דף הבית » חבילות דיגיטל » אתר תדמית
בואו נגיד את זה ככה, אם אין לכם אתר, אתם בעצם לא קיימים.
זה נשמע משפט די מפוצץ, אבל זה נכון.
בלי אתר תדמית, לא תעלו בחיפושים רלוונטיים בגוגל, ובמנועי חיפוש אחרים.
אם יש לכם חנות פיזית, אבל אין לכם חנות וירטואלית,
מבחינת צרכנים הקונים רק באונליין (כ-65% מהאוכלוסייה), אתם פשוט לא קיימים.
זה הזמן להפוך אתכם מבלתי נראים, לנראים מדהים ובענק.
אנו מציעים לכם צוות מקצועי, שילווה אתכם בתהליך בניית האתר, משלב הרעיון ועד שלב העלייה לאוויר,
תוך מתן דגש על חווית משתמש ועיצוב האתר בהתאמה אישית, במטרה להשיג שיעורי המרה גבוהים.
נישה מכובדת בתחום בניית אתרים היא בניית אתר תדמיתי.
אתר תדמיתי כשמו כן הוא, התדמית שלך ושל העסק שלך וגם שלנו ושל העסק שלנו.
הלקוח והעסק שלו הוא הדבר החשוב ביותר עבורנו.
אנחנו לוקחים כל עסק ברצינות רבה, כאילו היה העסק שלנו, וכך אנחנו מתייחסים אליו, בכבוד הראוי ובכובד ראש.
תהליך בניית אתרים בספיד דיגיטל מתבצע ברצינות ומחשבה מרובה.
על מנת ליצור אתר שיעמוד בשני היעדים החשובים אשר הם חווית משתמש איכותית, וקידום המטרות שלשמן הוא הוקם,
יש להבין שהגולש שואל את עצמו 3 שאלות מרכזיות כאשר הוא מבקר באתר.
כבר בכניסה לאתר, או לעמוד פנימי חייב שיהיה ברור לגולש לאן הוא הגיע.
זה יכול לבוא לידי ביטוי בשפה העיצובית, או במסרים שיבהירו לו לאן הוא הגיע.
מהם השירותים של העסק? מהם המוצרים של העסק?
כמות האתרים אשר קיימים בגוגל היא אסטרונומית
וכאשר גולש מבקר באתר חדש קל מאוד להפר את האמינות – ובכך לאבד אותו.
כדאי לעשות מאמצים רבים על מנת להעלות את רמת האמינות של האתר שלכם.
מעבר לעובדה שאתר אינטרנט משמש אתכם לתדמית של העסק, הרי שהמטרה העיקרית שלו היא, למכור.
למכור את המוצר או השירות שלכם, למכור את התדמית שלכם, את מה שאתם מציעים לאנשים דרכו.
היתרון הגדול הטמון באתר אינטרנט לעסק, הוא שאתם יכולים לבנות תוכנית אסטרטגית
לבניית אתר שתהפוך אותו למכירתי ולמוביל מטרה!
בעוד, שהמטרה המרכזית שלכם היא להוביל את הגולש להשארת פרטי ההתקשרות שלו או למכירה!
כל אתר אינטרנט צריך להפוך "גולש באתר" ללקוח מתעניין (לליד) שעושה פעולה
ומוכן להשאיר לכם את פרטי הקשר שלו (מה שמעיד על כך שהוא סומך עליכם),
או שהלקוח רוכש את המוצר (כי המוצר מוצג נכון ובדרך מקצועית והלקוח סומך עליכם לחלוטין בעת קנייתו)
או אפילו, להירשם לניוזלטר שלכם, שיכול לגרום לכך שייווצר לכם מועדון לקוחות פרטי להמשך הדרך.
אתר תדמית לדוגמא, לא חייב להיות אתר בסיסי שמשדר את התדמית שלכם,
אין ספק שהתדמית שלכם חייבת להיות מוצגת באופן האיכותי ביותר,
אבל דרך אתר התדמית ניתן לייצר גם אתר מכירות או חנות אינטרנטית
משולבת שתניב לכם מכירות והכנסה נוספת מהאתר.
ספיד דיגיטל מבינה את הצורך לעבוד מול ספק בניית אתרים אחד אמין ומקצועי. לכן, החברה מציעה מענה מקיף לכל צרכי האתר והעסק שלך, משלב הרעיון הראשוני ועד לניהולו השוטף.
