בעידן הדיגיטלי המתפתח
חברות ומותגים רבים מחפשים את הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל היעד שלהם.
על פי מחקר חדש שנערך על ידי Emplifi, נראה כי רילס של פייסבוק ואינסטגרם מנצחים את הסרטונים בטיקטוק במובן של כמות צפיות,
מה שמעלה שאלות חשובות לגבי אסטרטגיות התוכן של חברות ומותגים ברשתות החברתיות בשנת 2024.
הדו"ח, שבדק אלפי פוסטים ב-Facebook, Instagram ו-TikTok,
מצא כי רילס באינסטגרם נהנים מכמות צפיות גבוהה יותר, ובמיוחד כאלו שארוכים יותר.
לדוגמה, רילס קצרים (מתחת ל-30 שניות) קיבלו בממוצע 6,145 צפיות, בעוד רילס באורך בינוני (30-90 שניות) קיבלו בממוצע 7,830 צפיות.
בכללי, רילסים ב Instagram ו-Facebook הצליחו להשיג כמות צפיות גבוהה יותר מאשר קטעים ב- TikTok.
הממצאים הללו מעידים על כך כי רילס
אשר הפכו לכוח ההנעה המרכזי באפליקציות של חברת האם מטא (Meta),
מהווים כלי חשוב ביותר להגברת התנועה והמעורבות ברשתות החברתיות.
זה יכול לשחק תפקיד חשוב בתכנון התוכן של חברות, במיוחד בהתחשב בפופולריות היחסית של רילס,
אם זה בגלל העדפת המשתמשים או האלגוריתמים של כל פלטפורמה.
עם זאת, למרות הפופולריות של רילס
חברות עדיין מפרסמות יותר סטוריז באינסטגרם מאשר בפייסבוק או בטיקטוק.
זה מעלה שאלה נוספת לגבי אסטרטגיות התוכן של חברות האם יש להם להתמקד יותר ברילס לעומת סטוריז?
בעבר, סטוריז היו הדגש המרכזי באינסטגרם ומנוע חשוב למעורבות עוקבים,
אך כעת רילז תפסו את הכתר, ורבים מהמותגים עדיין לא הספיקו להתאים את עצמם לשינוי זה.
בסופו של דבר, החלטות אסטרטגיות אלו צריכות להיות מבוססות על הקהל הספציפי של כל חברה ולא רק על ממצאים כלליים.
עם זאת, הנתונים הללו יכולים לשמש כתזכורת לבדוק מחדש את הגישה לתוכן ולשקול פורמטים חדשים ומתפתחים,
כמו רילז, שמניעים הישגים רחבים ברשתות החברתיות של מטא המחזיקה בפייסבוק, אינסטגרם ואפליקציות נוספות.