דף הבית » חבילות דיגיטל » קמפיינים דיגיטליים » קמפיינים וקידום ממומן ב-X (טוויטר)
קידום ממומן למסעות פרסום לעסקים בטוויטר (X)
אקס היא רשת חברתית מקוונת המאפשרת פרסום מסרים קצרים ("מיקרו-בלוגינג")
של עד 280 תווים למשתמשים רגילים ו-4,000 תווים למשתמשים עם מנוי "X Premium".
הרשת נוסדה במרץ 2006 על ידי ג'ק דורסי,
סטודנט באוניברסיטת קורנל ששימש כחבר מועצת המנהלים וכמנכ"ל עד 29 בנובמבר 2021,
אוון ויליאמס שכיהן בעבר כמנכ"ל, וביז סטון ששימש כמנהל העיצוב של החברה.
באוקטובר 2022 נרכשה על ידי אילון מאסק תמורת 44 מיליארד דולר.
באפריל 2023 מוזגה החברה Twitter Inc, שהייתה הבעלים של האפליקציה, לתוך תאגיד אקס,
חברת בת של X Holdings Corp שבבעלות מאסק.
ב-23 ביולי 2023 הכריז אילון מאסק על מיתוג מחדש של האתר תחת השם "X"
מערכת הפרסום ברשת X בגדול נראת כמו שכפול כמעט מדויק של המערכת של פייסבוק מבחינת ממשק הניהול.
למעשה, גם תהליך ההקמה וניהול הקמפיינים נראים כרפליקה של מה שקורה בפייסבוק.
כנראה שזה לא במקרה, כי פאנל ניהול הפעילות העסקית שלכם הוא ממשק שנקרא Ads Manager.
באדס מנג׳ר של אקס(X) תרכזו את כל הנכסים שלכם הקשורים לפלטפורמה חשבונות פרסום, עמודים ופיקסלים, לצד הרשאות משתמשים.
בנוסף ניתן לנהל כמעט הכל בצורה מאוד דומה להתנהלות באדס מנג׳ר המוכר של מטא.
מה ההבדל בין מודעות בהגדרת Simple ל- Advanced?
לאנשים שפחות מבינים בתחום הפרסום הממומן ושאינם מעוניינים להשקיע זמן ומאמץ
על מנת להפוך את הקמפיינים שלהם לאיכותיים ומשתלמים אפשרות ה-Simple היא בשבילם.
ההגדרות מינימיליות בשביל לפרסם את המודעות וכך גם אפשרויות פילוח הקהלים ומדידת הנתונים מהקמפיין.
המקצוענים תמיד משתמשים ב-Advanced, אפשרות זו מעניקה מגוון רחב של יכולות ושליטה
על צורת הקמפיין והמודעות שלכם מרמת הקהלים, מעקב האירועים והקרייאטיב עצמו שהקהל יחשף אליו.
ישנן מספר מטרות ויעדים בקמפיינים וצריך לבחור על פי מה שברצונכם להשיג מהמודעות שלכם.
סוגי קמפיינים יכולים להיות: כניסות לאתר, קליקים על קישור, הרשמות, רכישות, צפיות בוידאו, הגדלת מעורבות ועוד.
הפתרון האולטימטיבי לנהל קמפיינים בצורה מקצועית ואיכותית.
איך לבחור את מטרת הקמפיין שלכם?
מודעות למותג (Awareness), לשקול הצעה (Consideration) או המרות (Conversions)?
לפני שמעלים מודעות לפרסום צריך לקחת בחשבון מה המטרה הסופית שאנו רוצים שהקהל שנחשף למודעות יעשה לאחר הצפייה.
הבחירה לרוב נגזרת מתוך סוג המודעה ומה שהיא מקדמת, לדוגמא:
אם אתם עסק שמספק שירותים באיזור מדינת ישראל ולא מדובר במוצרים ספציפיים,
תרצו לפרסם קמפיין מודעות בישראל שידעו שאתם קיימים.