החל משלב עיצוב ממשק המשתמש ועד מיתוג האתר בהתאמה לעסק - אנו שם בכל צעד לעיצוב האתר הבא שלך, תפור למידות ולצרכים, עם הטאץ' הייחודי שלנו.
על מנת להבטיח את איכות המוצר הסופי, אנו עובדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומתאימים את אתרינו לתקן W3 המייצג את איגוד האינטרנט העולמי. מלבד זאת, אנו מציעים מגוון פתרונות הנגשת אתרים כחלק מתהליך ביצוע הפרויקט.
ישנה נטייה בקרב חלק מבעלי העסקים לחשיבות פחותה בבניית אתרים,
חלק מחפשים אתר בזול שזה כביכול חוסך בהוצאות,
אך יש כמה דגשים שכדאי לשים לב אליהם בטרם תיגשו לבנות את האתר שלכם.
ואחד החשובים בהם הוא עיצוב אתרים!
האתר שלכם הוא הפנים שלכם מול הלקוח, שלא רואה אתכם ואולי לא מכיר.
את מרבית הלקוחות שיגיעו דרך האתר התדמיתי שלכם כנראה לא פגשתם מעולם קודם,
ודעו לכם שממבט באתר הם יסיקו עליכם מסקנות ראשוניות.
האם האתר משדר מקצועיות הן בבנייתו והן בתוכנו הכתוב.
אתר שלא אופיין כראוי הוא כמו בית שנבנה ללא תכנון הנדסי,
יסודותיו יהיו עקומים והוא יראה כאילו חובבן בנה אותו.
הלקוח מסיק מכך שאם האתר נראה זול ונבנה ככל הנראה במחיר נמוך במיוחד על ידי בונה אתרים לא מקצועי,
אז כנראה כך אתם מתייחסים לעסק שלכם ומזלזלים בו.
בעל עסק שמזלזל בעסק שלו, כנראה יזלזל גם בלקוחותיו.
אם חוויית המשתמש תהיה גרועה בעסק האינטרנטי,
סביר להניח כי חוויית המשתמש הפרונטלית תהיה כזו גם כן.
האתר הוא איש המכירות שלכם ומייצג אתכם מול הלקוח,
האתר יכריע אם הגולש ישתכנע ויפנה אליכם או יפסול אתכם וימשיך לאתר הבא.
חישבו כיצד אתם רוצים להציג את עצמכם מול הלקוח.
איך בונים אתר ומבצעים אופטימיזציה לקידום אורגני בגוגל?
אם אתם מחפשים בונה אתרים מומלץ, אנחנו בספיד דיגיטל נבנה לכם את האתר שחלמתם עליו.
אנחנו מבצעים גם התאמת האתר לגוגל כולל תשתית יציבה ונכונה כהכנה לקידום אורגני בגוגל.
הוא האתר הפופולרי ביותר כיוון שמדובר באתר המשמש כרטיס ביקור של העסק,
רק שיש בו גם תכנים רבים נוספים בבלוג האתר.
המציגים תוכן מקצועי ומסודר על שירותי החברה,
עמוד אודות המפרט על אודות החברה,
עובדיה והמקום שבו היא נמצאת וכמובן שיהיו באתר אפשרויות שונות ליצירת קשר.
יהיו אתרים המוכרים מוצרים שונים ישירות דרך האתר.
הם סוג נוסף של אתרים שמתאימים לבתי עסק בתחום הצילום, העיצוב הגרפי, האדריכלות ועוד.
באתרים אלה, למשל, הדגש העיקרי הוא על גלריית התמונות ותיק העבודות של בית העסק.
השלבים העיקריים הם תכנון, עיצוב, פיתוח, בקרת איכות ופרסום.
אלמנטים חיוניים כוללים:
מידע על העסק, פרטי יצירת קשר, תכנים ממומנים לקהל היעד, תמונות ווידאוים, טופסי יצירת קשר ואפשרות לשיתוף חברתי.
ניתן לבצע אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) בכדי להגיע למקום הראשון בגוגל.
חלק מהפעולות שניתן לעשות:
יצירת תוכן איכותי, שימוש במילות מפתח, קישורים חיצוניים, והקפאת מהירות הטעינה ויש עוד הרבה כמובן.
נכון שנת 2023, התשובה הכי חד משמעתית כל עסק.
וזה בלתי תלוי בגודלו, כל עסק יכול להרוויח מבניית אתר אינטרנט.
זה עשוי לסייע בשיווק, בלספק מידע ללקוחות ולהניע את העסק אונליין.