את סדרת GeForce RTX 50 – עידן חדש של ביצועים מתקדמים