מזווית אחרת אם אתם עסק שמוכר בגדים אונליין ואתם רוצים לצאת במבצע השקה,
כדאי ללכת על קמפיין המכירות בדגש על מכירות(המרות באתר/אפליקציה).
אם ערכתם סקר שוק, פילחתם את קהל היעד שלכם והכנתם תוכן קריאייטיבי ומניע לפעולה,
הגיע הרגע שבו עליכם לבחור את סוג הקמפיין שישיג לכם את התוצאות הטובות ביותר מבין סוגי המודעות השונות ב-X.
אנשים בישראל ובעולם באופן כללי נחשפים היום למאות ואף אלפי מסרים פרסומיים
במגוון פלטפורמות שונות המנסות למשוך את תשומת הלב.
אם אתם בעלי עסק או מנהלים בחברה סיכוי טוב שהתנסתם בעצמכם כבר בשימוש כלשהו
בפרסום קמפיינים ממומנים וקיבלתם מאפס תוצאות עד תוצאות מצוינות.
כאשר תשכרו מקצועני פרסום במערכות של טיקטוק תוכלו להיות בראש שקט
שהמודעות שלכם מנוהלות ומתוחזקות בצורה לא פחות ממושלמת.
תמיד האפשרות הזולה ביותר היא לחסוך ולעשות זאת בעצמך,
אבל רק אם יש ברשותכם את היכולות לבצע את המשימות האלו ואת הזמן להקדיש להן.
נסכים על זה שכשיש לכם בעיה בצנרת של הבית תמיד אפשר לשים כפפות ולשחות בתוך הבוץ,
זה יקח זמן זה יקח מאמצים רבים ואולי בסוף תצליחו לבצע את המשימה במקרה הטוב.
במקרה הרע תבזבזו שעות רבות לחינם ובסוף תרכשו שירות של חברה חיצונית בכל זאת.
לכן עדיף מראש לפנות אל מומחים בתחום ולתת להם לטפל בפרסום שלכם באקס (X).
איפיון שגוי של הקהל היעד:
בקמפיין X / טוויטר, יש להבין את הקהל היעד בצורה מדויקת.
השקעה בהבנה מעמיקה של דרישותיו, רגשותיו וצרכיו של הקהל תוביל לתוצאות מוצלחות
הרבה יותר מסתם קידום של שגר ושכח.
חוסר עקביות תדמיתית:
יש להבין שבניית תדמית בעמוד ה- X שלכם היא חלק קריטי מהקמפיין,
ולא רק השקפה שלילית או חיובית על מוצר או שירות.
חשוב לשנות את התדמית בהתאם לסגנון ולהבנה הרגשית של הקהל.
תכנון והגדרת תקציב פרסום שגוי:
ניהול קמפיינים באקס דורש תכנון תקציבי נכון והבנה שהתוצאות יכולות לדרוש זמן.
אי ניהול נכון של התקציב והציפיות יכול להוביל לכשלים במתן שירות אמין ומקצועי.
עצלנות ושכפול הגדרות קיימות:
כל קמפיין באקס / טוויטר הוא ייחודי,
ולכן חשוב להבין כי תוכניות קיימות לא בהכרח מתאימות לכל סוג של עסק.
התעקשות על נוסח יצאו יכולה לגרום לאי הצלחה.
חוסר מחשבה בקריאייטיב:
חשוב להבין שקריאייטיב מרהיב הוא חלק קריטי מכל קמפיין ברשת.
אי התייחסות נכונה ליצירת קריאייטיב ייחודי ומותאם אישית עשויה לפגוע
ביכולת למשוך את הקהל ולגרום לפעולות משתמש חיוביות.
דף בלי אתר אינטרנט:
כשאתם מניחים את כל הביצים בסל אחד, העסק שלכם בסיכון.
פרופיל טוויטר ללא אתר אינטרנט משאיר אתכם תלויים באקס ונתונים לחסדיהם.
אם הרשת יחליטו להעניש אתכם או לסגור לכם את הדף או לחסום לכם את משתמש הפרסום
הלך הכל לפח.
