אמש, אפליקציית וואטסאפ חתמה באופן רשמי על הסכם עם מרצדס בנז!
מדובר בהסכם שותפות משמעותי, במסגרתו וואטסאפ תקח חלק בצוות מרצדס AMG F1
בעונת הפורמולה 1 של 2024 ועוד דברים שיבואו.
Post by @whatsappView on Threads
הסכם זה, שהוא הראשון בתחום הספורט בו WhatsApp חותמת עליו,
יראה את צוות המרצדס מפרסם תוכן בלעדי ב-אפלקצייה (WhatsApp).
ועם דגש מיוחד על ערוצי הוואטסאפ החדשים.
חשוב לציין כי ביולי האחרון, הרשת השיקה את יכולת התקשורת בקבוצות בשם "ערוצים"
וצוות מרצדס כבר הקים הראה נוכחות עם ערוץ משלהם.
מרצדס F1 הקימה ערוץ וואטסאפ בספטמבר, וכעת צברה קהל של יותר מ-650,000 עוקבים באפליקציה!
Post by @whatsappView on Threads
הערוצים מהווים במה חדשה שמזכירים מאוד את הערוצים באפליקציה המתחרה – טלגרם.
בעיקר כאשר משתמשים רבים מעדיפים שיחות אישיות בתוך האפליקציה כדי להישאר בקשר.
הם גם עשויים להקל על יצירת קשר עם יותר אנשים שסומכים על הרשת כפלטפורמה להודעות שלהם.
אבטחת המידע הקפדנית והפרטיות הנוספת של וואטסאפ (WhatsApp) הופכים את האפליקציה לחשובה
ובעלת אחוז שימוש גבוהה באזורים רבים גם מחוץ לארצות הברית.
ועכשיו, השימוש בה עולה גם בארה״ב גם כן.
ההסכם החדש עם Mercedes F1
כנראה ישפר את הנתונים האלו עוד יותר,
וגם עשוי להביא עוד פוקוס לערוצים באפליקציה כאפשרות חברתית,
אותם מותגים רבים יכולים לשקול לצורך הגעתם אל קהלי היעד שלהם.
–
המלצות נוספות לקריאה:
- גם מנכ״ל הוא עדיין שכיר: סאם אלטמן פוטר מ-OpenAI (ChatGPT)
- הסנאט בארה״ב דורשים לקבל תיעודים של מטא להגנת בני נוער ברשת
- סין מצהירה: ״בנינו את רשת האינטרנט המהירה בעולם!״
- פטור מלא מארנונה לעשרות יישובים בישראל
- מטא עוקצת את אירופה: קניתם מנוי לפייסבוק? לא תוכלו לפרסם פרסומות
- הארנק הדיגיטלי של גוגל עכשיו גם הפך לכרטיס עובד
- חברת הצ'יפים SMIC רושמת ירידה של 80% ברבעון השלישי
- הדיל החדש בין מטא ואמזון שמפרסמים צריכים לדעת עליו
- עדכון האבטחה החדש של וואטסאפ שיגן על ה-IP שלכם
- לינקדאין בקמפיין חדש שמדגיש את הבלגן סביב מונחים בנישת ה-B2B