הגדילו את מודעות המותג שלכם והיחשפו למיליוני אנשים דרך יצירת תוכן מהנה וקל לשיתוף!
דף הבית » חבילות דיגיטל » instagram-filters
פילטר לאינסטגרם מניע קהלים לפרופיל שלכם ומאפשר לקהל לשתף את המסר שלכם דרך אינטראקטיביות ופאן.
ברוכים הבאים לתחנה הסופית בחיפוש אחר הפילטר המושלם שחיפשתם!
הרבה עסקים מתלבטים אם להשקיע בפילטר ולא יודעים את הערך שהוא מסוגל להניב.
כשהתהליך הוא נכון והמותג מייצר פילטר רלוונטי לקהל היעד שלו, הפוטנציאל הוא אדיר!
מה הסוד אתם שואלים?
הסוד הוא לייצר פילטרים רלוונטים שקהלי היעד ירצו להשתמש בהם.
ניתן להשתמש בפילטרים בתור קידום אורגני/ממומן לצורך מיקוד מדויק של הקהל שלכם.
מטא – meta (פייסבוק לשעבר) מאפשרת ניתוח נתוני שימוש ופילוח הקהל
שיצרנו איתו אינטרקציה דרך הפילטרים,
בנוסף לכך במערכת הקידום הממומן של פייסבוק ואינסטגרם
נוספה אפשרות להעלות מודעות ממומנות המתבססות על
הפילטרים של המותג ובעצם לתת מעורבות חדשה לקהל הצופה בנו.
הגידול בחשיפה, מעורבות ואינטרקציה עם קהל תמיד יהיה אקספוננציאלי.
במידה ונהיה פעילים ונעלה פילטרים חדשים באופן קבוע לרשתות, נגיע ליותר אנשים במדיה.
▪ מעל ל-1 מיליארד אנשים משתמשים באינסטגרם בכל חודש.
▪ כ-500 מיליון משתמשים מעלים סטורי פעם ביום לפחות.
▪ היחס שבין נשים לגברים יחסית שווה(48% גברים 52% נשים).
▪ 63% מכלל מהמשתמשים באינסטגרם מתחברים לפחות פעם ביום.
▪ 200 מיליון משתמשים מבקרים בלפחות פרופיל עסקי אחד ביום.
▪ 62% מהמשתמשים מעידים שהתעניינו במותג לאחר שראו אותו בסטורי.
▪ כשליש מהסטורים הנצפים ביותר הם סטורים של עסקים.
*הנתונים הינם ניתוחים וסטטיסטיקות מאומתים נכון ל-2020.
▪ לשונית חדשה בפרופיל המותג שמציגה את כל הפילטרים שבבעלותכם.
▪ קישור ישיר למותג בכל שימוש! בכל פעם שמישהו ישתמש בפילטר שלכם
מופיעה שם הפרופיל שלכם עם קישור ישיר אליו בתור הבעלים.
▪ ספריית הפילטרים של אינסטגרם.
▪ ספריית האפקטים של המותג.
במקום לעודד צפיה פסיבית בפרסום מסורתי,
צרו חוויה שמזמינה את הקהל לשחק עם המותג שלכם!
בגרף הבא ניתן לראות כמות חשיפות לפילטרים שהעלנו דרך פרופיל
יוצר בעל מספר מועט של עוקבים על מנת להמחיש את גודל החשיפה,
פרופיל עם מתחת ל-1,000 עוקבים שהגיע למאות אלפי חשיפות בזכות הכוח של הפילטרים באינסטגרם!