קודם כל, תפסיקו לפעול בשיטת ״עשה זאת בעצמך״
אם תבזבזו את כל הזמן שלכם על העלאת קמפיינים, הגדרת תקציבים, הגדרת קהלים, יצירה וכתיבת מודעות, ניתוח ואופטמיזציית הקמפיינים
לא ישאר לכם זמן לנהל את העסק או החברה שלכם.
עכשיו אחרי שהבנו את הקונספט, אתם פונים לחברה מקצועית שמתמחה בפרסום ממומן וקמפיינים ב-x וברשתות החברתיות בפרט.
דיברנו על חשיבות הפנייה לאנשי מקצוע רבות, וכל שנותר לנו הוא לספר לכם, כיצד אנו עושים זאת.
ספיד דיגיטל, מומחי פרסום שלא מסתפקים בלעשות את מה שהלקוח רוצה, אנחנו יודעים מה העסק שלך צריך,
ויחד נבנה עבורך את אסטרטגיית הקידום שנכונה לתחום העיסוק שלך.
מועניינים לשמוע עוד? דברו איתנו או השאירו פרטים בטופס בתחתית העמוד👇.
על מנת להבטיח לעצמכם את כל היתרונות הנלווים למהלכי הפרסום והשיווק הממומנים ברשתות החיפוש, המדיה והחברתיות
וכדי שתוכלו להשיג תוצאות אפקטיביות ללא בזבוז כספים מיותר,
אתם חייבים ללמוד באופן מקצועי את מערכת הפרסום של מגוון הפלטפורמות הזמינות לשימוש כיום
או לשכור את שירותיהם של מומחי פרסום ושיווק בדיגיטל.
אנו מאפשרים לכם לקבל מאיתנו הדרכה וליווי צמודים או להישען אחורה ולתת לנו לנהל עבורכם
את כל הפעולות המקצועיות הנדרשות לצרכי הפרסום והשיווק עד לקבלת תוצאות.
ביו היתר בפעולות המקצועיות שאנו מיישמים, תוכלו לרכוש מאיתנו:
קמפיינים דיגיטליים הם מערכות של פרסומות ופרסום ממומן ברשתות החברתיות, מנועי החיפוש ורשת האינטרנט.
שמיועדים לקידום מוצר, מותג, או שירות והגעתם אל קהל יעד הרלוונטי.
הקידום הממומן שונה מקידום אורגני בו אנשים מגיעים אל העסק שלכם מחיפוש נקודתי של מילות חיפוש ספציפיות.
בקידום ממומן (קמפיינים דיגיטליים) ניתן להגיע לקהלי היעד הרלוונטים באמצעות פרסומות ברשתות החברתיות, מנועי החיפוש כתבות תוכן ועוד.
קידום ממומן מביא תוצאות כאן ועכשיו בעוד בקידום אורגני צריך להמתין ולבצע קידום אורגני רציף לאורך זמן על מנת לראות תוצאות(פעילויות לטווח קצר ופעילויות לטווח ארוך).
קידום ממומן מיועדים לעסקים, ארגונים, מותגים וכל מי שרוצה לקדם את מוצריו או שירותיו בסביבת האינטרנט, ולהגיע לקהל יעד כאן ועכשיו באופן יעיל ומהיר.
בתחום הקמפיינים הדיגיטליים קיימים מגוון סוגים, כולל מודעות ב:
פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, גוגל, יוטיוב, אקס, לינקדאין המתמקדות בפרסום ברשתות החברתית.
קמפיינים חיפושיים שמשתמשים במנועי חיפוש(גוגל, בינג, יאהו ועוד).
מיילים פרסומיים(אימייל מרקטינג), וגם קמפיינים ברשתות המדיה של טאבולה ואווטבריין עם כתבות תוכן באתרים.
חשוב לשים לב לייעוץ ולבניית הקמפיין כך שיהיה אפשר למדוד את התוצאות, להתאים את הקמפיין לקהל היעד ולנצל את היתרונות של ניתוח תוצאות כדי לשפר את הקמפיין באמצעות כלים דיגיטליים.