כפי שפורסם על ידי רדיט:
"החל מהיום, משתמשי רדיט עשויים להבחין במספר קטן של פרופילים עם תווי "רשמי" ליד שמות המשתמש, בדומה לקיימות של תווי מידע ברדיט. התווים החדשים מועצבים לשפר את השקיפות ולעזור למשתמשי רדיט, למנהלי פורומים ולקהילות לזהות במהירות ארגונים ולסמוך על כך שמשתמשים אלו הם אכן אנשי קשר."
כפי שניתן לראות, כעת התג הרישמי החדש מופיע בחשבונות אשר יצרו קשר עם רדיט והם אימתו את הקיום שלהם.
רדיט מציינת כי התגים נועדו לסייע בהגברת "ההתלהבות האותנטית בין ארגונים ומשתמשים" על ידי דיכויי ההתחזות ברשת.
אז זו אימות תחת שם אחר, למרות שכרגע בשונה מהאימות של מטא ו-טוויטר בלו של-X(טוויטר לשעבר), רדיט לא גובה תשלום על התג.
לדברי רדיט: "כרגע התגים זמינים רק למספר קטן מאוד של פרופילים ששייכים לארגונים אותם אנו מכירים וכבר תומכים בהם.
כאלו שמעוניינים להתעסק עם משתמשי רדיט וקהילות במערכת שלנו.
התגים האלו יופיעו ליד שמות המשתמשים בכל מקום שבו הם מופיעים ברדיט."
הסימון יכול להקל על המותגים המאומתים לבנות נוכחות ברדיט
על ידי תגובה להערות ושאלות באפליקציה הקשורות למוצריהם ו/או לנישותיהם. רדיט הופכת באופן תמידי ליעד חשוב יותר ויותר לחקר ומציאת מוצרים באינטרנט של צרכנים.
ואולי, על ידי אימות דרך לחשבונות הרשמיים תעזור לקיים אינטראקציה שתוכל לעזור להדריך בצורה מיטבית אנשים בשאלות ובחששות עיקריים.
הפלטפורמה תמיד הייתה קהילה יחסית פתוחה, שבה כמעט כל דבר עובר.
אך לאחרונה, רדיט מבצעת ניקיון, לפני IPO אפשרי באופן כלשהו בעתיד.
מה גם שזה גם הכי קרוב לפעולה מסחרית ממה שהיה לרדיט בעבר.
עוד סימן לפעילויות מסחריות ברדיט כולל גם את עלייה במחירי ה-API של רדיט עצמה בכדי לשפר את הערך העסקי שלה, דבר שהביא בפועל למרד מתמשך של המשתמשים, בשל ההשפעות שהיו לכך על מפתחים קטנים יותר והתמיכה הלא גמישה של הנהלת רדיט בנושא זה.
ההתנגדות הזו הביאה אפילו לרדיט לקבל שליטה על קהילות מסוימות, מה שסביר להניח שיגרום להתרחקות של חלק מהמשתמשים.
אך רדיט כמו רדיט מחזיקה חזק בלחצים, ומתמודדת גם אם עדכונים כמו זה רק יעלו חששות בנוגע לכיוון המסחרי המתמיד של רדיט.
לסיכום, אימות משתמשים הוא דבר מבורך.
אומנם לא למכור את זה, כי זה מוריד את הערך של כל הדבר, ואני בספק שבסופו של דבר, למסחר בתגים או וי כחול יהיה שווה את הכסף המהיר שהאפליקציות ימהרו להשיג מתהליך שכזה.
אך תגים רשמיים למותגים יכולים לעזור לרדיט לשפר את האינטראקציות באפליקציה, תוך כדי ניגוד לפושעים שמעניקים יותר תשומת לב לאיך הפלטפורמה משמשת כמקור למחקר מוצרים ומחפשים להפגין רק בפני המתחרים כדי להשיג יתרון לא הוגן.